#DigitalnuKarijeru nastavljamo u Beogradu i Subotici!

#DigitalnuKarijeru nastavljamo u Beogradu i Subotici!

#DigitalnaKarijera, najveći Netokracijin nacionalni projekat do sada, dočekala je svoj jesenji nastavak – studente zainteresovane za poslove unutar digitalne ekonomije očekuju događaji 18. oktobra u Subotici i 30. oktobra u Beogradu.

#DigitalnaKarijera je projekat nastao kao rezultat ideje Netokracije da mlade upozna sa širokim spektrom digitalnih zanimanja i da im pomogne da sagledaju koje veštine su im potrebne uz fakultetsku diplomu – kako bi bili što konkurentniji kandidati za najrazličitije digitalne i IT poslove.

Tokom prvog dela projekta, kada su održani događaji u Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu, više od 300 studenata zakoračilo je u svet digitalne ekonomije i razgovaralo sa renomiranim predavačima o stvarnim potrebama tržišta rada i novim zanimanjima koja nisu postojala sve do pre nekoliko godina.

Drugi ciklus predviđa iste prilike i za studente iz Subotice i Beograda – potpuno besplatne poludnevne konferencije i pristup iskustvima nekih od najistaknutijih „igrača“ na našem tržištu.

Upoznajte tržište rada iz prve ruke – i prijavite se za stručnu praksu

Šansu za studente da steknu uvid u znanja i alate potrebne za uspešnu digitalnu karijeru, prepoznale su i mnoge uspešne kompanije kao što su Addiko Banka, Infostud grupa, Delhaize i Philip Morris. Neke od njih će kroz jesenji nastavak #DigitalneKarijere studentima predstaviti stvarne procese i izazove sa kojima se njihovi zaposleni suočavaju, ali i mogućnosti za praksu i usavršavanje koje očekuju mlade u narednom periodu.

Ohrabrujući komentari dosadašnjih učesnika i visoke ocene predavanja i organizacije dodatni su motiv za Netokracijin tim da studentima omogućimo još kvalitetnije iskustvo u nastavku projekta. Suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji, Marko Mudrinić, izjavio je tom prilikom:

Prezadovoljni smo kako su studenti reagovali na početak #DigitalneKarijere u Srbiji. Kompletan tim vredno je radio tokom leta na jesenjem ciklusu konferencija koje će se održati na Ekonomskom fakultetu u Subotici i Beogradu. Studenti mogu da očekuju bogat i kvalitetan program sa konkretnim pričama naših digitalaca, kao i priliku da se povežu sa kompanijama koje su u potrazi za perspektivnim digitalnim kadrom.

Kao i do sada, sve učesnike na događajima očekuje elektronski sertifikat po završetku projekta, a prijave će uskoro biti otvorene. Za detalje o programu, mestu, vremenu održavanja i sve druge relevantne informacije, pretplatite se na naš newsletter na sajtu digitalnakarijera.rs. Netokracija vas očekuje u oktobru! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.