Prvomajska konferencija posvećena poslovanju na Internetu, Nova Energija, koja se održava na Kopaoniku od 29. aprila do 3. maja, otvoriće prijave u ponoć, 14. marta. Tom prilikom, iz organizacije najavljuju i veliku žurku koja će se održati u beogradskom klubu Brankow s počektom u 11:30 časova.
Konferencija ‘Dan Internet domena Srbije’, danas se održava u beogradskom hotelu Metropol. S početkom u 10 časova, učesnici će moći da čuju nekoliko interesantnih panel diskusija, a za one koji nisu u mogućnosti da fizički posete DIDS 2015, iz organizacije su obezbedili i ‘live stream’.
Najpoznatiji bosanskohercegovački blog servis - Blogger.ba, od danas je u vlasništvu Dragane Đermanović tj. njene kompanije Pepper Communications. Iako je servis bio pred gašenjem, blogeri će sačuvati svoje mesto, a najavljena su i mnogobrojna unapređenja u predstojećim mesecima.
Na Dan zaljubljenih, pre deset godina, pokrenut je YouTube, video sajt koji je u mnogim zemljama danas sinonim za Internet, a koji je zaslužan za mnoge inovacije, ali i za promene decenijama ustaljenih navika. Stare televizore zamenili smo kompjuterima i viralnim videima, no kako je sve krenulo?
Peto izdanje konferencije ‘Dan Internet domena Srbije’ održaće se i ove godine u beogradskom hotelu Metropol u periodu od 10. do 11. marta. Organizator Fondacija RNIDS najavljuje zanimljiv i interesantan sadržaj, podeljen u dva tematska dana pri čemu će se govoriti o razvoju Interneta u svetu, kao i na .RS i .СРБ domenskim prostorima Srbije.
Vlasnik informativnog portala Aleksinac.net, Aleksandr Gvozden, objavio je danas pismo u kome stoji da je komunalna inspekcija zabranila korišćenje imena Opštine od strane sajta, te naložila hitno rešenje o gašenju sajta.
Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.
Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.
Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.