#DigitalnaKarijera se nastavlja u Novom Sadu – čekamo vas na Filozofskom fakultetu - Netokracija.rs

#DigitalnaKarijera se nastavlja u Novom Sadu – čekamo vas na Filozofskom fakultetu

Nakon #DigitalneKarijere u Nišu, 'digitalni karavan' Netokracije Srbija 29. maja stiže u Novi Sad! Ako ste student osnovnih ili master studija ili 'taze' diplomac koji se nalazi na početku karijere, a ne znate šta je digitalna ekonomija, niti koje poslove ona nudi, dođite na Filozofski fakultet u 14 časova da se upoznate sa trenutno najbrže rastućom industrijom. Predavači će vam otkriti šta je to akvizicija korisnika unutar softverske industrije ili pak SEO optimizacija, koje su veštine potrebne za digitalni marketing, kako napreduje digitalizacija finansijske industrije, kao i kako jedan psiholog može da postane Product Owner. I sve to besplatno! Na vama je samo da dođete!

Nakon prve konferencije održane u Nišu, u okviru ciklusa #DigitalnaKarijera slede događaji u Novom Sadu i Kragujevcu, a nakon letnje pauze i u Subotici i Beogradu. Koncept ovih konferencija je jednostavan: Netokracija Srbija spaja lokalne heroje iz digitalne zajednice sa studentima i time mladima pruža priliku da se upoznaju sa potrebama današnjih poslodavaca i digitalnim veštinama potrebnim za dobijanje prvog posla. Kroz iskustva predavača koji će govoriti o svom razvojnom putu studenti će dobiti uvid u znanja i alate potrebne za uspešnu karijeru.

Digitalnom revolucijom do novih poslova

U Novom Sadu 29. maja konferencija će se održati na Filozofskom fakultetu (Dr Zorana Đinđića 2) od 14 časova, a deo svog znanja sa mladima podeliće Svetozar Krunić, Head of User Acquisition u kompaniji ActiveCollab, Radomir Basta i Ognjen Vuković iz agencije Four Dots, Sanja Lalević-Cvetković, Digital Media Manager u kompaniji Direct Media i Dejan Radeka, Product Owner u kompaniji Bosch, kao i predstavnici Addiko banke u Srbiji.

Kroz predavanja i diskusiju, oni će govoriti o temama vezanim za posao koji obavljaju i nastojaće da studente bliže upoznaju sa zanimanjima koja nisu postojala sve do pre nekoliko godina, a koje obično obavljalju studenti netehničkih fakuleta iliti „društvenjaci“.

Kako je na pomolu digitalna revolucija, a studenti (kako pokazuje iskustvo tima Netokracija Srbija i iskustvo naših predavača) nisu dovoljno informisani o tome, Netokracija Srbija poziva sve zainteresovane mlade da se priključe #DigitalnojKarijeri i da im to bude prvi korak ka stupanju u industriju digitalne ekonomije koja će do 2020. godine činiti čak 25% ukupne svetske ekonomije!

Lakše do posla uz digitalne veštine

Jedna od ideja #DigitalneKarijere jeste i da podstakne mlade i studente da na vreme krenu u potragu za prvom praksom, a potom i prvim poslom. Ovaj projekat će im pomoći da se bolje povežu sa potencijalnim poslodavcima i tako naprave svoje prve profesionalne korake.

Povodom startovanja ovog nacionalnog programa u Srbiji, suosnivač i urednik Netokracije u Srbiji, Marko Mudrinić, izjavio je:

Sam projekat #DigitalnaKarijera predviđen je da traje od maja do novembra, a pored fizičkih događaja u svakom od ovih gradova, studenti i svršeni diplomci mogu da očekuju i pregršt pisanog sadržaja na Netokraciji sa ciljem da odgovorimo na najčešća pitanja u vezi sa prvim poslom u IT i digitalnoj industriji – odakle krenuti, koje veštine savladati, kako pristupiti procesu traženja posla i kako izgledaju različiti poslovi tj. čime se određeni profili u ovoj industriji bave.

Bićemo jako zadovoljni ukoliko uspemo da kreiramo novu generaciju mladih digitalaca koji će stečeno znanje moći da primene već sutra na prvom poslu.

Cilj je da studente ekonomije, sociologije, prava, umetnosti, filozofije i drugih društvenih nauka upoznamo sa potrebama današnjih poslodavaca koji traže upravo takve profile. Pored toga, #DigitalnaKarijera želi da pokaže da mesta za rad u digitalu i u IT-ju, osim za programere i dizajnere, ima i za sve koji žele da se usavršavaju i tako sebe pozicioniraju u jednoj od najjačih domaćih industrija.

Svi učesnici projekta dobiće i elektronski sertifikat nakon odslušanih predavanja, a detaljnije informacije o konferenciji u Novom Sadu možete pronaći na našem Facebook Event-u, kao i na stranici Netokracija Srbija. Zvanična Internet stranica projekta biće dostupna uskoro, dok novosti u vezi projekta možete pratiti i kroz rubriku #DigitalnaKarijera na našem sajtu.

Vidimo se u Novom Sadu! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.

Gaming

Kako predstaviti vašu igru publici kada su svi događaji otkazani – je li spas u pitchevima na daljinu?

Svetska zdravstvena kriza sa jedne strane doprinela je popularizaciji video igara, ali je druge strane uskratila šansu mnogim gejming studijima da izlažu svoje projekte pred publikom na konferencijama i događajima koji su u potpunosti otkazani.

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.