Velika završnica – #DigitalnaKarijera 30. oktobra stiže u Beograd

Velika završnica – #DigitalnaKarijera 30. oktobra stiže u Beograd

Nakon četiri događaja u gradovima širom Srbije, nacionalni projekat #DigitalnaKarijera ulazi u svoju ovogodišnju završnicu velikom konferencijom u Beogradu, 30. oktobra na Ekonomskom fakultetu. Netokracija Srbija nastavlja da edukuje mlade o budućnosti tržišta rada i da ih priprema za digitalno poslovanje!

Sa misijom da budućim mladim profesionalcima približi akutelna zanimanja i stvori sliku kako izgleda rad na tim pozicijama, Netokracija Srbija organizovala je poludnevne edukativne događaje u četiri grada – Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu i Subotici.

Više od 400 studenata do sada imalo je priliku da čuje iskustva i savete renomiranih predavača sa srpske digitalne scene, kao i da se upozna sa veštinama i alatima neophodnim za zaposlenje unutar digitalne ekonomije. Poslednji događaj u ovogodišnjoj #DigitalnojKarijeri održaće se u Beogradu, 30. oktobra s početkom od 14 časova na Ekonomskom fakultetu u Profesorskoj sali.

Širok spektar „digitalnih“ profesija u jednom danu

Učesnike velikog finala projekta očekuje četvoročasovni program i čak devet uspešnih profesionalaca koji će im pomoći da zakorače u svet digitalne ekonomije. Tamara Prodanović i Marija Cvjetković iz Infostud grupe, jedne od najvećih Internet kompanija u Srbiji, studentima će približiti neke manje poznate profesije iz sveta web sajtova, rezervisane za osobe društvenog profila.

Već dokazan duo sa konferencije u Kragujevcu, Miloš Skokić i Goran Jankuloski iz kreativne agencije ŽIŠKA uvešće prisutne u sferu digitalnog marketinga kroz svoje predavanje „Kako postati digitalac za 9 dana“.

Sa druge strane, Aleksandar Stojić iz kompanije Philip Morris International prikazaće koje su to početne pozicije unutar različitih sektora jedne velike korporacije, dok će se Ana Šiljković upustiti u predavanje o razvoju digitalnih proizvoda, dolazeći iz domaćeg startapa koji je nedavno kupio Facebook. Na samom kraju, učesnike očekuje panel „Karijerni razvoj u digitalno doba“, gde će imati priliku da postavljaju pitanja o svojim prvim koracima u digitalnoj industriji predstavnicima uspešnih kompanija kao što su Addiko Bank, Delhaize Srbija i FishingBooker.

Za sve učesnike obezbeđeni su i elektronski sertifikati

U susret poslednjem događaju u sklopu projekta #DigitalnaKarijera, suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji Marko Mudrinić izjavio je sledeće:

Konferencije koje smo realizovali do sada zasute su velikim brojem pozitivnih komentara učesnika, što nam je postavilo visok standard kvaliteta za događaj u Beogradu. Program koji smo pripremili ostavlja veliki prostor za studente i njihova pitanja, budući da mu je osnovna karakteristika raznolikost oblika digitalnog poslovanja, te se nadamo da će ovaj događaj imati još veću interaktivnost i nadmašiti naša očekivanja.

Po završetku projekta sve učesnike očekuje elektronski sertifikat. Ulaz na događaj je besplatan, ali je prijava obavezna, zato što je broj mesta ograničen. Prijave su dostupne na web stranici digitalnakarijera.rs, gde se između ostalog možete pretplatiti i na newsletter, kao i na Facebook Event-u. Netokracija Srbija vas očekuje na EKOF-u!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.