DigiTalk konferencija krajem oktobra 2023. ponovo okuplja digitalce u Nišu

DigiTalk konferencija krajem oktobra ponovo okuplja digitalce u Nišu

Događaji DigiTalk Media Days i DigiTalk konferencija održaće se krajem oktobra u niškom hotelu Tami Residence. I ovog puta publiku očekuje bogat program iz oblasti marketinga, gejminga i digitalne umetnosti.

U terminu od 26. do 27. oktobra održaće se DigiTalk Media Days, dok je 27. i 29. oktobar rezervisan za Digitalk konferenciju. Kako najavljuju organizatori, na prvom događaju govoriće se o budućnosti medijskog tržišta, trendovima, regulativi koja je najavljena, radu sa podacima i publikama i analitici, kao i prilikama za razvoj primarnih i alternativnih izvora prihoda.

Sa druge strane, konferencija je rezervisana za neke od najboljih priča iz celog regiona iz oblasti tehnologije, marketinga, game dev-a, digitalne umetnosti i drugih sfera digitalne ekonomije.

Više o predstojećim događajima razgovarli smo sa Vladimirom Kovačem, jednim od organizatora DigiTalk događaja i voditelja istoimenog podkasta.

DigiTalk se ponovo vraća u Niš. Po čemu će se ovo izdanje konferencije razlikovati od prethodnog i koju vrednost će doneti publici? 

Vladimir: Nakon prošlogodišnjeg, prvog izdanja našeg DigiTalk događaja u Nišu, shvatili smo dve stvari. Prvo, da je niška publika “gladna” ovakvih događaja, što se videlo iz izuzetno velikog odziva ljudi i njihove neverovatne discipline praćenja, programa, konferencijska sala je bila dupke puna od početka do samog kraja događaja.

Sa druge strane, započeli smo Media Days, deo događaja namenjen medijskom ekosistemu koji je prošao van svih naših očekivanja, te smo shvatili da smo načeli jednu temu o kojoj se dosta malo priča i diskutuje. Uzimajući u obzir ove zaključke od prošle godine, ove godine ćemo se potruditi da nadogradimo sve ono što smo započeli i da publici pružimo još više kvalitetnog sadržaja koji je nekako i zaštitini znak Digitalk događaja.

Kada je u pitanju Media Days, okupićemo još više učesnika medijskog ekosistema, očekujemo mnogo veće prisustvo medijskih agencija, a interesovanje samih medija je još veće nego prošle godine. Konferencija ove godine dovodi zaista neka velika imena, od naših ljudi koji su na globalnom nivou postigli izuzetne uspehe do pionira startap scene i tehnoloških kompanija iz regiona.

Vrednost koju donose naši događaji su uvek sa jedne strane neverovatna iskustva i znanja naših predavača, a sa druge strane networking prilike kojih zahvaljujući sjajnoj atmosferi uvek ima na pretek. Tako će biti i ove jeseni u Nišu.

Kome je tačno namenjeno ovogodišnje izdanje konferencije i kako će izgledati program? 

Vladimir: Media Days targetira čitav medijski ekosistem, od medija, preko brendova (oglašivača) do medijskih agencija i organizacija koje su posvećene razvoju medija i medijskog tržišta u Srbiji i regionu. Verujem da upravo to što ciljamo čitav ekosistem daje mogućnost da se povedu neke značajne diskusije i neke važne teme. Konferencija sa svoje strane cilja digitalce i sve one koji žele da ili sebe ili svoje biznise unaprede uz pomoć tehnologije ili inovativnog načina razmišljanja.

Naš cilj je da inspirišemo i pokrenemo na razmišljanje, te da pričama o uspehu ljude motivišemo na neke konkretne akcije. U tom smislu, naš događaj je namenjen kako mladim profesionalcima, tako i vlasnicima kompanija, tehnološkim preduzetnicima i menadžerima čije kompanije žele da budu uspešne u digitalnom ekosistemu.

Ivan Minić, Vitomir Ognjanović i Vladimir Kovač kao idejni tvorci Digitalk događaja.

Kakav je bio feedback publike iz Niša od prošle godine i kakva su očekivanja tebe i tvog tima kao organizatora za ovu godinu? 

Vladimir: Kao što sam malopre napomenuo, niška publika se pokazala vrlo zainteresovano i nema razloga da ove godine bude drugačije. Verujemo da ćemo i ove godine okupiti više od sedam stotina ljudi tokom četiri dana.

Jesen je tradicionalno period događaja, i zaista dosta toga se dešava, ali nekako ne i na jugu zemlje, zato verujem da će nas niška publika i ove godine nagraditi velikim brojem posetilaca. Pored publike sa juga, postoji veliki deo zajednice koji verno prati DigiTalk događaje pa po prijavama vidimo da smo i dalje interesantni, bez obzira na godine i senioritet u profesionalnom smislu.

Koji su planovi za naredni period ako govorimo o DigiTalk-u, ne samo kao događaju, već i kao mediju? 

Vladimir: Kada je naredna godina u pitanju, imamo planove koji su slični realizovanim aktivnostima u 2023. godini, jedino je potrebno malo više strateški postaviti stvari uzimajući u obzir krizu u IT industriji, na koju se mi tradicionalno oslanjamo, pogotovo kada su događaji u pitanju.

Dva velika događaja u 2024. godini, Zrenjanin i Niš ostaju fokus kada su događaji u pitanju. E-Commerce i dalje raste u Srbiji pa verujemo da će nam E-Commerce days, kao najveći događaj posvećen elektronskoj trgovini u Srbiji naredne godine doneti još bolje rezultate i staviti nas na regionalnu mapu kada je ova tema u pitanju.

Digitalk podcast kao naš medij, ostaje kičma naših aktivnosti i u tom smislu smo fokusirani da strateškim partnerstvima sa starim, ali i nekim novim kompanijama, nastavimo da razvijamo podcast i da iz nedelje u nedelju pričamo o nekim važnim temama i ugostimo najveće profesionalce iz industrija koje su deo digitalnog ekosistema.

Pozivima da učestvujemo u nekim diskusijama ali i edukativnim programima poput Academiaa gde upravo sa temom o podcastima i audio-first marketingu nekim mladim profesionalcima prenosimo svoja znanja i iskustva, verujemo da smo stekli određeni autoritet i integritet u industriji, i da smo u tom smislu relevantan medij koji industrija rado prati.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti. 

Karijere

Kako strani eksperti iz kompanije ABBYY ocenjuju IT tržište rada u Srbiji?

Predviđaju da će Srbija od 'outsourcing' regrutnog centra postati atraktivna tehnološka lokacija na globalnom tržištu, ali je prethodno potrebno preduzeti određene korake ka ostvarivanju tog cilja.

Intervju

Može li veštačka inteligencija pomoći u izgradnji održivih energetskih sistema i poslovanja?

Koliko bi i na koji način integracija AI tehnologije mogla da utiče na unapređenje rešenja u energetskom sektoru, ali i na poslovanje jedne kompanije? Odgovor na ovo pitanje dobili smo u razgovoru sa Jelenom Pejković iz kompanije Schneider Electric.