Digitalni mediji Archives - Page 5 of 10 - Netokracija.rs

Digitalni mediji

Digitalni mediji

YouTube testira brojač trenutnih pregleda

Gledajući video snimke na YouTubu često bacimo pogled na brojku koja pokazuje koliko ljudi je pogledalo dati video. Međutim, da li ste se ikad zapitali koliko ljudi taj video gleda u istom trenutku kao i vi? YouTube testira ovu opciju.

Digitalni mediji

YouTube omogućio opciju za privatno deljenje i komentarisanje videa na telefonima

Deljenje videa sa prijateljima i njihovo komentarisanje više nije ekskluzivno pravo društvenih mreža i WhatsAppa! Sa novom opcijom koju je YouTube uveo to možete učiniti u okviru aplikacije ovog servisa posredstvom pametnih telefona.

Intervju

Insta Vesti sa 10.000 korisnika unapređuju praćenje vesti u Srbiji

Generatori vesti nisu nova stvar, a Beograđanin Nikola Stanojević kreirao je Insta Vesti kako bi čitavo iskustvo ponudio korisnicima u formi mobilne i web aplikacije. Za kratko vreme servis je zabeležio više od 10.000 korisnika koji vesti čitaju putem sajta i Android aplikacije. O razlikama u odnosu na konkurenciju i daljim planovima, porazgovarali smo sa osnivačem.

Digitalni mediji

Telekom Srbija i SES otpočeli emitovanje RTS programa u Evropi

Kompanija SES objavila je kako će zajedno sa svojim dugogodišnjim partnerom Telekom Srbijom, prenositi šest televizijskih i jednu radijsku stanicu RTS-a širom Evrope, tačnije: RTS Satelit, RTS Život, RTS Drama, RTS Kolo, RTS Trezor, RTS Muzika, kao i radijska stanica Radio Beograd, emitovaće se putem vodećih kablovskih mreža u Evropi.

Digitalni mediji

KRIK-u međunarodno priznanje za upotrebu otvorenih podataka u novinarstvu

Mreža za istraživanje kriminala i korupcije - KRIK, ponela je titulu pobednika na dodeli ovogodišnjih 'Data Journalism' nagrada i to u kategoriji otvoreni podaci (Open Data). KRIK je priznanje dobio za projekat baze imovine političara, dok su nagrade dodeljene u okviru samita Globalne mreže urednika u Beču na kome je prisustvovalo više od 750 urednika i novinara iz čak 70 zemalja.

Digitalni mediji

KAKTUS 2017: Otvoren konkurs za najbolje integrisane kampanje – nagrade u čak 22 kategorije

Konkurs za treću po redu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada 'KAKTUS 2017' je već otvoren, a sam događaj biće održan 1. i 2. novembra u beogradskom hotelu Crowne Plaza. Nagrade se dodeljuju u 22 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Digitalni mediji

Manipulacije sadržajem i pretnje glavni problem digitalnih prava i sloboda u Srbiji

U prostorijama Medija centra u Beogradu, SHARE Fondacija juče je publici i medijima predstavila godišnji monitoring izveštaj o stanju digitalnih prava i sloboda u Srbiji za 2016. godinu. Detaljno istraživanje ukazalo je da online medija u zemlji ima sve više, a ukoliko govorimo o povredi sloboda i prava u digitalnom okruženju, najčešće su uvrede i pretnje uglavnom upućene novinarima online medija - dok se kao veliki problem nameću i lažne stranice i profili na društvenim mrežama.

Digitalni mediji

Prvi Digital-born Media Carnival u Kotoru o medijskim odgovornostima na Internetu

Četvorodnevni Digital-born Media Carnival koji organizuju SHARE Fondacija, misija OEBSA u Srbiji i Ministarstvo inostranih poslova Holandije, održaće se od 14. do 18. jula u Kotoru. Cilj događaja jeste da obezbedi regionalnu platformu na kojoj će najnoviji trendovi u pogledu intersekcije tehnologije i društva biti predstavljeni, ali i razmotreni uz stručnjake koji će govoriti o svojim viđanjima o budućim izazovima po slobodu izražavanja u online medijima.

Digitalni mediji

Europe Space Agency i Rolls Royce Motors na Global PR Samitu 1. i 2. juna u Beogradu

Globalni PR samit održaće se 1. i 2. juna u Beogradu u organizaciji agencije P.World, a svi koji budu prisustvovali ovom događaju imaće priliku da čuju svetske eksperte u oblasti odnosa sa javnošću i društvenih medija - koji dolaze iz nekih od najpoznatijih svetskih brendova kao što su Unilever Hair Care, P&G, European Space Agency, Rolls Royce Motor Cars i SAP.

Digitalni mediji

Bez 10.000 pregleda na vašem YouTube kanalu nema ni monetizacije

Kompanija YouTube uvela je nova pravila u okviru Partner programa koji je otvoren za sve korisnike još pre pet godina. U nameri da spreči druge korisnike koji krše autorka prava uzimajući sadržaj od drugih stranica, iz ovog servisa su odlučili da promene pravila igre, te će kreatori na ovom servisu moći da monetizuju svoj sadržaj tek kada sakupe ukupno 10.000 pregleda na kanalu.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Srpsko-nemački randevu.tech zatvorio ‘pre-seed’ investiciju od € 325.000

ICT Hub Venture, TS Ventures Fond i Earlybird Vision Lab inkubator udruženo su investirali u randevu.tech - tehnološku kompaniju sa sedištem u Berlinu i Beogradu koja transformiše način na koje kompanije grade i razvijaju B2B marketplace rešenja i digitalne proizvode.

Office Talks Podcast

Stanje IT industrije i odnos programera prema HR-u

U 169. epizodi Office Talks podkasta sa Ivom Marinković (Smallpdf) i Anom Golobočanin (Daon), analiziramo trenutno stanje na IT tržištu kao i probleme sa kojima se susreću tehnološke kompanije.

Karijere

Popunite anketu o transparentnosti IT plata u Srbiji

Inicijativa "Anketa o platama - Transparentnost zarada u IT industriji" biće anonimna, a pokrenuta je sa ciljem unapređenja transparentnosti i otvorenosti unutar srpske IT zajednice.