CEO Nutanixa u Beogradu 14. septembra – otkriva planove za evropski razvojni centar

CEO Nutanixa u Beogradu 14. septembra – otkriva planove za evropski razvojni centar

Dheeraj Pandey, CEO kompanije Nutanix koja je za 165 miliona dolara kupila Frame, najavljuje za Netokraciju svoj dolazak u Beograd gde će se ovog petka obratiti domaćoj zajednici o planovima za otvaranje evropskog razvojnog centra.

Samo par nedelja nakon što smo ekskluzivno saznali da je Nutanix akvizirao američko-srpski Frame, stižu nam vesti o prvim potezima koje nova kompanija “povlači” na domaćem tržištu.

Dheeraj Pandey, CEO Nutanixa, posetiće Beograd kako bi se upoznao sa razvojnim timom Frame-a, dok će se u petak, 14. septembra u klubu Karbon s početkom od 19 časova, obratiti domaćoj zajednici sa ciljem da se lokalni talenat bliže upozna sa poslovanjem Nutanixa, proizvodima, prodajom, ali i kulturom kompanije.

Najavljujući događaj, Nikola Božinović kaže za Netokraciju da se tim susreo sa velikim brojem špekulacija o budućnosti kompanije u Srbiji (podsećamo, Frame u ovom trenutku ima razvojne centre u Beogradu i Nišu). Božinović otkriva da je od svih ponuda za akviziciju koje je kompanija imala, Nutanix bio daleko najbliži po kulturi kompanije i najbolja prilika za nastavak onoga što je do tog trenutka bilo urađeno sa proizvodom:

U isto vreme, oni su bili daleko najzainteresovaniji da zajedno napravimo nešto veliko u Srbiji. To nam je bio bitan faktor u donošenju odluke o tome sa kim ćemo dalje.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Beograd postaje evropska prestonica Nutanixa

“Primer za to kako stvari mogu da dobro funkcionišu je VMware koji ima svoj evropski razvojni centar u Sofiji i koji zapošljava oko 1.000 ljudi sa planovima za dalji rast”, naglašava naš sagovornik, ukazujući na činjenicu da je VMware u Bugarskoj postao sinonim za informacione tehnologije, kao i da su upravo oni stavili Sofiju na tech mapu sveta:

Naš cilj je da Nutanix bude tako nešto u Srbiji. U sledeću fazu rasta krećemo pre svega sa domaćim inženjerima, ali ćemo paralelno graditi i jednu širu organizaciju. U Beograd planiramo da dovedemo i ljude sa raznih strana Evrope i sveta koji će da rade za Nutanix odavde. Oni će istovremeno da našim ljudima prenesu znanja i najsavremeniju kulturu i način rada.

Na pitanje šta posetioci mogu da očekuju od prvog događaja koji Nutanix organizuje u Beogradu ovog petka, Nikola kaže da je ovo sjajna prilika da se upozna Dheeraj čiju je energiju i viziju teško sakriti. Sa njim će na događaju biti i drugi čelni ljudi Nutanixa koji će pričati o različitim delovima firme – od kulture kompanije, pa do proizvoda i prodaje.

Dheeraj: Imali smo planove za Istočnu Evropu, a onda se desio Frame

U ekskluzivnom razgovoru za Netokraciju, Dheeraj otkriva da je impresioniran onim što je Nikola uradio sa Frame-om – kako sa strane tima, tako i tehnologije:

Nakon što sam proveo više vremena sa Nikolom, razgovarajući o kompaniji i proizvodima, ali i nakon što sam saznao za tim u Srbiji, postao sam uveren da je srpska prestonica mesto gde trebamo da izgradimo naš sledeći globalni hub.

Imali smo planove za Istočnu Evropu koju smo razmatrali kao potencijalnu lokaciju, a onda se dogodio Frame i sve se savršeno poklopilo.

Dheeraj Pandey, CEO i osnivač kompanije Nutanix koja danas vredi više do 10 milijardi dolara.

“Želja nam je da postanemo fundamentalni deo srpske i regionalne IT scene”, navodi Pandey, ističući kako čvrsto veruje i nove poglede i diverzitet koji Nutanix svakako dobija sa akvizicijom kompanije koja svoje razvojne timove ima upravo u Srbiji:

Radujem se iskustvu da radim sa kolegama iz Srbije, ali još više da zajedno kreiramo fantastično mesto za rad koje će okupljati profesionalce kako iz Srbije, tako i iz regiona, ali i drugih krajeva sveta.

Ne skrivajući uzbuđenje povodom svoje prve posete Beogradu, Dheeraj zaključuje kako se raduje što će imati priliku da upozna lokalnu tech scenu, ali i da proba srpsku kuhinju i da iskusi gostoprimstvo koje se vezuje za našu kulturu. “Nadam se da je ovo samo prva poseta od mnogih”, kaže on, pozivajući sve zainteresovane da dođu u petak 14. septembra u klub Karbon od 19 časova i da se upoznaju sa Nutanixom.

Ulaz je otvoren za sve zainteresovane, bez prethodnih prijava i potvrda.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.