#DigitalnaKarijera se nastavlja u Novom Sadu – čekamo vas na Filozofskom fakultetu - Netokracija.rs

#DigitalnaKarijera se nastavlja u Novom Sadu – čekamo vas na Filozofskom fakultetu

Nakon #DigitalneKarijere u Nišu, 'digitalni karavan' Netokracije Srbija 29. maja stiže u Novi Sad! Ako ste student osnovnih ili master studija ili 'taze' diplomac koji se nalazi na početku karijere, a ne znate šta je digitalna ekonomija, niti koje poslove ona nudi, dođite na Filozofski fakultet u 14 časova da se upoznate sa trenutno najbrže rastućom industrijom. Predavači će vam otkriti šta je to akvizicija korisnika unutar softverske industrije ili pak SEO optimizacija, koje su veštine potrebne za digitalni marketing, kako napreduje digitalizacija finansijske industrije, kao i kako jedan psiholog može da postane Product Owner. I sve to besplatno! Na vama je samo da dođete!

Nakon prve konferencije održane u Nišu, u okviru ciklusa #DigitalnaKarijera slede događaji u Novom Sadu i Kragujevcu, a nakon letnje pauze i u Subotici i Beogradu. Koncept ovih konferencija je jednostavan: Netokracija Srbija spaja lokalne heroje iz digitalne zajednice sa studentima i time mladima pruža priliku da se upoznaju sa potrebama današnjih poslodavaca i digitalnim veštinama potrebnim za dobijanje prvog posla. Kroz iskustva predavača koji će govoriti o svom razvojnom putu studenti će dobiti uvid u znanja i alate potrebne za uspešnu karijeru.

Digitalnom revolucijom do novih poslova

U Novom Sadu 29. maja konferencija će se održati na Filozofskom fakultetu (Dr Zorana Đinđića 2) od 14 časova, a deo svog znanja sa mladima podeliće Svetozar Krunić, Head of User Acquisition u kompaniji ActiveCollab, Radomir Basta i Ognjen Vuković iz agencije Four Dots, Sanja Lalević-Cvetković, Digital Media Manager u kompaniji Direct Media i Dejan Radeka, Product Owner u kompaniji Bosch, kao i predstavnici Addiko banke u Srbiji.

Kroz predavanja i diskusiju, oni će govoriti o temama vezanim za posao koji obavljaju i nastojaće da studente bliže upoznaju sa zanimanjima koja nisu postojala sve do pre nekoliko godina, a koje obično obavljalju studenti netehničkih fakuleta iliti „društvenjaci“.

Kako je na pomolu digitalna revolucija, a studenti (kako pokazuje iskustvo tima Netokracija Srbija i iskustvo naših predavača) nisu dovoljno informisani o tome, Netokracija Srbija poziva sve zainteresovane mlade da se priključe #DigitalnojKarijeri i da im to bude prvi korak ka stupanju u industriju digitalne ekonomije koja će do 2020. godine činiti čak 25% ukupne svetske ekonomije!

Lakše do posla uz digitalne veštine

Jedna od ideja #DigitalneKarijere jeste i da podstakne mlade i studente da na vreme krenu u potragu za prvom praksom, a potom i prvim poslom. Ovaj projekat će im pomoći da se bolje povežu sa potencijalnim poslodavcima i tako naprave svoje prve profesionalne korake.

Povodom startovanja ovog nacionalnog programa u Srbiji, suosnivač i urednik Netokracije u Srbiji, Marko Mudrinić, izjavio je:

Sam projekat #DigitalnaKarijera predviđen je da traje od maja do novembra, a pored fizičkih događaja u svakom od ovih gradova, studenti i svršeni diplomci mogu da očekuju i pregršt pisanog sadržaja na Netokraciji sa ciljem da odgovorimo na najčešća pitanja u vezi sa prvim poslom u IT i digitalnoj industriji – odakle krenuti, koje veštine savladati, kako pristupiti procesu traženja posla i kako izgledaju različiti poslovi tj. čime se određeni profili u ovoj industriji bave.

Bićemo jako zadovoljni ukoliko uspemo da kreiramo novu generaciju mladih digitalaca koji će stečeno znanje moći da primene već sutra na prvom poslu.

Cilj je da studente ekonomije, sociologije, prava, umetnosti, filozofije i drugih društvenih nauka upoznamo sa potrebama današnjih poslodavaca koji traže upravo takve profile. Pored toga, #DigitalnaKarijera želi da pokaže da mesta za rad u digitalu i u IT-ju, osim za programere i dizajnere, ima i za sve koji žele da se usavršavaju i tako sebe pozicioniraju u jednoj od najjačih domaćih industrija.

Svi učesnici projekta dobiće i elektronski sertifikat nakon odslušanih predavanja, a detaljnije informacije o konferenciji u Novom Sadu možete pronaći na našem Facebook Event-u, kao i na stranici Netokracija Srbija. Zvanična Internet stranica projekta biće dostupna uskoro, dok novosti u vezi projekta možete pratiti i kroz rubriku #DigitalnaKarijera na našem sajtu.

Vidimo se u Novom Sadu! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.