Digitalni mediji Archives - Page 3 of 9 - Netokracija.rs

Digitalni mediji

Digitalni mediji

YouTube: Za monetizaciju od sada potrebno 1.000 pretplatnika i 4.000 sati video pregleda

YouTube Partner Program koji kreatorima sadržaja omogućava zaradu od reklama ponovo je revidiran: ukoliko ste YouTuber koji zarađuje ovim putem, od sada morate imati minimum 4.000 sati vide pregleda, ali i minimum 1.000 pretplatnika. Istražujemo zašto je ova novina uvedena i koga najviše pogađa.

Digitalni mediji

Pitali smo agencije i medije kako je Explore Feed uticao na njihov posao

Oni koji prate dešavanja na društvenim mrežama znaju da Boliviju, Gvatemalu, Kambodžu, Šri Lanku, Slovačku i Srbiju sada povezuje Explore Feed - nova opcija koju Facebook testira ovih dana, a u okviru koje se sadržaj sa stranica više ne prikazuje u News Feed-u. Drastičan pad dosega rezultuvao je opštim nezadovoljstvom brendova, izdavača i vlasnika stranica, dok se svi skupa pitaju: kako i kuda dalje?

Digitalni mediji

Sarajevo Unlimited: Kreiraj najbolje IoT rešenje za emitovanje sadržaja i osvoji put u Britaniju

British Council i vodeće kompanije iz sveta inovativnih medija (BBC R&D, Databox i FACT) organizuju dvodnevnu radionicu od 2. do 4. novembra na temu Object-Based Media u okviru regionalnog foruma za inovacije 'Sarajevo Unlimited'. Dvoje najuspešnijih učesnika radionice dobiće priliku da steknu uvid u nove načine razmišljanja o emitovanju, radeći na projektu pod nazivom 'Dnevna soba budućnosti' tokom tronedeljnog boravka u Velikoj Britaniji u februaru 2018. godine.

Digitalni mediji

Do 2020. godine virtuelna realnost postaće sastavni deo televizijskog i ‘online’ video saržaja

Staromodan način gledanja video sadržaja (onaj koji podrazumeva standardan televizijski program) odavno je već 'passe'. Internet i televizijski sadržaji na zahtev, kao i virtuelna realnost već nekoliko godina preuzimaju primat, a to pokazuje i ovogodišnje istraživanje 'ConsumerLab TV & Media' kompanije Ericsson. Ovaj godišnji izveštaj nastoji da odgovori na goruće pitanje medijske industrije – kako ćemo u narednih nekoliko godina konzumirati ponuđeni sadržaj?

Digitalni mediji

Može li satira u elektronskim medijima ponovo ujediniti naš brdoviti Balkan?

Sloboda medija često je pod znakom pitanja u regionu, a samim tim i satira - spona koja sve češće povezuje narode bivše Jugoslavije. O mentalitetu i shvatanjima ovdašnjih naroda, o uticaju društvenih mreža kao novog mesta za izražavanje političkih stavova i satire, govorili su analitičari, umetnici i novinari iz regiona tokom velike panel diskusije koja je održana u okviru poslednjeg dana Weekend Media Festivala u Rovinju.

Digitalni mediji

Digitalna transformacija: ‘Nova mladost’ za tradicionalne medije

Realnost je sledeća: biznis modeli novina, televizije i radija definitivno više nisu seksi. Poslednjih petnaestak godina na delu je digitalna revolucija koja iz korena menja ne samo način na koji ljudi komuniciraju, već i šta očekuju od pruženih sadržaja. To medijskim radnicima zaposlenim u tradicionalnim medijima ostavlja sledeću dilemu - hoćemo li za nekoliko godina ostati bez posla?

Digitalni mediji

YouTube testira brojač trenutnih pregleda

Gledajući video snimke na YouTubu često bacimo pogled na brojku koja pokazuje koliko ljudi je pogledalo dati video. Međutim, da li ste se ikad zapitali koliko ljudi taj video gleda u istom trenutku kao i vi? YouTube testira ovu opciju.

Digitalni mediji

YouTube omogućio opciju za privatno deljenje i komentarisanje videa na telefonima

Deljenje videa sa prijateljima i njihovo komentarisanje više nije ekskluzivno pravo društvenih mreža i WhatsAppa! Sa novom opcijom koju je YouTube uveo to možete učiniti u okviru aplikacije ovog servisa posredstvom pametnih telefona.

Digitalni mediji

Insta Vesti sa 10.000 korisnika unapređuju praćenje vesti u Srbiji

Generatori vesti nisu nova stvar, a Beograđanin Nikola Stanojević kreirao je Insta Vesti kako bi čitavo iskustvo ponudio korisnicima u formi mobilne i web aplikacije. Za kratko vreme servis je zabeležio više od 10.000 korisnika koji vesti čitaju putem sajta i Android aplikacije. O razlikama u odnosu na konkurenciju i daljim planovima, porazgovarali smo sa osnivačem.

Digitalni mediji

Telekom Srbija i SES otpočeli emitovanje RTS programa u Evropi

Kompanija SES objavila je kako će zajedno sa svojim dugogodišnjim partnerom Telekom Srbijom, prenositi šest televizijskih i jednu radijsku stanicu RTS-a širom Evrope, tačnije: RTS Satelit, RTS Život, RTS Drama, RTS Kolo, RTS Trezor, RTS Muzika, kao i radijska stanica Radio Beograd, emitovaće se putem vodećih kablovskih mreža u Evropi.

Pročitaj dodatno…

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.