Kako do uspešnih digitalnih marketing kampanja?

Digital Day 2016: Kako do uspešnih digitalnih marketing kampanja?

Jedna od najvećih i najznačajnijih domaćih konferencija koja je posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2016 biće održana 25. maja u beogradskom Domu omladine. Ovaj događaj edukativnog karaktera će pored ključnih predstavnika digitalnog tržišta Srbije i regiona, okupiti i predavače sa razvijenih tržišta koji će sa domaćom publikom podeliti svoja iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u digitalnoj industriji.

digital-day-2016

Tema predstojeće konferencije nosi naziv „Oglasi koje volimo“ (Ads we love), te ima za cilj da povuče jasnu liniju između oglasa koji su relevantni i korisni za posetioce Interneta i nisko-kvalitetnog, neadekvatnog oglašavanja, zaslužnog za negativnu reputaciju koju industrija digitalnog oglašavanja povremeno ima.

Tako će stručnjaci u oblasti digitalnog oglašavanja, prisutnima više približiti temu napredne metodologije i tehnologije koja stoji iza najpopularnijih oglasa na webu, te će biti i nešto više reči o glavnim faktorima koji doprinose uspešnosti digitalnih kampanja.

Povodom ovog događaja, oglasio se i Aleksandar Petković, izvršni direktor Udruženja IAB Serbia koje organizuje konferenciju, te je tom prilikom istakao:

Digital Day 2016. ima za cilj da na jednom mestu okupi i edukuje sve one koji prepoznaju važnost ulaganja u digitalne marketing kanale, radi ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.

Pored međusobnog umrežavanja i povezivanja regionalnih predstavnika marketing industrije, učesnici na konferenciji imaće priliku da čuju iskustava marketing profesionalaca sa razvijenih tržišta, kao i da iz svega toga izvuku ono najbolje za sebe i primene na svoje poslovanje.

‘Early bird’ ulaznica do 20. aprila

Sa druge strane, bitno je istaći da IAB Serbia, kao lokalno strukovno udruženje kompanija koje se bave digitalnim marketingom, organizovanjem „Digital Day 2016“ konferencije pokušava da kroz edukaciju podigne svest o mogućnostima i prednostima koje interaktivno oglašavanje može da pruži. Koliko je zapravo proces edukacije bitan segment, dokazuje i činjenica da se u Srbiji svake godine povećava nivo uloženih investicija u ovakav vid promocije.

Iz organizacije navode da su ulaznice (early bird cena 55 evra do 20. aprila) za predstojeći događaj već dostupne te da se mogu kupiti isključivo putem zvaničnog sajta Digital Day-a 2016, gde se između ostalog nalazi i više informacija kao i sam program ove konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Maratonci trče počasni krug (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduztništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.