CEO Nutanixa u Beogradu 14. septembra – otkriva planove za evropski razvojni centar

CEO Nutanixa u Beogradu 14. septembra – otkriva planove za evropski razvojni centar

Dheeraj Pandey, CEO kompanije Nutanix koja je za 165 miliona dolara kupila Frame, najavljuje za Netokraciju svoj dolazak u Beograd gde će se ovog petka obratiti domaćoj zajednici o planovima za otvaranje evropskog razvojnog centra.

Samo par nedelja nakon što smo ekskluzivno saznali da je Nutanix akvizirao američko-srpski Frame, stižu nam vesti o prvim potezima koje nova kompanija „povlači“ na domaćem tržištu.

Dheeraj Pandey, CEO Nutanixa, posetiće Beograd kako bi se upoznao sa razvojnim timom Frame-a, dok će se u petak, 14. septembra u klubu Karbon s početkom od 19 časova, obratiti domaćoj zajednici sa ciljem da se lokalni talenat bliže upozna sa poslovanjem Nutanixa, proizvodima, prodajom, ali i kulturom kompanije.

Najavljujući događaj, Nikola Božinović kaže za Netokraciju da se tim susreo sa velikim brojem špekulacija o budućnosti kompanije u Srbiji (podsećamo, Frame u ovom trenutku ima razvojne centre u Beogradu i Nišu). Božinović otkriva da je od svih ponuda za akviziciju koje je kompanija imala, Nutanix bio daleko najbliži po kulturi kompanije i najbolja prilika za nastavak onoga što je do tog trenutka bilo urađeno sa proizvodom:

U isto vreme, oni su bili daleko najzainteresovaniji da zajedno napravimo nešto veliko u Srbiji. To nam je bio bitan faktor u donošenju odluke o tome sa kim ćemo dalje.

Beograd postaje evropska prestonica Nutanixa

„Primer za to kako stvari mogu da dobro funkcionišu je VMware koji ima svoj evropski razvojni centar u Sofiji i koji zapošljava oko 1.000 ljudi sa planovima za dalji rast“, naglašava naš sagovornik, ukazujući na činjenicu da je VMware u Bugarskoj postao sinonim za informacione tehnologije, kao i da su upravo oni stavili Sofiju na tech mapu sveta:

Naš cilj je da Nutanix bude tako nešto u Srbiji. U sledeću fazu rasta krećemo pre svega sa domaćim inženjerima, ali ćemo paralelno graditi i jednu širu organizaciju. U Beograd planiramo da dovedemo i ljude sa raznih strana Evrope i sveta koji će da rade za Nutanix odavde. Oni će istovremeno da našim ljudima prenesu znanja i najsavremeniju kulturu i način rada.

Na pitanje šta posetioci mogu da očekuju od prvog događaja koji Nutanix organizuje u Beogradu ovog petka, Nikola kaže da je ovo sjajna prilika da se upozna Dheeraj čiju je energiju i viziju teško sakriti. Sa njim će na događaju biti i drugi čelni ljudi Nutanixa koji će pričati o različitim delovima firme – od kulture kompanije, pa do proizvoda i prodaje.

Dheeraj: Imali smo planove za Istočnu Evropu, a onda se desio Frame

U ekskluzivnom razgovoru za Netokraciju, Dheeraj otkriva da je impresioniran onim što je Nikola uradio sa Frame-om – kako sa strane tima, tako i tehnologije:

Nakon što sam proveo više vremena sa Nikolom, razgovarajući o kompaniji i proizvodima, ali i nakon što sam saznao za tim u Srbiji, postao sam uveren da je srpska prestonica mesto gde trebamo da izgradimo naš sledeći globalni hub.

Imali smo planove za Istočnu Evropu koju smo razmatrali kao potencijalnu lokaciju, a onda se dogodio Frame i sve se savršeno poklopilo.

Dheeraj Pandey, CEO i osnivač kompanije Nutanix koja danas vredi više do 10 milijardi dolara.

„Želja nam je da postanemo fundamentalni deo srpske i regionalne IT scene“, navodi Pandey, ističući kako čvrsto veruje i nove poglede i diverzitet koji Nutanix svakako dobija sa akvizicijom kompanije koja svoje razvojne timove ima upravo u Srbiji:

Radujem se iskustvu da radim sa kolegama iz Srbije, ali još više da zajedno kreiramo fantastično mesto za rad koje će okupljati profesionalce kako iz Srbije, tako i iz regiona, ali i drugih krajeva sveta.

Ne skrivajući uzbuđenje povodom svoje prve posete Beogradu, Dheeraj zaključuje kako se raduje što će imati priliku da upozna lokalnu tech scenu, ali i da proba srpsku kuhinju i da iskusi gostoprimstvo koje se vezuje za našu kulturu. „Nadam se da je ovo samo prva poseta od mnogih“, kaže on, pozivajući sve zainteresovane da dođu u petak 14. septembra u klub Karbon od 19 časova i da se upoznaju sa Nutanixom.

Ulaz je otvoren za sve zainteresovane, bez prethodnih prijava i potvrda.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.