#DigitalnaKarijera: Prvi ciklus završavamo u Kragujevcu na Ekonomskom fakultetu

Prvi ciklus završavamo u Kragujevcu na Ekonomskom fakultetu – na jesen u Beogradu i Subotici!

Netokracijin nacionalni projekat #DigitalnaKarijera, 5. juna stiže u Kragujevac! Ako ste student osnovnih ili master studija ili ‘taze’ diplomac koji se nalazi na početku karijere, a ne znate šta je digitalna ekonomija niti koje poslove ona nudi - dođite na Ekonomski fakultet od 14 časova i upoznajte se sa najbrže rastućom industrijom.

Prvi ciklus #DigitalneKarijere završavamo na Ekonomskom fakultetu u Kragujevcu, a nakon letnje pauze dolazimo u Suboticu i Beograd. Nastavljamo da spajamo lokalne heroje iz digitalne zajednice sa studentima u cilju da mlade upoznamo sa potrebama današnjih poslodavaca i digitalnim veštinama – neophodnim za dobijanje prvog posla. Kroz iskustva predavača koji će govoriti o svom razvojnom putu, studenti će dobiti uvid u znanja i alate potrebne za uspešnu karijeru u digitalu i IT-ju.

Nove veštine za nove poslove

Konferencija u Kragujevcu održaće se 5. juna na Ekonomskom fakultetu (Đure Pucara Starog 3) od 14 časova, a deo svog znanja sa mladima podeliće Miloš Skokić i Goran Jankuloski iz kreativne agencije ŽIŠKA koji će govoriti na temu „Kako postati digitalac za 9 dana“, Zoja Kukić iz organizacije SEE ICT, čije je predavanje naslovljeno „Kako smo izgradili startap zajednicu“. Pored njih, studentima će se još obratiti i Netokracijin Marko Tadić sa predavanjem o razvoju poslovanja u medijima, kao i Nina Nikolić iz kompanije Seavus čija tema nosi naziv „Local Hero – Project Lead“.

Kroz predavanja i diskusiju, predavači će govoriti o temama vezanim za posao koji obavljaju sa ciljem da se studenti upoznaju sa zanimanjima koja nisu ni postojala sve do pre nekoliko godina, a koje danas obavljalju studenti netehničkih fakuleta -društvenjaci.

Kako je na pomolu digitalna revolucija, a studenti nisu dovoljno informisani o tome, Netokracija Srbija poziva sve zainteresovane da se priključe #DigitalnojKarijeri i da im to bude prvi korak ka stupanju u industriju digitalne ekonomije koja će do 2020. godine činiti čak 25% ukupne svetske ekonomije!

IT ne čine samo programeri

Jedna od ideja #DigitalneKarijere jeste i da podstakne mlade i studente da na vreme krenu u potragu za prvom praksom, a potom i prvim poslom. Ovaj projekat će im pomoći da se bolje povežu sa potencijalnim poslodavcima i tako naprave svoje prve profesionalne korake.

Relja V. Simić
#DigitalnaKarijera je premijerno održana u Srbiji 22. maja na Ekonomskom fakultetu u Nišu, a koju je posetilo nešto više od 70 studenata.

Povodom startovanja ovog nacionalnog programa u Srbiji, suosnivač i urednik Netokracije u Srbiji, Marko Mudrinić, izjavio je:

Sam projekat #DigitalnaKarijera predviđen je da traje od maja do novembra, a pored fizičkih događaja u svakom od ovih gradova, studenti i svršeni diplomci mogu da očekuju i pregršt pisanog sadržaja na Netokraciji sa ciljem da odgovorimo na najčešća pitanja u vezi sa prvim poslom u IT i digitalnoj industriji – odakle krenuti, koje veštine savladati, kako pristupiti procesu traženja posla i kako izgledaju različiti poslovi tj. čime se određeni profili u ovoj industriji bave. Bićemo jako zadovoljni ukoliko uspemo da kreiramo novu generaciju mladih digitalaca koji će stečeno znanje moći da primene već sutra na prvom poslu.

Cilj je da studente ekonomije, sociologije, prava, umetnosti, filozofije i drugih društvenih nauka upoznamo sa potrebama današnjih poslodavaca koji traže upravo takve profile. Pored toga, #DigitalnaKarijera želi da pokaže da mesta za rad u digitalu i u IT-ju, osim za programere i dizajnere, ima i za sve koji žele da se usavršavaju i tako sebe pozicioniraju u jednoj od najjačih domaćih industrija.

Svi učesnici projekta dobiće i elektronski sertifikat nakon odslušanih predavanja, a detaljnije informacije o konferenciji u Kragujevcu možete pronaći na našem Facebook Event-u, kao i na stranici Netokracija Srbija. Zvanična Internet stranica projekta već je dostupna, dok novosti u vezi projekta možete pratiti i kroz rubriku #DigitalnaKarijera na našem sajtu.

Vidimo se u Kragujevcu! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.