Velika završnica – #DigitalnaKarijera 30. oktobra stiže u Beograd

Velika završnica – #DigitalnaKarijera 30. oktobra stiže u Beograd

Nakon četiri događaja u gradovima širom Srbije, nacionalni projekat #DigitalnaKarijera ulazi u svoju ovogodišnju završnicu velikom konferencijom u Beogradu, 30. oktobra na Ekonomskom fakultetu. Netokracija Srbija nastavlja da edukuje mlade o budućnosti tržišta rada i da ih priprema za digitalno poslovanje!

Sa misijom da budućim mladim profesionalcima približi akutelna zanimanja i stvori sliku kako izgleda rad na tim pozicijama, Netokracija Srbija organizovala je poludnevne edukativne događaje u četiri grada – Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu i Subotici.

Više od 400 studenata do sada imalo je priliku da čuje iskustva i savete renomiranih predavača sa srpske digitalne scene, kao i da se upozna sa veštinama i alatima neophodnim za zaposlenje unutar digitalne ekonomije. Poslednji događaj u ovogodišnjoj #DigitalnojKarijeri održaće se u Beogradu, 30. oktobra s početkom od 14 časova na Ekonomskom fakultetu u Profesorskoj sali.

Širok spektar „digitalnih“ profesija u jednom danu

Učesnike velikog finala projekta očekuje četvoročasovni program i čak devet uspešnih profesionalaca koji će im pomoći da zakorače u svet digitalne ekonomije. Tamara Prodanović i Marija Cvjetković iz Infostud grupe, jedne od najvećih Internet kompanija u Srbiji, studentima će približiti neke manje poznate profesije iz sveta web sajtova, rezervisane za osobe društvenog profila.

Već dokazan duo sa konferencije u Kragujevcu, Miloš Skokić i Goran Jankuloski iz kreativne agencije ŽIŠKA uvešće prisutne u sferu digitalnog marketinga kroz svoje predavanje „Kako postati digitalac za 9 dana“.

Sa druge strane, Aleksandar Stojić iz kompanije Philip Morris International prikazaće koje su to početne pozicije unutar različitih sektora jedne velike korporacije, dok će se Ana Šiljković upustiti u predavanje o razvoju digitalnih proizvoda, dolazeći iz domaćeg startapa koji je nedavno kupio Facebook. Na samom kraju, učesnike očekuje panel „Karijerni razvoj u digitalno doba“, gde će imati priliku da postavljaju pitanja o svojim prvim koracima u digitalnoj industriji predstavnicima uspešnih kompanija kao što su Addiko Bank, Delhaize Srbija i FishingBooker.

Za sve učesnike obezbeđeni su i elektronski sertifikati

U susret poslednjem događaju u sklopu projekta #DigitalnaKarijera, suosnivač i direktor Netokracije u Srbiji Marko Mudrinić izjavio je sledeće:

Konferencije koje smo realizovali do sada zasute su velikim brojem pozitivnih komentara učesnika, što nam je postavilo visok standard kvaliteta za događaj u Beogradu. Program koji smo pripremili ostavlja veliki prostor za studente i njihova pitanja, budući da mu je osnovna karakteristika raznolikost oblika digitalnog poslovanja, te se nadamo da će ovaj događaj imati još veću interaktivnost i nadmašiti naša očekivanja.

Po završetku projekta sve učesnike očekuje elektronski sertifikat. Ulaz na događaj je besplatan, ali je prijava obavezna, zato što je broj mesta ograničen. Prijave su dostupne na web stranici digitalnakarijera.rs, gde se između ostalog možete pretplatiti i na newsletter, kao i na Facebook Event-u. Netokracija Srbija vas očekuje na EKOF-u!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.