DIS i Ajs Nigrutin snimili disstrack na Lidlovu kampanju

Prepucavanje brendova na društvenim mrežama kampanjama daje dodatnu snagu – i zato je DIS snimio DISStrack

DIS-ova kampanja i prateći video ovih dana privukli su veliku pažnju na društvenim mrežama. Sa njenim kreatorima, agencijom T&T Brand Factory, razgovaramo u nastavku teksta.

Video Svi su u DIS-u je ono što bi se na YouTube jeziku zvalo disstrack, i to na pesmu koju je izbacio DIS-ov konkurent – Lidl. Glavnu ulogu igra Vladan Aksentijević – Ajs Nigrutin, koji je ujedno radio muziku i tekst, a iza kampanje stoji agencija T&T Brand Factory, čiji su predstavnici za Netokraciju otkrili kako su došli na ideju za video. Slobodan Lugonja, kreativni direktor u pomenutoj agenciji, objašnjava:

Ideja se javila neposredno nakon što smo ugledali spot koji je Lidl objavio na svojim društvenim mrežama a kako je u pitanju rep, pa još rep u kojem se inače spominju suhomesnati proizvodi i sarme (haha), zaključili smo da ne postoji bolji čovek od Ajsa da to odradi.

Što se tiče vremena za kreiranje kampanje, dodaje Slobodan, bilo ga  jako malo, svega par dana, i kao agencija su bili svesni da ako ne uhvate trenutak stvar može prestati da bude aktuelna. Tako je pesma napisana za jedan dan, drugog dana je sniman spot i trećeg je bio montiran i objavljen na društvene mreže. O celom tom procesu razgovaramo sa Slobodanom i njegovim kolegom Miroslavom Maslovarićem, direktorom pomenute agencije.

Poverenje kod klijenta se gradi tako što se trudiš da što manje stvari zezneš, a što više odradiš dobro

Budući da ovakav tip kampanje nije nešto što spada u komfor zonu većine brendova koji posluju na lokalnom tržištu, a nekada ni agencija koje ih predstavljaju, naše sagovornike smo na samom početku razgovora pitali koliko ih je ova kampanja naterala da razmišljaju izvan kutije. Slobodan otkriva:

Ova fraza će zvučati zaista otrcano ali mi se uvek trudimo da razmišljamo “van kutije”. Preciznije, mrzimo “kutiju” ali smo takođe svesni da neke stvari ne mogu da prođu kod nekih klijenata iz mnogo razloga. U ovom slučaju se ipak sve namestilo tako da je bilo skroz opravdano da odradimo sve ovako kako smo i odradili. Brainstorming proces je izgledao ovako: “E jeste videli ovo što je Lidl objavio? Aj da odgovorimo nešto, Ajs Nigrutin bi tu seo kao kec na jedanaest, vidite sa klijentom i da rokamo.”

Maslovarić dodaje i da je DIS u potpunosti razumeo ideju što je velika stvar jer nije ni bilo vremena da se upuštaju u detaljne razrade, a na pitanje kako izgraditi odnos sa klijentom koje omogućava takav nivo poverenja, odgovara:  “Poverenje kod klijenta se gradi tako što se trudiš da što manje stvari zezneš a što više odradiš dobro, nema tu neke mudrosti. Mi nismo filozofi, mi smo kreativci”.

Lugonja dodaje i da je na projektu radio ceo tim, a ističe i da bez Ajsa kampanja ne bi ispala ovako kako je ispala. “Najveći izazov je bio taj da ljudi prepoznaju šta smo hteli da kažemo, jer u tom momentu nismo bili sigurno koliko je ljudi videlo Lidlovu kampanju ali sva sreća ljudi su bili upućeni pa su mogli objektivno da ocene naš odgovor. Takođe, najveći izazov je imao montažer koji je morao sve ovo da spakuje za par sati nakon snimanja, častili smo ga pivom i bio je srećan”, objašnjava on.

Brendovi treba da imaju prizemniju i otvoreniju komunikaciju na društvenim mrežama

Maslovarić u nastavku razgovora ističe i da su reakcijom javnosti izuzetno zadovoljni, da je publika prepoznala priču i da je, sudeći po komentarima, dobro prihvaćena. Sa druge strane, dodaje on, što se tiče Lidla, super je što su se poneli plejerski i što su sa zvaničnog profila odgovorili na post

Uvek smo gotivili to “prepucavanje” brendova kao što rade i ovi “preko bare”. To daje kampanjama dodatnu snagu. Publika tada brendove posmatra kao “ljude” koji komuniciraju običnim jezikom na društvenim mrežama i ako su odgovori kreativni – to se svima sviđa i bude super propraćeno.

Sa druge strane, ono što je svakako dobro jeste što su sada skoro svi brendovi prisutni na digitalu i što publika ima priliku da posmatra i ocenjuje svačiji pristup. Zatim, super je što mi, kao agencija (a samim tim i klijent) možemo da osluškujemo istu publiku, možemo neposredno osetiti feedback i samim tim korigovati razne stvari. Ponovo ćemo upotrebiti jednu floskulu a to je – uvek može bolje. Prosto, nije uvek trenutak za šou ali kada taj trenutak dođe, taj šou mora biti takav da ga ljudi sa uživanjem gledaju i pamte.

Na taj način i drugi brendovi se ohrabruju da imaju smeliji nastup na Internetu, a Miroslav ističe da se oni kao agencija trude da klijentima objasne da je u ovom dobu dobro imati otvoreniji, prizemniji i svima razumljiviji pristup i komunikaciju – pogotovo kada su u pitanju društvene mreže. “Ipak, isto tako smo svesni da u određenim momentima brendovi moraju da zadrže neke svoje principe komunikacije koje su do tada negovali”, zaključuje on.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.