Digitalni mediji Archives - Page 2 of 11 - Netokracija.rs

Digitalni mediji

Digitalni mediji

Nove mere Kriznog štaba i prijava za €30 su najtraženiji pojmovi na Google pretrazi u Srbiji za 2021. godinu

Kompanija Google danas je objavila svoju godišnju listu najpretraživanijih pojmova, nudeći jedinstven uvid u najznačajnije momente i trendove u Srbiji tokom 2021. godine.

Digitalni mediji

Share fondacija je predstavila ‘Alate za digitalnu bezbednost’ – šta to znači za korisnike?

SHARE Fondacija nedavno je predstavila set alata za digitalnu bezbednost. Cilj ove inicijative jeste da se ljudima pomogne da se edukuju ali i da, ukoliko je to potrebno, zatraže pomoć u vezi rešavanja problema bezbednosti na internetu.

Digitalni mediji

Šta čini dobar odnos između influensera i agencija? Iskrenost i poštovanje rokova

Iskrenost i poštovanje rokova kao osnova profesionalnog ponašanja predstavljaju bazu za kvalitetan odnos između influensera i agencije. Ali, u toj jednačini ima još nekoliko nepromenljivih.

Digitalni mediji

Podcast.rs na jednom mestu okuplja autore iz Srbije – a pokrenuli su i sopstvenu produkciju

Na medijskoj i 'online' sceni Srbije sve je više podcast emisija različitih produkcijskih kuća ali i nezavisnih autora. Sve ove emisije pod 'jednim krovom' objedinjuje platforma Podcast.rs sa čijim smo suosnivačem imali priliku da razgovaramo.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Digitalni mediji

Direct Media sa novim brendom ‘Direct NEURO’ ulazi u istraživanja zasnovana na neurotehnologiji

Iza imena Direct NEURO, novog brenda istraživanja na tržištu, stoji iskusan tim neuronaučnika sa svetskim referencama i brojnim istraživanjima i studijama.

Digitalni mediji

Analiza online medija u doba korone: Vrtoglavi rast broja čitalaca ‘ubio’ angažman publike

Pandemija korona virusa potresla je čitav svet i gotovo svaku granu privrede. Ova pošast nije mogla zaobići ni medijsku industriju, duboko pogođenu povlačenjem oglašivača koji su dominantan izvor prihoda u biznis modelima domaćih medija.

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Digitalni mediji

Kako koristiti Quoru u marketinške svrhe?

Ako ste ikada na Internetu tražili odgovore na vaša pitanja, sigurno ste barem na trenutak primetili Quoru. Ova velika baza znanja povezuje korisnike širom sveta, svrstavajući je među najpopularnije edukativne servise. Nas je zanimalo - može li se iskoristiti u marketinške svrhe?

Izveštaj

Budućnost korisničke podrške leži u rešenjima koja nude individualni pristup

Šta to tradicionalna korisnička podrška u kompanijama može naučiti od startapa? Odgovor na ovo pitanje pružili su učesnici jednog od panela na prvoj #CXZG konferenciji koju je Netokracija organizovala u Zagrebu.

Pročitaj dodatno…

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!