CEO Nutanixa u Beogradu 14. septembra – otkriva planove za evropski razvojni centar

CEO Nutanixa u Beogradu 14. septembra – otkriva planove za evropski razvojni centar

Dheeraj Pandey, CEO kompanije Nutanix koja je za 165 miliona dolara kupila Frame, najavljuje za Netokraciju svoj dolazak u Beograd gde će se ovog petka obratiti domaćoj zajednici o planovima za otvaranje evropskog razvojnog centra.

Samo par nedelja nakon što smo ekskluzivno saznali da je Nutanix akvizirao američko-srpski Frame, stižu nam vesti o prvim potezima koje nova kompanija „povlači“ na domaćem tržištu.

Dheeraj Pandey, CEO Nutanixa, posetiće Beograd kako bi se upoznao sa razvojnim timom Frame-a, dok će se u petak, 14. septembra u klubu Karbon s početkom od 19 časova, obratiti domaćoj zajednici sa ciljem da se lokalni talenat bliže upozna sa poslovanjem Nutanixa, proizvodima, prodajom, ali i kulturom kompanije.

Najavljujući događaj, Nikola Božinović kaže za Netokraciju da se tim susreo sa velikim brojem špekulacija o budućnosti kompanije u Srbiji (podsećamo, Frame u ovom trenutku ima razvojne centre u Beogradu i Nišu). Božinović otkriva da je od svih ponuda za akviziciju koje je kompanija imala, Nutanix bio daleko najbliži po kulturi kompanije i najbolja prilika za nastavak onoga što je do tog trenutka bilo urađeno sa proizvodom:

U isto vreme, oni su bili daleko najzainteresovaniji da zajedno napravimo nešto veliko u Srbiji. To nam je bio bitan faktor u donošenju odluke o tome sa kim ćemo dalje.

Beograd postaje evropska prestonica Nutanixa

„Primer za to kako stvari mogu da dobro funkcionišu je VMware koji ima svoj evropski razvojni centar u Sofiji i koji zapošljava oko 1.000 ljudi sa planovima za dalji rast“, naglašava naš sagovornik, ukazujući na činjenicu da je VMware u Bugarskoj postao sinonim za informacione tehnologije, kao i da su upravo oni stavili Sofiju na tech mapu sveta:

Naš cilj je da Nutanix bude tako nešto u Srbiji. U sledeću fazu rasta krećemo pre svega sa domaćim inženjerima, ali ćemo paralelno graditi i jednu širu organizaciju. U Beograd planiramo da dovedemo i ljude sa raznih strana Evrope i sveta koji će da rade za Nutanix odavde. Oni će istovremeno da našim ljudima prenesu znanja i najsavremeniju kulturu i način rada.

Na pitanje šta posetioci mogu da očekuju od prvog događaja koji Nutanix organizuje u Beogradu ovog petka, Nikola kaže da je ovo sjajna prilika da se upozna Dheeraj čiju je energiju i viziju teško sakriti. Sa njim će na događaju biti i drugi čelni ljudi Nutanixa koji će pričati o različitim delovima firme – od kulture kompanije, pa do proizvoda i prodaje.

Dheeraj: Imali smo planove za Istočnu Evropu, a onda se desio Frame

U ekskluzivnom razgovoru za Netokraciju, Dheeraj otkriva da je impresioniran onim što je Nikola uradio sa Frame-om – kako sa strane tima, tako i tehnologije:

Nakon što sam proveo više vremena sa Nikolom, razgovarajući o kompaniji i proizvodima, ali i nakon što sam saznao za tim u Srbiji, postao sam uveren da je srpska prestonica mesto gde trebamo da izgradimo naš sledeći globalni hub.

Imali smo planove za Istočnu Evropu koju smo razmatrali kao potencijalnu lokaciju, a onda se dogodio Frame i sve se savršeno poklopilo.

Dheeraj Pandey, CEO i osnivač kompanije Nutanix koja danas vredi više do 10 milijardi dolara.

„Želja nam je da postanemo fundamentalni deo srpske i regionalne IT scene“, navodi Pandey, ističući kako čvrsto veruje i nove poglede i diverzitet koji Nutanix svakako dobija sa akvizicijom kompanije koja svoje razvojne timove ima upravo u Srbiji:

Radujem se iskustvu da radim sa kolegama iz Srbije, ali još više da zajedno kreiramo fantastično mesto za rad koje će okupljati profesionalce kako iz Srbije, tako i iz regiona, ali i drugih krajeva sveta.

Ne skrivajući uzbuđenje povodom svoje prve posete Beogradu, Dheeraj zaključuje kako se raduje što će imati priliku da upozna lokalnu tech scenu, ali i da proba srpsku kuhinju i da iskusi gostoprimstvo koje se vezuje za našu kulturu. „Nadam se da je ovo samo prva poseta od mnogih“, kaže on, pozivajući sve zainteresovane da dođu u petak 14. septembra u klub Karbon od 19 časova i da se upoznaju sa Nutanixom.

Ulaz je otvoren za sve zainteresovane, bez prethodnih prijava i potvrda.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.