Digital Day i Mixx Awards početkom maja u Beogradu - prijave za nagrade već otvorene

Digital Day i Mixx Awards početkom maja u Beogradu – prijave za nagrade već otvorene

Konferencija Digital Day 2018. koja se ove godine održava pod sloganom 'New Signal', zakazana je za 8. i 9. maj u beogradskom JDP-u. Regionalni skup o digitalnom marketingu i novim tehnologijama u advertajzingu održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o najnovijim trendovima u svetu, kao i u novonastalim promenama koje oblikuju oblast digitalnog marketinga.

Ovogodišnji Digital Day biće još više posvećen edukaciji, a pored zanimljivijih predavanja konferenciju će obeležiti i mnogobrojne panel diskusije koje če upotpuniti stručnjaci iz zemlje i regiona – predstavnici uspešnih digitalnih i marketinških kompanija. Predstojeći Digital Day tako će okupiti eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva, a time digitalni i interaktivni marketing dodatno približiti lokalnoj publici.

Među predavačima na pomenutom događaju su i Marijana Prpić iz Google Adriatic, Ana Anđelić iz kompanije Rebecca Minkoff, Brajan Morisei, glavni urednik DigiDay-a, Čepin Klark, Executive Vice President – R/GA i mnogi drugi, navode iz IAB Serbia, udruženja koje organizuje Digital Day.

Karte u pretprodaji – prijave za Mixx Awards do 4. aprila

Treba napomenuti da će na Digital Day konferenciji, u okviru svečane ceremonije zakazane za 9. maj, biti dodeljene i nagrade za najbolje digitalne kampanje u proteklih godinu i po dana. Prijave za Mixx Awards Serbia 2018. otvorene su do 4. aprila, a više informacija o aplikaciji i troškovima prijave možete saznati na zvaničnoj stranici ovog takmičenja.

Iz IAB Serbia napominju da ostaju u potpunosti posvećeni konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama – omogućavanjem još veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou. Dodatne informacije o konferenciji dostupne su putem zvaničnog sajta.

Netokracija Srbija je i ove godine zvanični strukovni medijski partner Digital Day-a, te očekujte dodatan prateći sadržaj uoči konferencije, ali i nakon samog događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.