CEO Nutanixa u Beogradu 14. septembra – otkriva planove za evropski razvojni centar

Dheeraj Pandey, CEO kompanije Nutanix koja je za 165 miliona dolara kupila Frame, najavljuje za Netokraciju svoj dolazak u Beograd gde će se ovog petka obratiti domaćoj zajednici o planovima za otvaranje evropskog razvojnog centra.

Samo par nedelja nakon što smo ekskluzivno saznali da je Nutanix akvizirao američko-srpski Frame, stižu nam vesti o prvim potezima koje nova kompanija „povlači“ na domaćem tržištu.

Dheeraj Pandey, CEO Nutanixa, posetiće Beograd kako bi se upoznao sa razvojnim timom Frame-a, dok će se u petak, 14. septembra u klubu Karbon s početkom od 19 časova, obratiti domaćoj zajednici sa ciljem da se lokalni talenat bliže upozna sa poslovanjem Nutanixa, proizvodima, prodajom, ali i kulturom kompanije.

Najavljujući događaj, Nikola Božinović kaže za Netokraciju da se tim susreo sa velikim brojem špekulacija o budućnosti kompanije u Srbiji (podsećamo, Frame u ovom trenutku ima razvojne centre u Beogradu i Nišu). Božinović otkriva da je od svih ponuda za akviziciju koje je kompanija imala, Nutanix bio daleko najbliži po kulturi kompanije i najbolja prilika za nastavak onoga što je do tog trenutka bilo urađeno sa proizvodom:

U isto vreme, oni su bili daleko najzainteresovaniji da zajedno napravimo nešto veliko u Srbiji. To nam je bio bitan faktor u donošenju odluke o tome sa kim ćemo dalje.

Beograd postaje evropska prestonica Nutanixa

„Primer za to kako stvari mogu da dobro funkcionišu je VMware koji ima svoj evropski razvojni centar u Sofiji i koji zapošljava oko 1.000 ljudi sa planovima za dalji rast“, naglašava naš sagovornik, ukazujući na činjenicu da je VMware u Bugarskoj postao sinonim za informacione tehnologije, kao i da su upravo oni stavili Sofiju na tech mapu sveta:

Naš cilj je da Nutanix bude tako nešto u Srbiji. U sledeću fazu rasta krećemo pre svega sa domaćim inženjerima, ali ćemo paralelno graditi i jednu širu organizaciju. U Beograd planiramo da dovedemo i ljude sa raznih strana Evrope i sveta koji će da rade za Nutanix odavde. Oni će istovremeno da našim ljudima prenesu znanja i najsavremeniju kulturu i način rada.

Na pitanje šta posetioci mogu da očekuju od prvog događaja koji Nutanix organizuje u Beogradu ovog petka, Nikola kaže da je ovo sjajna prilika da se upozna Dheeraj čiju je energiju i viziju teško sakriti. Sa njim će na događaju biti i drugi čelni ljudi Nutanixa koji će pričati o različitim delovima firme – od kulture kompanije, pa do proizvoda i prodaje.

Dheeraj: Imali smo planove za Istočnu Evropu, a onda se desio Frame

U ekskluzivnom razgovoru za Netokraciju, Dheeraj otkriva da je impresioniran onim što je Nikola uradio sa Frame-om – kako sa strane tima, tako i tehnologije:

Nakon što sam proveo više vremena sa Nikolom, razgovarajući o kompaniji i proizvodima, ali i nakon što sam saznao za tim u Srbiji, postao sam uveren da je srpska prestonica mesto gde trebamo da izgradimo naš sledeći globalni hub.

Imali smo planove za Istočnu Evropu koju smo razmatrali kao potencijalnu lokaciju, a onda se dogodio Frame i sve se savršeno poklopilo.

Dheeraj Pandey, CEO i osnivač kompanije Nutanix koja danas vredi više do 10 milijardi dolara.

„Želja nam je da postanemo fundamentalni deo srpske i regionalne IT scene“, navodi Pandey, ističući kako čvrsto veruje i nove poglede i diverzitet koji Nutanix svakako dobija sa akvizicijom kompanije koja svoje razvojne timove ima upravo u Srbiji:

Radujem se iskustvu da radim sa kolegama iz Srbije, ali još više da zajedno kreiramo fantastično mesto za rad koje će okupljati profesionalce kako iz Srbije, tako i iz regiona, ali i drugih krajeva sveta.

Ne skrivajući uzbuđenje povodom svoje prve posete Beogradu, Dheeraj zaključuje kako se raduje što će imati priliku da upozna lokalnu tech scenu, ali i da proba srpsku kuhinju i da iskusi gostoprimstvo koje se vezuje za našu kulturu. „Nadam se da je ovo samo prva poseta od mnogih“, kaže on, pozivajući sve zainteresovane da dođu u petak 14. septembra u klub Karbon od 19 časova i da se upoznaju sa Nutanixom.

Ulaz je otvoren za sve zainteresovane, bez prethodnih prijava i potvrda.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.