#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu - vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

#DigitalnaKarijera stiže u Suboticu – vidimo se na Ekonomskom fakultetu 18. oktobra!

Mlade koji tek započinju svoju karijeru očekuje nastavak projekta #DigitalnaKarijera – 18. oktobra na Ekonomskom fakultetu u Subotici.

Digitalizacija i inovacije menjaju koncept poslovanja munjevitom brzinom, pa se za digitalnu ekonomiju prognozira da će do 2020. činiti 25% svetske ekonomije. Ove promene sa sobom nose i stvaranje novih radnih mesta na kojima se najlakše zapošljavaju mladi spremni za usvajanje novih znanja i prihvatanje digitalnih promena.

Kako bi što većem broju mladih širom Srbije pružila mogućnost da se upoznaju sa novim profesijama i veštinama neophodnim za bavljenje njima, Netokracija organizuje besplatne poludnevne konferencije u gradovima širom Srbije. Nakon što je više od 300 studenata učestvovalo na predavanjima u Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu, četvrta konferencija #DigitalnaKarijera biće održana u Subotici, 18. oktobra sa početkom u 14.00 časova na Ekonomskom fakultetu u Svečanoj sali.

Priče i saveti uspešnih domaćih digitalaca

Tokom tročasovnog programa, učesnike očekuje dinamičan koncept uz pet predavača. Suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji Marko Mudrinić približiće im digitalno poslovanje na domaćem tržištu i potrebu za novim kadrovima sa “digitalnim” veštinama. Ivana Drecun, iz agencije M+ Agency, prikazaće različite pozicije unutar digitalnog marketinga, nakon čega će Darko Videnov iz Infostud grupe objasniti kako funkcioniše online trgovina u Srbiji. Osim toga, studente očekuje i primer poslovanja uspešnog srpskog startapa YoloBook koji će predstaviti Tijana Stamenković, kao i objašnjenje Svetozara Krunića iz kompanije ActiveCollab kako funkcioniše akvizicija i pridobijanje novih korisnika u IT industiji, kad je reč o prodaji digitalnih proizvoda i softverskih rešenja.

Nakon Niša, Kragujevca i Novog Sada – #DigitalnaKarijera stiže u Suboticu i Beograd.

Kako je prolećni deo projekta zadobio izuzetno visoke ocene kod studenata, postavljen je jasan nivo kvaliteta i za naredne dve konferencije u Subotici i Beogradu. Povodom jesenjeg nastavka, projektna menadžerka #DigitalneKarijere Lidija Stepanović izjavila je:

Zanimanja koja predstavlja #DigitalnaKarijera su najčešće nepoznata studentima bez iskustva, budući da se industrija razvija brže od obrazovnih programa na fakultetima. Događaji poput ovih su značajni jer mlade mogu usmeriti ka granama njihove struke za koje možda i nisu čuli, a za njih je dovoljno nadograđivanje formalnog obrazovanja novim veštinama koje mogu steći kroz prakse ili sadržaje dostupne na Internetu. Nadamo se da ćemo uspeti ovim projektom da smanjimo nezaposlenost mladih u Srbiji sa jedne, kao i da pomognemo poslodavcima da pronađu kvalitetne kadrove sa druge strane.

Po završetku projekta sve učesnike očekuje elektronski sertifikat. Ulaz na događaj je besplatan, ali je prijava obavezna, zato što je broj mesta ograničen. Za više informacija o događaju posetite web stranicu digitalnakarijera.rs gde se možete pretplatiti na newsletter ili pratite vesti na FB Event-u.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.