Digital Day 2024: Kako AI oblikuje budućnost?

Digital Day 2024: Kako AI oblikuje budućnost?

Ovogodišnji Digital Day posvećen je veštačkoj inteligenciji, a vodeći stručnjaci iz ove oblasti govoriće o tome kako ona oblikuje savremeni poslovni svet.

Ovogodišnji Digital Day 2024 nosiće naziv “Shape the Future of AI” i održaće se 21. maja u Domu omladine Beograda. Glavna tema biće inovacija i napredak koji ekspanzija veštačke inteligencije unosi u oglašavanje — stvarajući efikasnije, više pesonalizovane kampanje.

Deo diskusije biće posvećen i strahu koji vlada zbog potencijalnog preoblikovanja tržišta rada i ukidanja pojedinih zanimanja. Konačni cilj biće dokazivanje teze da ljudski kvaliteti, stručnost i prisustvo ostaju nezamenljivi u mnogim aspektima, što nam omogućava da uz pomoć veštačke inteligencije oblikujemo budućnost.

Veštačka inteligencija nije statična, već predstavlja sistem koji se stalno razvija i na koji svi možemo da utičemo. Dakle, da je iskoristimo kao alat koji će nam pomoći da brže obavljamo svakodnevne poslove

Na Digital Day konferenciji posebno će biti istaknuta oblast digitalnog oglašavanja, uključujući targetiranje, izradu kreative, korišćenje podataka i personalizovano korisničko iskustvo. Akcenat će biti na ulozi veštačke inteligencije u ostvarivanju smislenih veza između brendova i potrošača, omogućavajući oglašivačima da razumeju korisničke navike.

Predavači — vodeći eksperti iz oblasti veštačke inteligencije

Trinaesti Digital Day obeležiće predavanja vodećih eksperata iz oblasti digitalnog marketinga i veštačke inteligencije među kojima su: Piotr Bombol, suosnivač Adaily, Karolina Galácz, izvršna kreativna direktorka, VML Budapest, Dragan Petric, izvršni urednik, BUG, Danijel Brakus, suosnivač, HumanCode AI i mnogi drugi.

Piotr Bombol je ekonomista, stručnjak za digitalni marketing, govornik, preduzetnik i strateg sa preko 10 godina iskustva u marketinškoj industriji. Suosnivač je Adaily — AI alata za marketinška istraživanja, dobitnik je nagrade predsednika Narodne banke Poljske za ekonometrijski rad. U početku radio je u network agencijama (DDB, Deloitte Digital), a kasnije je stvorio Gameset, prvu marketinšku agenciju za igre u Poljskoj.

Karolina Galácz, tokom svoje 15-godišnje karijere, Karolina je pomogla u razvoju brendova kao što su Deutsche Telekom, Coca-Cola, McDonald’s, Commerzbank, HBO i Vodafone. Pomogla je Ogilvy, zatim Y&R i DDB da postanu najkreativnije agencije u Mađarskoj, respektivno. Godine 2022. pridružila se VMLY&R Budapest kao ECD. Njen rad je nagrađivan na Cannes Lions, The One Show, London International Awards, Eurobest, Art Director’s Club Global, New York Festivals, Epica, The Webbys i tri Grand Prix’s na Golden Drum-u.

Dragan Petric je više od dvadeset pet godina radio kao tech novinar, urednik i analitičar, sa posebnim interesovanjima za telekomunikacione tehnologije, mobilne uređaje, potrošačku elektroniku, razvoj softvera i startapove. Objavio je hiljade članaka u brojnim časopisima i novinama širom Evrope i Sjedinjenih Država, vodi regionalnu TV emisiju Tech Radar u proteklih sedam sezona i govornik je na velikim tehnološkim konferencijama širom sveta, uključujući najveću od svih — CES u Las Vegasu. Sa godišnjim dosegom od preko 15 miliona pregleda, on je daleko najčitaniji influenser na LinkedIn-u u regionu.

Danijel Brakus, beogradski veteran oglašavanja, ostavio je značajan trag kao Senior Copywriter u Communis DDB i pomoćni kreativni direktor u HAVAS Adriatic. Od 2020. godine Danijel živi i radi u Stokholmu, gde nastavlja da oblikuje brendove kao konsultant za agenciju Four Inches, fokusirajući se na razvoj identiteta startap i scale-up kompanija.

Takođe je suosnivač i izvršni direktor HumanCode AI, inovativnog startapa posvećenog implementaciji AI tehnologija kroz razvoj meta-AI alata po meri.

Svoje kotizacije možete dostaviti na zvaničnom sajtu Digital Day konferencije.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Kolumna

Po čemu srpski Zakon o digitalnoj imovini podseća na Azarov transfer iz Čelsija u Real?

Advokati Ilija Rilaković i dr Minja Đokić u zajedničkoj kolumni razjasnili su (ne)mogućnost plaćanja usluga stranih kompanija kripto valutom!

Intervju

Kompanija Proximus u Srbiji zapošljava IT stručnjake i gradi inženjering timove

Proximus je došao na tržište Srbije još 2017. godine kada je preko svoje kompanije BICS postao vlasnik Telesigna. Ovom akvizicijom, Proximus počinje da zapošljava prve Market Development specijaliste, čime mladi talenti stiču mogućnost brzog učenja i razvoja u internacionalnom okruženju.

Office Talks Podcast

LinkedIn za šahiste broji 10.000 korisnika

Gošća 188. epizode Office Talks podkasta bila je Lena Miladinović, osnivačica OutpostChess platforme namenjene umrežavanju svih ljubitelja šaha — kako profesionalaca, tako i entuzijasta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

DSI investirao u Veli — kripto platformu za finansijske savetnike

Najnovija investicija DSI mreže poslovnih anđela otišla je startapu Veli, iza kojeg stoje Stevan Radonjanin i Marko Selaković. Ova platforma omogućava profesionalcima da investiraju u kriptovalute za svoje klijente i upravljaju njihovim portfeljima.

Office Talks Podcast

Trickest: Etičko hakovanje i ofanzivni cybersecurity

U 190. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo sa Nenadom Zarićem i Mihailom Tomićem, osnivačima startapa Trickest, koji su nam govorili o njegovom nastanku, cybersecurity industriji i etičkom hakovanju.

Startapi i poslovanje

Američki Autodesk akvizirao je novosadski Wonder Dynamics!

Wonder Dynamics akviziran je od strane američkog giganta za 3D animaciju, koji je ovaj potez objavio u jučerašnjem saopštenju na svom zvaničnom sajtu.

Internet marketing

AdEx 2023: Na digitalno oglašavanje u Srbiji potrošeno je €106,6 miliona

U sklopu Digital Day konferencije koju organizuje IABSerbia tradicionalno su predstavljeni rezultati AdEx istraživanja za 2023. godinu.

Intervju

NextSilicon razvija moćni čip za mnoge industrije i zapošljava nove IT stručnjake u Srbiji

Današnji svet počiva na hardverskim i softverskim sistemima i sigurno je da će budućnost modernog društva nastaviti da se bazira na sofisticiranim čipovima koji će pokretati globalnu industriju. Jedno od takvih rešenja razvija se i u Srbiji, tačnije u kompaniji NextSilicon.

Novost

Druga ETH Belgrade konferencija: Srbija ponovo centar okupljanja Web3 zajednice

Nakon velikog uspeha prve konferencije održane 2023. godine, druga po redu konferencija ETH Belgrade će se održati od 3. do 5. juna 2024.