Mogu li negativni komentari biti deo Employer Branding kampanje?

Mogu li negativni komentari biti deo Employer Branding kampanje? Iz kompanije Digitec Galaxus tvrde da mogu

U narednih mesec dana na društvenim mrežama možda ćete naići na neobične klipove firme Digitec Galaxus. Svaki klip se završava jednostavnim objašnjenjem da je reč o jednom od 72 komentara o kompaniji koja na ovaj način želi da podigne svest o transparentnosti i važnosti koju ona donosi zajednici. 

Ništa, čekaš platu i gutaš knedle dokle možeš. Fleksibilna, ali i osrednja. Najgore iskustvo u mom životu.“, glasio je jedan od komentara u nizu kratkih video klipova koje je pomenuta kompanija objavila na svom YouTube kanalu.

U našoj zemlji dostupne su brojne internet stranice na kojima trenutni, bivši i potencijalni zaposleni imaju priliku da ostave recenziju o procesu intervjua, dobrim i lošim aspektima rada kod određenog poslodavca, kao i o samom poslodavcu.

Kroz prikaz realne slike o kompaniji nema sakrivanja iza negativnih komentara

Iako je praksa da se o negativnim komentarima poslodavci javno ne oglašavaju, zaposleni firme Digitec Galaxus su, u njima svojstvenom duhu, isprobali da kampanjom prenesu najupečatljivije komentare ispred kamere sa ciljem otvaranja dijaloga o transparentnosti unutar kompanija. Iz ove kompanije detaljnije objašnjavaju koji je zapravo krajnji cilj ove kampanje:

Ovom kampanjom smo želeli da pokažemo da ne samo da čitamo povratne informacije naših zaposlenih, već da se njima i aktivno bavimo – slušamo i vrednujemo šta zaposleni, ali i publika kako na onlajn platformama tako i u internim anketama ima da kaže.

Nekonvencionalne i kreativne ideje su upravo naša stvar, stoga smo za razliku od prošlogodišnje kampanje u kojoj smo iskrivljenim reklamnim slikama o idiličnom poslovnom svetu dali udarac realnosti, ovaj put udahnuli život iskrenim i stvarnim recenzijama o nama sa interneta.

Prema rečima predstavnika Digitec Galaxusa, oni su na ovaj način uspeli da prigrle negativne i pozitivne komentare sa sajtova za ostavljanje utisaka o poslodavcu i dali priliku njihovim talentovanim koleginicama i kolegama iz različitih timova da ih predstave u njihovom duhu.

Ono što ova kompanija posebno stavlja do znanja, jeste da se ne kriju iza negativnih komenatra, već se trude da ih razumeju, nauče nešto novo i pokušaju da urade nešto drugačije. Duhovitost i samo-ironija nisu slika samo ove kampanje, već su deo poslovne svakodnevice kompanije.

Iz Digitec Galaxusa se nadaju da će na ovaj način, tačnije kroz ovu kampanju, inspirisati druge ljude da budu hrabri, jedinstveni i samouvereni. Ono što je takođe važno napomenuti, jeste da su u izvođenju kampanje učestvovali zaposleni iz različitih timova.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Tehnologija

Neuralink moždani čip: Revolucija u medicini ili senzacionalizam?

Čip pod nazivom 'Telepatija' uspešno je ugrađen u ljudski mozak, saopštila je kompanija Elona Maska. Analizirali smo da li je reč o velikom naučnom dostignuću, ili tek eksperimentu u testnoj fazi.

Startapi i poslovanje

Vega IT ulaže €1.000.000 u osnivanje novog startapa Thrivea

Kao nastavak globalnog širenja poslovanja, kompanija Vega IT najavila je novi poslovni poduhvat. Ovog puta, rade na razvoju inovativnog HR SaaS rešenja pod imenom Thrivea.

Startapi i poslovanje

Anygo je novi servis za deljenje vozila u Beogradu putem aplikacije – čija se mreža širi

Na ulicama glavnog grada pojavili su se mali gradski Hyundai automobili sa natpisom 'Anygo car sharing'. Prestonica je konačno dobila jedan ovakav servis, a mi vam u intervjuu sa osnivačem startapa 'Anygo' otkrivamo kako on funkcioniše i na koji način je nastao.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Novi GapMinder Fond II s kapitalom od €80 miliona targetira i srpske startape!

GapMinder Ventures, VC fond koji je dosad primarno ulagao u tehnološke kompanije iz Rumunije, pokreće GapMinder Fond II, investicioni paket od 80 miliona evra koji će biti alociran i na širem istočnoevropskom regionu, pa tako i Srbiji i Hrvatskoj.

Tehnologija

SEO Spam: Kako su AI generisani advokati pokušali da prevare Netokraciju?

Razvojem veštačke inteligencije cyber kriminalci postaju sve veštiji, a napadi sve maliciozniji. Donosimo vam priču o tome kako smo uspeli da raskrinkamo jedan takav pokušaj ucene.

Office Talks Podcast

Da li će Bitcoin doći do $100.000?

Dolazak Bitcoin ETF-a izazvao je pažnju mnogih u Web3 svetu. Upravo o ovoj temi ali i o stanju na tržištu kriptovaluta, razgovarali smo u novoj epizodi podkasta sa Aleksandrom Matanovićem, direktorom i osnivačem kripto menjačnice ECD.rs.

Mobilno

Uživo praćenje prevoza u Beogradu od danas na Google mapama!

Google je u okviru svoje aplikacije mapa na pametnim telefonima omogućio praćenje javnog prevoza u realnom vremenu za našu prestonicu.

Digitalni mediji

Vladimir Kovač: Iz zajednice se regrutuje radna snaga, zato kompanije treba da budu deo događaja

Zrenjaninski hotel Vojvodina tradicionalno će krajem aprila ugostiti još jednu DigiTalk konferenciju i edukaciju posvećenu e-trgovini. O važnosti održavanja ovakvih događaja za kreativnu, digitalnu i IT zajednicu, razgovaramo sa jednim od osnivača i organizatora konferencije.

Intervju

Bosch inženjerski centar u Srbiji zapošljava IT stručnjake koji razvijaju rešenja za auto industriju

Ubrzani razvoj 'automotive' industrije i okretanje u smeru sve veće integracije digitalnih rešenja, otvorile su jedno sasvim novo poglavlje za tehnološke i IT kompanije. Jedan od lidera u razvoju digitalnih rešenja za auto industriju je i kompanija Bosch, čiji IT sektor u Srbiji zapošljava više od 400 stručnjaka.