#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu - vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu – vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

Mlade koji tek započinju svoju karijeru očekuje nastavak projekta #DigitalnaKarijera – 18. oktobra na Ekonomskom fakultetu u Subotici.

Digitalizacija i inovacije menjaju koncept poslovanja munjevitom brzinom, pa se za digitalnu ekonomiju prognozira da će do 2020. činiti 25% svetske ekonomije. Ove promene sa sobom nose i stvaranje novih radnih mesta na kojima se najlakše zapošljavaju mladi spremni za usvajanje novih znanja i prihvatanje digitalnih promena.

Kako bi što većem broju mladih širom Srbije pružila mogućnost da se upoznaju sa novim profesijama i veštinama neophodnim za bavljenje njima, Netokracija organizuje besplatne poludnevne konferencije u gradovima širom Srbije. Nakon što je više od 300 studenata učestvovalo na predavanjima u Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu, četvrta konferencija #DigitalnaKarijera biće održana u Subotici, 18. oktobra sa početkom u 14.00 časova na Ekonomskom fakultetu u Svečanoj sali.

Priče i saveti uspešnih domaćih digitalaca

Tokom tročasovnog programa, učesnike očekuje dinamičan koncept uz pet predavača. Suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji Marko Mudrinić približiće im digitalno poslovanje na domaćem tržištu i potrebu za novim kadrovima sa „digitalnim“ veštinama. Ivana Drecun, iz agencije M+ Agency, prikazaće različite pozicije unutar digitalnog marketinga, nakon čega će Darko Videnov iz Infostud grupe objasniti kako funkcioniše online trgovina u Srbiji. Osim toga, studente očekuje i primer poslovanja uspešnog srpskog startapa YoloBook koji će predstaviti Tijana Stamenković, kao i objašnjenje Svetozara Krunića iz kompanije ActiveCollab kako funkcioniše akvizicija i pridobijanje novih korisnika u IT industiji, kad je reč o prodaji digitalnih proizvoda i softverskih rešenja.

Nakon Niša, Kragujevca i Novog Sada – #DigitalnaKarijera stiže u Suboticu i Beograd.

Kako je prolećni deo projekta zadobio izuzetno visoke ocene kod studenata, postavljen je jasan nivo kvaliteta i za naredne dve konferencije u Subotici i Beogradu. Povodom jesenjeg nastavka, projektna menadžerka #DigitalneKarijere Lidija Stepanović izjavila je:

Zanimanja koja predstavlja #DigitalnaKarijera su najčešće nepoznata studentima bez iskustva, budući da se industrija razvija brže od obrazovnih programa na fakultetima. Događaji poput ovih su značajni jer mlade mogu usmeriti ka granama njihove struke za koje možda i nisu čuli, a za njih je dovoljno nadograđivanje formalnog obrazovanja novim veštinama koje mogu steći kroz prakse ili sadržaje dostupne na Internetu. Nadamo se da ćemo uspeti ovim projektom da smanjimo nezaposlenost mladih u Srbiji sa jedne, kao i da pomognemo poslodavcima da pronađu kvalitetne kadrove sa druge strane.

Po završetku projekta sve učesnike očekuje elektronski sertifikat. Ulaz na događaj je besplatan, ali je prijava obavezna, zato što je broj mesta ograničen. Za više informacija o događaju posetite web stranicu digitalnakarijera.rs gde se možete pretplatiti na newsletter ili pratite vesti na FB Event-u.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.