Velika završnica – #DigitalnaKarijera 30. oktobra stiže u Beograd

Velika završnica – #DigitalnaKarijera 30. oktobra stiže u Beograd

Nakon četiri događaja u gradovima širom Srbije, nacionalni projekat #DigitalnaKarijera ulazi u svoju ovogodišnju završnicu velikom konferencijom u Beogradu, 30. oktobra na Ekonomskom fakultetu. Netokracija Srbija nastavlja da edukuje mlade o budućnosti tržišta rada i da ih priprema za digitalno poslovanje!

Sa misijom da budućim mladim profesionalcima približi akutelna zanimanja i stvori sliku kako izgleda rad na tim pozicijama, Netokracija Srbija organizovala je poludnevne edukativne događaje u četiri grada – Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu i Subotici.

Više od 400 studenata do sada imalo je priliku da čuje iskustva i savete renomiranih predavača sa srpske digitalne scene, kao i da se upozna sa veštinama i alatima neophodnim za zaposlenje unutar digitalne ekonomije. Poslednji događaj u ovogodišnjoj #DigitalnojKarijeri održaće se u Beogradu, 30. oktobra s početkom od 14 časova na Ekonomskom fakultetu u Profesorskoj sali.

Širok spektar „digitalnih“ profesija u jednom danu

Učesnike velikog finala projekta očekuje četvoročasovni program i čak devet uspešnih profesionalaca koji će im pomoći da zakorače u svet digitalne ekonomije. Tamara Prodanović i Marija Cvjetković iz Infostud grupe, jedne od najvećih Internet kompanija u Srbiji, studentima će približiti neke manje poznate profesije iz sveta web sajtova, rezervisane za osobe društvenog profila.

Već dokazan duo sa konferencije u Kragujevcu, Miloš Skokić i Goran Jankuloski iz kreativne agencije ŽIŠKA uvešće prisutne u sferu digitalnog marketinga kroz svoje predavanje „Kako postati digitalac za 9 dana“.

Sa druge strane, Aleksandar Stojić iz kompanije Philip Morris International prikazaće koje su to početne pozicije unutar različitih sektora jedne velike korporacije, dok će se Ana Šiljković upustiti u predavanje o razvoju digitalnih proizvoda, dolazeći iz domaćeg startapa koji je nedavno kupio Facebook. Na samom kraju, učesnike očekuje panel „Karijerni razvoj u digitalno doba“, gde će imati priliku da postavljaju pitanja o svojim prvim koracima u digitalnoj industriji predstavnicima uspešnih kompanija kao što su Addiko Bank, Delhaize Srbija i FishingBooker.

Za sve učesnike obezbeđeni su i elektronski sertifikati

U susret poslednjem događaju u sklopu projekta #DigitalnaKarijera, suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji Marko Mudrinić izjavio je sledeće:

Konferencije koje smo realizovali do sada zasute su velikim brojem pozitivnih komentara učesnika, što nam je postavilo visok standard kvaliteta za događaj u Beogradu. Program koji smo pripremili ostavlja veliki prostor za studente i njihova pitanja, budući da mu je osnovna karakteristika raznolikost oblika digitalnog poslovanja, te se nadamo da će ovaj događaj imati još veću interaktivnost i nadmašiti naša očekivanja.

Po završetku projekta sve učesnike očekuje elektronski sertifikat. Ulaz na događaj je besplatan, ali je prijava obavezna, zato što je broj mesta ograničen. Prijave su dostupne na web stranici digitalnakarijera.rs, gde se između ostalog možete pretplatiti i na newsletter, kao i na Facebook Event-u. Netokracija Srbija vas očekuje na EKOF-u!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.