#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu - vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu – vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

Mlade koji tek započinju svoju karijeru očekuje nastavak projekta #DigitalnaKarijera – 18. oktobra na Ekonomskom fakultetu u Subotici.

Digitalizacija i inovacije menjaju koncept poslovanja munjevitom brzinom, pa se za digitalnu ekonomiju prognozira da će do 2020. činiti 25% svetske ekonomije. Ove promene sa sobom nose i stvaranje novih radnih mesta na kojima se najlakše zapošljavaju mladi spremni za usvajanje novih znanja i prihvatanje digitalnih promena.

Kako bi što većem broju mladih širom Srbije pružila mogućnost da se upoznaju sa novim profesijama i veštinama neophodnim za bavljenje njima, Netokracija organizuje besplatne poludnevne konferencije u gradovima širom Srbije. Nakon što je više od 300 studenata učestvovalo na predavanjima u Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu, četvrta konferencija #DigitalnaKarijera biće održana u Subotici, 18. oktobra sa početkom u 14.00 časova na Ekonomskom fakultetu u Svečanoj sali.

Priče i saveti uspešnih domaćih digitalaca

Tokom tročasovnog programa, učesnike očekuje dinamičan koncept uz pet predavača. Suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji Marko Mudrinić približiće im digitalno poslovanje na domaćem tržištu i potrebu za novim kadrovima sa „digitalnim“ veštinama. Ivana Drecun, iz agencije M+ Agency, prikazaće različite pozicije unutar digitalnog marketinga, nakon čega će Darko Videnov iz Infostud grupe objasniti kako funkcioniše online trgovina u Srbiji. Osim toga, studente očekuje i primer poslovanja uspešnog srpskog startapa YoloBook koji će predstaviti Tijana Stamenković, kao i objašnjenje Svetozara Krunića iz kompanije ActiveCollab kako funkcioniše akvizicija i pridobijanje novih korisnika u IT industiji, kad je reč o prodaji digitalnih proizvoda i softverskih rešenja.

Nakon Niša, Kragujevca i Novog Sada – #DigitalnaKarijera stiže u Suboticu i Beograd.

Kako je prolećni deo projekta zadobio izuzetno visoke ocene kod studenata, postavljen je jasan nivo kvaliteta i za naredne dve konferencije u Subotici i Beogradu. Povodom jesenjeg nastavka, projektna menadžerka #DigitalneKarijere Lidija Stepanović izjavila je:

Zanimanja koja predstavlja #DigitalnaKarijera su najčešće nepoznata studentima bez iskustva, budući da se industrija razvija brže od obrazovnih programa na fakultetima. Događaji poput ovih su značajni jer mlade mogu usmeriti ka granama njihove struke za koje možda i nisu čuli, a za njih je dovoljno nadograđivanje formalnog obrazovanja novim veštinama koje mogu steći kroz prakse ili sadržaje dostupne na Internetu. Nadamo se da ćemo uspeti ovim projektom da smanjimo nezaposlenost mladih u Srbiji sa jedne, kao i da pomognemo poslodavcima da pronađu kvalitetne kadrove sa druge strane.

Po završetku projekta sve učesnike očekuje elektronski sertifikat. Ulaz na događaj je besplatan, ali je prijava obavezna, zato što je broj mesta ograničen. Za više informacija o događaju posetite web stranicu digitalnakarijera.rs gde se možete pretplatiti na newsletter ili pratite vesti na FB Event-u.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.