Mogu li negativni komentari biti deo Employer Branding kampanje?

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Mogu li negativni komentari biti deo Employer Branding kampanje? Iz kompanije Digitec Galaxus tvrde da mogu

U narednih mesec dana na društvenim mrežama možda ćete naići na neobične klipove firme Digitec Galaxus. Svaki klip se završava jednostavnim objašnjenjem da je reč o jednom od 72 komentara o kompaniji koja na ovaj način želi da podigne svest o transparentnosti i važnosti koju ona donosi zajednici. 

Ništa, čekaš platu i gutaš knedle dokle možeš. Fleksibilna, ali i osrednja. Najgore iskustvo u mom životu.“, glasio je jedan od komentara u nizu kratkih video klipova koje je pomenuta kompanija objavila na svom YouTube kanalu.

U našoj zemlji dostupne su brojne internet stranice na kojima trenutni, bivši i potencijalni zaposleni imaju priliku da ostave recenziju o procesu intervjua, dobrim i lošim aspektima rada kod određenog poslodavca, kao i o samom poslodavcu.

Kroz prikaz realne slike o kompaniji nema sakrivanja iza negativnih komentara

Iako je praksa da se o negativnim komentarima poslodavci javno ne oglašavaju, zaposleni firme Digitec Galaxus su, u njima svojstvenom duhu, isprobali da kampanjom prenesu najupečatljivije komentare ispred kamere sa ciljem otvaranja dijaloga o transparentnosti unutar kompanija. Iz ove kompanije detaljnije objašnjavaju koji je zapravo krajnji cilj ove kampanje:

Ovom kampanjom smo želeli da pokažemo da ne samo da čitamo povratne informacije naših zaposlenih, već da se njima i aktivno bavimo – slušamo i vrednujemo šta zaposleni, ali i publika kako na onlajn platformama tako i u internim anketama ima da kaže.

Nekonvencionalne i kreativne ideje su upravo naša stvar, stoga smo za razliku od prošlogodišnje kampanje u kojoj smo iskrivljenim reklamnim slikama o idiličnom poslovnom svetu dali udarac realnosti, ovaj put udahnuli život iskrenim i stvarnim recenzijama o nama sa interneta.

Prema rečima predstavnika Digitec Galaxusa, oni su na ovaj način uspeli da prigrle negativne i pozitivne komentare sa sajtova za ostavljanje utisaka o poslodavcu i dali priliku njihovim talentovanim koleginicama i kolegama iz različitih timova da ih predstave u njihovom duhu.

Ono što ova kompanija posebno stavlja do znanja, jeste da se ne kriju iza negativnih komenatra, već se trude da ih razumeju, nauče nešto novo i pokušaju da urade nešto drugačije. Duhovitost i samo-ironija nisu slika samo ove kampanje, već su deo poslovne svakodnevice kompanije.

Iz Digitec Galaxusa se nadaju da će na ovaj način, tačnije kroz ovu kampanju, inspirisati druge ljude da budu hrabri, jedinstveni i samouvereni. Ono što je takođe važno napomenuti, jeste da su u izvođenju kampanje učestvovali zaposleni iz različitih timova.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Startapi i poslovanje

Srpski NOVELIC prodao 54% udela indijskoj kompaniji Sona za 40,5 miliona evra

Indijska kompanija Sona Comstar potvrdila je kupovinu 54% udela u kapitalu za €40,5 miliona srpske kompanije Novelic, osnovane 2012. godine. Ova domaća kompanija razvija radarske senzore bazirane na milimetarskim talasima za auto, IoT i robotsku industriju.

Intervju

Aleksandar Milutinović: Inženjer geoinformatike koji je prešao u IT i postao ‘Team Leader’

Profesionalna priča Aleksandra Milutinovića kreće od inženjera geoinformatike, ali su ga moderne tehnologije i internacionalni projekti doveli do pozicije Team Leader-a u kompaniji ASEE, zahvaljujući kojoj trenutno pohađa Executive MBA program na COTRUGLI Business School-u.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Povratak DaFED-a (Danilo Novaković i Stanislava Stojanović Novoselac)

U 128. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Danila Novakovića i Stanislavu Stojanović Novoselac, osnivače i idejne tvorce DaFED meetupa namenjenih kreativcima i ljudima iz IT industrije.

Upoznajte poslodavce

Zašto je EY akvizirao Zilker – IT kompaniju sa velikom kancelarijom u Beogradu?

U trci zvanoj digitalna transformacija ne učestvuju više samo IT kompanije i agencije. Njima su se priključile i konsultantske kuće, pri čemu je jedna od najpoznatijih još 2020. godine akvizirala IT kompaniju sa značajnim razvojnim odeljenjem u srpskoj prestonici.

Startapi i poslovanje

Katapult akcelerator: Do €300.000 za najbolje domaće startape

Katapult akcelerator nudi obuku i intenzivno mentorstvo u tromesečnom trajanju od 8-16 sati nedeljno, kao i šansu za nepovratno sufinansiranje do 300.000 evra. U program je uključeno oko 40 domaćih i stranih mentora, a o tome koje sve uslove startapi treba da ispune kako bi postali deo programa, razgovarali smo sa Majom Anđelković, inicijatorkom projekta.

Startapi i poslovanje

NTP Beograd otvorio prijave za lokalno AIM Startup 2023 takmičenje – pobedniku sledi put u UAE

Startapi iz Srbije i ove godine imaju priliku da se predstave globalnoj publici i investitorima na međunarodnom investicionom skupu i startap takmičenju AIM 2023 u UAE, od 8. do 10. maja u Abu Dabiju. 

Internet marketing

Da li će digitalni marketing preživeti novu eru privatnosti?

Zbog potrebe da se istaknu u moru konkurencije, brendovi će morati ozbiljno da se posvete kreiranju kvalitetnog, relevantnog i kreativnog sadržaja.

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.