DigiTalk konferencija krajem oktobra 2023. ponovo okuplja digitalce u Nišu

DigiTalk konferencija krajem oktobra ponovo okuplja digitalce u Nišu

Događaji DigiTalk Media Days i DigiTalk konferencija održaće se krajem oktobra u niškom hotelu Tami Residence. I ovog puta publiku očekuje bogat program iz oblasti marketinga, gejminga i digitalne umetnosti.

U terminu od 26. do 27. oktobra održaće se DigiTalk Media Days, dok je 27. i 29. oktobar rezervisan za Digitalk konferenciju. Kako najavljuju organizatori, na prvom događaju govoriće se o budućnosti medijskog tržišta, trendovima, regulativi koja je najavljena, radu sa podacima i publikama i analitici, kao i prilikama za razvoj primarnih i alternativnih izvora prihoda.

Sa druge strane, konferencija je rezervisana za neke od najboljih priča iz celog regiona iz oblasti tehnologije, marketinga, game dev-a, digitalne umetnosti i drugih sfera digitalne ekonomije.

Više o predstojećim događajima razgovarli smo sa Vladimirom Kovačem, jednim od organizatora DigiTalk događaja i voditelja istoimenog podkasta.

DigiTalk se ponovo vraća u Niš. Po čemu će se ovo izdanje konferencije razlikovati od prethodnog i koju vrednost će doneti publici? 

Vladimir: Nakon prošlogodišnjeg, prvog izdanja našeg DigiTalk događaja u Nišu, shvatili smo dve stvari. Prvo, da je niška publika “gladna” ovakvih događaja, što se videlo iz izuzetno velikog odziva ljudi i njihove neverovatne discipline praćenja, programa, konferencijska sala je bila dupke puna od početka do samog kraja događaja.

Sa druge strane, započeli smo Media Days, deo događaja namenjen medijskom ekosistemu koji je prošao van svih naših očekivanja, te smo shvatili da smo načeli jednu temu o kojoj se dosta malo priča i diskutuje. Uzimajući u obzir ove zaključke od prošle godine, ove godine ćemo se potruditi da nadogradimo sve ono što smo započeli i da publici pružimo još više kvalitetnog sadržaja koji je nekako i zaštitini znak Digitalk događaja.

Kada je u pitanju Media Days, okupićemo još više učesnika medijskog ekosistema, očekujemo mnogo veće prisustvo medijskih agencija, a interesovanje samih medija je još veće nego prošle godine. Konferencija ove godine dovodi zaista neka velika imena, od naših ljudi koji su na globalnom nivou postigli izuzetne uspehe do pionira startap scene i tehnoloških kompanija iz regiona.

Vrednost koju donose naši događaji su uvek sa jedne strane neverovatna iskustva i znanja naših predavača, a sa druge strane networking prilike kojih zahvaljujući sjajnoj atmosferi uvek ima na pretek. Tako će biti i ove jeseni u Nišu.

Kome je tačno namenjeno ovogodišnje izdanje konferencije i kako će izgledati program? 

Vladimir: Media Days targetira čitav medijski ekosistem, od medija, preko brendova (oglašivača) do medijskih agencija i organizacija koje su posvećene razvoju medija i medijskog tržišta u Srbiji i regionu. Verujem da upravo to što ciljamo čitav ekosistem daje mogućnost da se povedu neke značajne diskusije i neke važne teme. Konferencija sa svoje strane cilja digitalce i sve one koji žele da ili sebe ili svoje biznise unaprede uz pomoć tehnologije ili inovativnog načina razmišljanja.

Naš cilj je da inspirišemo i pokrenemo na razmišljanje, te da pričama o uspehu ljude motivišemo na neke konkretne akcije. U tom smislu, naš događaj je namenjen kako mladim profesionalcima, tako i vlasnicima kompanija, tehnološkim preduzetnicima i menadžerima čije kompanije žele da budu uspešne u digitalnom ekosistemu.

Ivan Minić, Vitomir Ognjanović i Vladimir Kovač kao idejni tvorci Digitalk događaja.

Kakav je bio feedback publike iz Niša od prošle godine i kakva su očekivanja tebe i tvog tima kao organizatora za ovu godinu? 

Vladimir: Kao što sam malopre napomenuo, niška publika se pokazala vrlo zainteresovano i nema razloga da ove godine bude drugačije. Verujemo da ćemo i ove godine okupiti više od sedam stotina ljudi tokom četiri dana.

Jesen je tradicionalno period događaja, i zaista dosta toga se dešava, ali nekako ne i na jugu zemlje, zato verujem da će nas niška publika i ove godine nagraditi velikim brojem posetilaca. Pored publike sa juga, postoji veliki deo zajednice koji verno prati DigiTalk događaje pa po prijavama vidimo da smo i dalje interesantni, bez obzira na godine i senioritet u profesionalnom smislu.

Koji su planovi za naredni period ako govorimo o DigiTalk-u, ne samo kao događaju, već i kao mediju? 

