Mogu li negativni komentari biti deo Employer Branding kampanje?

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Mogu li negativni komentari biti deo Employer Branding kampanje? Iz kompanije Digitec Galaxus tvrde da mogu

U narednih mesec dana na društvenim mrežama možda ćete naići na neobične klipove firme Digitec Galaxus. Svaki klip se završava jednostavnim objašnjenjem da je reč o jednom od 72 komentara o kompaniji koja na ovaj način želi da podigne svest o transparentnosti i važnosti koju ona donosi zajednici. 

Ništa, čekaš platu i gutaš knedle dokle možeš. Fleksibilna, ali i osrednja. Najgore iskustvo u mom životu.“, glasio je jedan od komentara u nizu kratkih video klipova koje je pomenuta kompanija objavila na svom YouTube kanalu.

U našoj zemlji dostupne su brojne internet stranice na kojima trenutni, bivši i potencijalni zaposleni imaju priliku da ostave recenziju o procesu intervjua, dobrim i lošim aspektima rada kod određenog poslodavca, kao i o samom poslodavcu.

Kroz prikaz realne slike o kompaniji nema sakrivanja iza negativnih komentara

Iako je praksa da se o negativnim komentarima poslodavci javno ne oglašavaju, zaposleni firme Digitec Galaxus su, u njima svojstvenom duhu, isprobali da kampanjom prenesu najupečatljivije komentare ispred kamere sa ciljem otvaranja dijaloga o transparentnosti unutar kompanija. Iz ove kompanije detaljnije objašnjavaju koji je zapravo krajnji cilj ove kampanje:

Ovom kampanjom smo želeli da pokažemo da ne samo da čitamo povratne informacije naših zaposlenih, već da se njima i aktivno bavimo – slušamo i vrednujemo šta zaposleni, ali i publika kako na onlajn platformama tako i u internim anketama ima da kaže.

Nekonvencionalne i kreativne ideje su upravo naša stvar, stoga smo za razliku od prošlogodišnje kampanje u kojoj smo iskrivljenim reklamnim slikama o idiličnom poslovnom svetu dali udarac realnosti, ovaj put udahnuli život iskrenim i stvarnim recenzijama o nama sa interneta.

Prema rečima predstavnika Digitec Galaxusa, oni su na ovaj način uspeli da prigrle negativne i pozitivne komentare sa sajtova za ostavljanje utisaka o poslodavcu i dali priliku njihovim talentovanim koleginicama i kolegama iz različitih timova da ih predstave u njihovom duhu.

Ono što ova kompanija posebno stavlja do znanja, jeste da se ne kriju iza negativnih komenatra, već se trude da ih razumeju, nauče nešto novo i pokušaju da urade nešto drugačije. Duhovitost i samo-ironija nisu slika samo ove kampanje, već su deo poslovne svakodnevice kompanije.

Iz Digitec Galaxusa se nadaju da će na ovaj način, tačnije kroz ovu kampanju, inspirisati druge ljude da budu hrabri, jedinstveni i samouvereni. Ono što je takođe važno napomenuti, jeste da su u izvođenju kampanje učestvovali zaposleni iz različitih timova.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Patrik Kolins: Ako govorimo o izgradnji startap ekosistema, Srbija je na sjajnom putu

Iskusni mentor u radu sa startapima analizirao je srpski ekosistem i dao korisne savete domaćim osnivačima čiji su tehnološki startapi spremni za osvajanje svetskog tržišta.

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Tehnologija

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Startapi i poslovanje

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Intervju

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.