Digitalni mediji Archives - Page 2 of 9 - Netokracija.rs

Digitalni mediji

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Digitalni mediji

NBA League Pass od danas dostupan u Telenoru!

Uoči predstojeće NBA sezone, Telenor je u svoju ponudu digitalnih servisa od danas uvrstio i aplikaciju NBA League Pass čime je ljubiteljima najveće košarkaške lige omogućeno da gledaju utakmice na svojim pametnim uređajima.

Digitalni mediji

Može li T-Series prestići PewDiePie i postati tako najveći YouTube kanal na svetu?

Hoće li na najvećem video servisu na svetu nastaviti da vladaju nezavisni kreatori ili ih polako pretiču velike medijske kuće?

Digitalni mediji

BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu – i svi bi trebalo da je pogledamo

Šta je to ASMR video, mogu li sex radnici ostvariti svoja prava i da li ćemo ikada uvesti međupol? Nova emisija u produkciji BuzzFeed-a zalazi u skrivene delove naše digitalne pop kulture.

Digitalni mediji

Kako je Sport Klub ‘hakovao’ Svetsko prvenstvo i generisao 500.000 pregleda svog podcasta

Svetsko Prvenstvo u Rusiji jedan je od najbitnijih sportskih događaja u 2018. godini. Ne samo da se održava svake četiri godine, nego su se ovaj put na turniru našle dve reprezentacija sa ovih prostora - Srbija i Hrvatska. U Srbiji je ekskluzivna prava za prenos utakmica sa Svetskog Prvenstva dobio RTS, pa su me kolege sa Sport Kluba zamolili da zajedno osmislimo neki format koji bi bio interesantan gledaocima, a u isto vreme jednostavan za realizaciju.

Digitalni mediji

Zašto je ‘MojaFirma’ prestala sa radom?

Početkom meseca, domaću Internet scenu pogodila je jedna neprijatna informacija - portal MojaFirma, koji je u vlasništvu Telenora i koji predstavlja jedan od najuspešnijih 'content marketing' projekata na ovim prostorima, objavio je da prestaje sa ažuriranjem sadržaja. O čemu je tačno reč, probali smo da saznamo.

Digitalni mediji

Hoće li agencije postati novi ‘digitalni transformatori’ za poslovanje svojih klijenata?

Kako se marketinške agencije nose sa digitalnom transformacijom i dokle se stiglo u tom procesu bila je tema jednog od panela na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day. Diskusija 'Business Transformation: Mad Man v2.0' 'pretresla' je aktuelno stanje digitalizacije advertajzinga u regionu, a učesnici su nastojali i da odgovore na pitanje kako ne potonuti u 'digitalnoj oluji'.

Digitalni mediji

Šta ‘obični’ brendovi mogu da nauče od luksuznih u pogledu digitalne strategije?

Radila je za mnoge luksuzne brendove – Tom Ford, Sergio Rossi, Olivia Palermo, Loewe i druge. Pored toga, Ana Anđelić je i doktor sociologije. Danas je Chief Brand Officer za brend Rebecca Minkoff. U intervjuu za Netokraciju, uoči njenog predavanja na konferenciji Digital Day, objašnjava zašto je poklanjanje proizvoda više odraz očajanja nego pametne strategije.

Digitalni mediji

Povratak digitalnim korenima

Osmo izdanje godišnje konferencije Digital Day u organizaciji IAB Serbia održaće se 8. i 9. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. Među predavačima ove godine nalazi se i Brajan Morisej, glavni i odgovorni urednik popularnog Digiday magazina sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o budućnosti digitalnih medija, ali i o krahu nezavisnih izdavača koji su svoj posao bazirali na Facebooku.

Digitalni mediji

Deveta Direct Media Akademija donosi odgovor na pitanje ‘Kako pokrenuti ljude’

Deveta Direct Media Akademija pod nazivom 'I have a dream' i ove godine otvara vrata svim zainteresovanima za brend strategiju, medijsko planiranje, društvene mreže i ostale advertajzing teme, a od poznatog digitalnog nomada Farisa Jakoba saznaće i 'Kako ideje pokreću ljude'.

Pročitaj dodatno…

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.