#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu - vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu – vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

Mlade koji tek započinju svoju karijeru očekuje nastavak projekta #DigitalnaKarijera – 18. oktobra na Ekonomskom fakultetu u Subotici.

Digitalizacija i inovacije menjaju koncept poslovanja munjevitom brzinom, pa se za digitalnu ekonomiju prognozira da će do 2020. činiti 25% svetske ekonomije. Ove promene sa sobom nose i stvaranje novih radnih mesta na kojima se najlakše zapošljavaju mladi spremni za usvajanje novih znanja i prihvatanje digitalnih promena.

Kako bi što većem broju mladih širom Srbije pružila mogućnost da se upoznaju sa novim profesijama i veštinama neophodnim za bavljenje njima, Netokracija organizuje besplatne poludnevne konferencije u gradovima širom Srbije. Nakon što je više od 300 studenata učestvovalo na predavanjima u Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu, četvrta konferencija #DigitalnaKarijera biće održana u Subotici, 18. oktobra sa početkom u 14.00 časova na Ekonomskom fakultetu u Svečanoj sali.

Priče i saveti uspešnih domaćih digitalaca

Tokom tročasovnog programa, učesnike očekuje dinamičan koncept uz pet predavača. Suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji Marko Mudrinić približiće im digitalno poslovanje na domaćem tržištu i potrebu za novim kadrovima sa „digitalnim“ veštinama. Ivana Drecun, iz agencije M+ Agency, prikazaće različite pozicije unutar digitalnog marketinga, nakon čega će Darko Videnov iz Infostud grupe objasniti kako funkcioniše online trgovina u Srbiji. Osim toga, studente očekuje i primer poslovanja uspešnog srpskog startapa YoloBook koji će predstaviti Tijana Stamenković, kao i objašnjenje Svetozara Krunića iz kompanije ActiveCollab kako funkcioniše akvizicija i pridobijanje novih korisnika u IT industiji, kad je reč o prodaji digitalnih proizvoda i softverskih rešenja.

Nakon Niša, Kragujevca i Novog Sada – #DigitalnaKarijera stiže u Suboticu i Beograd.

Kako je prolećni deo projekta zadobio izuzetno visoke ocene kod studenata, postavljen je jasan nivo kvaliteta i za naredne dve konferencije u Subotici i Beogradu. Povodom jesenjeg nastavka, projektna menadžerka #DigitalneKarijere Lidija Stepanović izjavila je:

Zanimanja koja predstavlja #DigitalnaKarijera su najčešće nepoznata studentima bez iskustva, budući da se industrija razvija brže od obrazovnih programa na fakultetima. Događaji poput ovih su značajni jer mlade mogu usmeriti ka granama njihove struke za koje možda i nisu čuli, a za njih je dovoljno nadograđivanje formalnog obrazovanja novim veštinama koje mogu steći kroz prakse ili sadržaje dostupne na Internetu. Nadamo se da ćemo uspeti ovim projektom da smanjimo nezaposlenost mladih u Srbiji sa jedne, kao i da pomognemo poslodavcima da pronađu kvalitetne kadrove sa druge strane.

Po završetku projekta sve učesnike očekuje elektronski sertifikat. Ulaz na događaj je besplatan, ali je prijava obavezna, zato što je broj mesta ograničen. Za više informacija o događaju posetite web stranicu digitalnakarijera.rs gde se možete pretplatiti na newsletter ili pratite vesti na FB Event-u.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.