Vladimir: Kada je naredna godina u pitanju, imamo planove koji su slični realizovanim aktivnostima u 2023. godini, jedino je potrebno malo više strateški postaviti stvari uzimajući u obzir krizu u IT industriji, na koju se mi tradicionalno oslanjamo, pogotovo kada su događaji u pitanju.

Dva velika događaja u 2024. godini, Zrenjanin i Niš ostaju fokus kada su događaji u pitanju. E-Commerce i dalje raste u Srbiji pa verujemo da će nam E-Commerce days, kao najveći događaj posvećen elektronskoj trgovini u Srbiji naredne godine doneti još bolje rezultate i staviti nas na regionalnu mapu kada je ova tema u pitanju.

Digitalk podcast kao naš medij, ostaje kičma naših aktivnosti i u tom smislu smo fokusirani da strateškim partnerstvima sa starim, ali i nekim novim kompanijama, nastavimo da razvijamo podcast i da iz nedelje u nedelju pričamo o nekim važnim temama i ugostimo najveće profesionalce iz industrija koje su deo digitalnog ekosistema.

Pozivima da učestvujemo u nekim diskusijama ali i edukativnim programima poput Academiaa gde upravo sa temom o podcastima i audio-first marketingu nekim mladim profesionalcima prenosimo svoja znanja i iskustva, verujemo da smo stekli određeni autoritet i integritet u industriji, i da smo u tom smislu relevantan medij koji industrija rado prati.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Vega IT ulaže €1.000.000 u osnivanje novog startapa Thrivea

Kao nastavak globalnog širenja poslovanja, kompanija Vega IT najavila je novi poslovni poduhvat. Ovog puta, rade na razvoju inovativnog HR SaaS rešenja pod imenom Thrivea.

Startapi i poslovanje

Anygo je novi servis za deljenje vozila u Beogradu putem aplikacije – čija se mreža širi

Na ulicama glavnog grada pojavili su se mali gradski Hyundai automobili sa natpisom 'Anygo car sharing'. Prestonica je konačno dobila jedan ovakav servis, a mi vam u intervjuu sa osnivačem startapa 'Anygo' otkrivamo kako on funkcioniše i na koji način je nastao.

Novost

Sve što treba da znate o aplikaciji Agencije za privredne registre

APR je uveo aplikaciju za sastavljanje i podnošenje finansijskih izveštaja za 2023. godinu, u skladu sa Zakonom o računovodstvu. Za vas smo izdvojili najvažnije pojedinosti vezane za njeno korišćenje.

Propustili ste

Novost

Novi GapMinder Fond II s kapitalom od €80 miliona targetira i srpske startape!

GapMinder Ventures, VC fond koji je dosad primarno ulagao u tehnološke kompanije iz Rumunije, pokreće GapMinder Fond II, investicioni paket od 80 miliona evra koji će biti alociran i na širem istočnoevropskom regionu, pa tako i Srbiji i Hrvatskoj.

Tehnologija

SEO Spam: Kako su AI generisani advokati pokušali da prevare Netokraciju?

Razvojem veštačke inteligencije cyber kriminalci postaju sve veštiji, a napadi sve maliciozniji. Donosimo vam priču o tome kako smo uspeli da raskrinkamo jedan takav pokušaj ucene.

Office Talks Podcast

Da li će Bitcoin doći do $100.000?

Dolazak Bitcoin ETF-a izazvao je pažnju mnogih u Web3 svetu. Upravo o ovoj temi ali i o stanju na tržištu kriptovaluta, razgovarali smo u novoj epizodi podkasta sa Aleksandrom Matanovićem, direktorom i osnivačem kripto menjačnice ECD.rs.

Mobilno

Uživo praćenje prevoza u Beogradu od danas na Google mapama!

Google je u okviru svoje aplikacije mapa na pametnim telefonima omogućio praćenje javnog prevoza u realnom vremenu za našu prestonicu.

Intervju

Vladimir Kovač: Iz zajednice se regrutuje radna snaga, zato kompanije treba da budu deo događaja

Zrenjaninski hotel Vojvodina tradicionalno će krajem aprila ugostiti još jednu DigiTalk konferenciju i edukaciju posvećenu e-trgovini. O važnosti održavanja ovakvih događaja za kreativnu, digitalnu i IT zajednicu, razgovaramo sa jednim od osnivača i organizatora konferencije.

Sponzorisano

Bosch inženjerski centar u Srbiji zapošljava IT stručnjake koji razvijaju rešenja za auto industriju

Ubrzani razvoj 'automotive' industrije i okretanje u smeru sve veće integracije digitalnih rešenja, otvorile su jedno sasvim novo poglavlje za tehnološke i IT kompanije. Jedan od lidera u razvoju digitalnih rešenja za auto industriju je i kompanija Bosch, čiji IT sektor u Srbiji zapošljava više od 400 stručnjaka.