Na medijskoj i 'online' sceni Srbije sve je više podcast emisija različitih produkcijskih kuća ali i nezavisnih autora. Sve ove emisije pod 'jednim krovom' objedinjuje platforma Podcast.rs sa čijim smo suosnivačem imali priliku da razgovaramo.
U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.
Iza imena Direct NEURO, novog brenda istraživanja na tržištu, stoji iskusan tim neuronaučnika sa svetskim referencama i brojnim istraživanjima i studijama.
Pandemija korona virusa potresla je čitav svet i gotovo svaku granu privrede. Ova pošast nije mogla zaobići ni medijsku industriju, duboko pogođenu povlačenjem oglašivača koji su dominantan izvor prihoda u biznis modelima domaćih medija.
Ako ste ikada na Internetu tražili odgovore na vaša pitanja, sigurno ste barem na trenutak primetili Quoru. Ova velika baza znanja povezuje korisnike širom sveta, svrstavajući je među najpopularnije edukativne servise. Nas je zanimalo - može li se iskoristiti u marketinške svrhe?
Šta to tradicionalna korisnička podrška u kompanijama može naučiti od startapa? Odgovor na ovo pitanje pružili su učesnici jednog od panela na prvoj #CXZG konferenciji koju je Netokracija organizovala u Zagrebu.
Na isti način kao što je video doživeo eksploziju zahvaljujući YouTube-u, tako je i podcast počeo još 2006. da postaje sve popularniji format na Zapadu.
Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?
U cilju podrške razvoju preduzetničke kulture i inovacija u poslovanju, Business Intelligence Institute raspisuje konkurs za projekat "Start up Shower" pružajući finansijsku podršku od 1.000.000 dinara bespovratnih sredstava.
Prethodnih meseci bili smo svedoci velikih otpuštanja u IT industriji usled globalne krize koja i dalje traje. Ovom talasu otkaza nije ostala imuna ni game dev scena, a mi smo analizirali šta su glavni razlozi za smanjenje broja kadrova u industriji razvoja video igara i da li je ovo samo prolazni krizni period.
Kakvo je opšte stanje zadovoljstva i angažovanja zaposlenih na tržištu rada u Srbiji? Luppa i HR fabrika napravile su veliku analizu koja daje odgovore.