
Mogu li negativni komentari biti deo Employer Branding kampanje? Iz kompanije Digitec Galaxus tvrde da mogu
U narednih mesec dana na društvenim mrežama možda ćete naići na neobične klipove firme Digitec Galaxus. Svaki klip se završava jednostavnim objašnjenjem da je reč o jednom od 72 komentara o kompaniji koja na ovaj način želi da podigne svest o transparentnosti i važnosti koju ona donosi zajednici.
“Ništa, čekaš platu i gutaš knedle dokle možeš. Fleksibilna, ali i osrednja. Najgore iskustvo u mom životu.“, glasio je jedan od komentara u nizu kratkih video klipova koje je pomenuta kompanija objavila na svom YouTube kanalu.
U našoj zemlji dostupne su brojne internet stranice na kojima trenutni, bivši i potencijalni zaposleni imaju priliku da ostave recenziju o procesu intervjua, dobrim i lošim aspektima rada kod određenog poslodavca, kao i o samom poslodavcu.
Kroz prikaz realne slike o kompaniji nema sakrivanja iza negativnih komentara
Iako je praksa da se o negativnim komentarima poslodavci javno ne oglašavaju, zaposleni firme Digitec Galaxus su, u njima svojstvenom duhu, isprobali da kampanjom prenesu najupečatljivije komentare ispred kamere sa ciljem otvaranja dijaloga o transparentnosti unutar kompanija. Iz ove kompanije detaljnije objašnjavaju koji je zapravo krajnji cilj ove kampanje:
Ovom kampanjom smo želeli da pokažemo da ne samo da čitamo povratne informacije naših zaposlenih, već da se njima i aktivno bavimo – slušamo i vrednujemo šta zaposleni, ali i publika kako na onlajn platformama tako i u internim anketama ima da kaže.
Nekonvencionalne i kreativne ideje su upravo naša stvar, stoga smo za razliku od prošlogodišnje kampanje u kojoj smo iskrivljenim reklamnim slikama o idiličnom poslovnom svetu dali udarac realnosti, ovaj put udahnuli život iskrenim i stvarnim recenzijama o nama sa interneta.
Prema rečima predstavnika Digitec Galaxusa, oni su na ovaj način uspeli da prigrle negativne i pozitivne komentare sa sajtova za ostavljanje utisaka o poslodavcu i dali priliku njihovim talentovanim koleginicama i kolegama iz različitih timova da ih predstave u njihovom duhu.
Ono što ova kompanija posebno stavlja do znanja, jeste da se ne kriju iza negativnih komenatra, već se trude da ih razumeju, nauče nešto novo i pokušaju da urade nešto drugačije. Duhovitost i samo-ironija nisu slika samo ove kampanje, već su deo poslovne svakodnevice kompanije.
Iz Digitec Galaxusa se nadaju da će na ovaj način, tačnije kroz ovu kampanju, inspirisati druge ljude da budu hrabri, jedinstveni i samouvereni. Ono što je takođe važno napomenuti, jeste da su u izvođenju kampanje učestvovali zaposleni iz različitih timova.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!