Kako do uspešnih digitalnih marketing kampanja?

Digital Day 2016: Kako do uspešnih digitalnih marketing kampanja?

Jedna od najvećih i najznačajnijih domaćih konferencija koja je posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2016 biće održana 25. maja u beogradskom Domu omladine. Ovaj događaj edukativnog karaktera će pored ključnih predstavnika digitalnog tržišta Srbije i regiona, okupiti i predavače sa razvijenih tržišta koji će sa domaćom publikom podeliti svoja iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u digitalnoj industriji.

digital-day-2016

Tema predstojeće konferencije nosi naziv “Oglasi koje volimo” (Ads we love), te ima za cilj da povuče jasnu liniju između oglasa koji su relevantni i korisni za posetioce Interneta i nisko-kvalitetnog, neadekvatnog oglašavanja, zaslužnog za negativnu reputaciju koju industrija digitalnog oglašavanja povremeno ima.

Tako će stručnjaci u oblasti digitalnog oglašavanja, prisutnima više približiti temu napredne metodologije i tehnologije koja stoji iza najpopularnijih oglasa na webu, te će biti i nešto više reči o glavnim faktorima koji doprinose uspešnosti digitalnih kampanja.

Povodom ovog događaja, oglasio se i Aleksandar Petković, izvršni direktor Udruženja IAB Serbia koje organizuje konferenciju, te je tom prilikom istakao:

Digital Day 2016. ima za cilj da na jednom mestu okupi i edukuje sve one koji prepoznaju važnost ulaganja u digitalne marketing kanale, radi ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.

Pored međusobnog umrežavanja i povezivanja regionalnih predstavnika marketing industrije, učesnici na konferenciji imaće priliku da čuju iskustava marketing profesionalaca sa razvijenih tržišta, kao i da iz svega toga izvuku ono najbolje za sebe i primene na svoje poslovanje.

‘Early bird’ ulaznica do 20. aprila

Sa druge strane, bitno je istaći da IAB Serbia, kao lokalno strukovno udruženje kompanija koje se bave digitalnim marketingom, organizovanjem “Digital Day 2016” konferencije pokušava da kroz edukaciju podigne svest o mogućnostima i prednostima koje interaktivno oglašavanje može da pruži. Koliko je zapravo proces edukacije bitan segment, dokazuje i činjenica da se u Srbiji svake godine povećava nivo uloženih investicija u ovakav vid promocije.

Iz organizacije navode da su ulaznice (early bird cena 55 evra do 20. aprila) za predstojeći događaj već dostupne te da se mogu kupiti isključivo putem zvaničnog sajta Digital Day-a 2016, gde se između ostalog nalazi i više informacija kao i sam program ove konferencije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Startap Stomatopoda iz Srbije transformiše restorane u SAD — uz pomoć AI softvera!

Njihovo 'flagship' rešenje jeste SaaS proizvod aTavloa koji uz pomoć veštačke inteligencije analizira korisničko iskustvo čime omogućava ugostiteljima da budu uslužniji i efikasniji. U tekstu koji sledi, saznajte kako!

Intervju

Neubase olakšava online otvaranje firme u SAD-u za nerezidente uz prilagođene cene

Kompanija Neubase bavi se osnivanjem LLC preduzeća u SAD-u za nerezidente, sa posebnim fokusom na preduzetnike sa Balkana. Mi smo imali priliku da u velikom intervjuu razgovaramo sa osnivačima ove kompanije.

Office Talks Podcast

Da li je novi Hladni rat u toku?

Šta se dešava u odnosu SAD-a i Kine i da li se Rusija meša u izbore u Americi? Samo su neka od pitanja na koja smo dali odgovor u 187. epizodi Office Talks podkasta!

Propustili ste

Internet marketing

AdEx 2023: Na digitalno oglašavanje u Srbiji potrošeno je €106,6 miliona

U sklopu Digital Day konferencije koju organizuje IABSerbia tradicionalno su predstavljeni rezultati AdEx istraživanja za 2023. godinu.

Intervju

NextSilicon razvija moćni čip za mnoge industrije i zapošljava nove IT stručnjake u Srbiji

Današnji svet počiva na hardverskim i softverskim sistemima i sigurno je da će budućnost modernog društva nastaviti da se bazira na sofisticiranim čipovima koji će pokretati globalnu industriju. Jedno od takvih rešenja razvija se i u Srbiji, tačnije u kompaniji NextSilicon.

Novost

Druga ETH Belgrade konferencija: Srbija ponovo centar okupljanja Web3 zajednice

Nakon velikog uspeha prve konferencije održane 2023. godine, druga po redu konferencija ETH Belgrade će se održati od 3. do 5. juna 2024.

Ekskluzivno

TS Ventures uložio u Reputeo i Mindsmiths — vodeće regionalne AI startape

Srpski investicioni fond Telekom Ventures podržao je domaći Reputeo i hrvatski Mindsmiths, prepoznavši njihov potencijal za globalni rast na polju veštačke inteligencije.

Najava

Empple Festival ove godine odgovara na najvažnija pitanja employer brandinga

Četvrti po redu Empple Festival, koji okuplja stručnjake iz employer branding-a, TA-a, internih komunikacija i HR-a održaće se 3. i 4. oktobra u Madlenianumu.

Office Talks Podcast

Randevu.tech: Put od ETF-a do Berlina sa CEO-om Aleksandrom Orlićem

Gost 189. epizode Office Talks podkasta bio je Aleksandar Orlić, CEO i jedan od suosnivača startapa Randevu.tech. Sa njim razgovaramo o njegovoj karijeri u IT industriji ali i o tome koji proizvod tačno razvija pomenuti startap i za koje tržište.