Demagog: 10.000 preuzimanja igre The CUB, sprema se animirana serija!

Demagog: 10.000 preuzimanja igre The CUB, sprema se polu-animirana serija!

Krajem januara preneli smo vest da je video igra The CUB domaćeg studija Demagog dostupna za igrače na platformama Steam, Sony PlayStation i Nintendo Switch. U nastavku teksta, upravo o ovoj temi razgovarali smo sa Igorom Simićem, idejnim tvorcem Demagog studija.

U video igri The CUB, koja je zapravo naučno-fantastični prikaz budućnosti, bogataši su potražili utočište na Marsu, ostavljajući ostatak čovečanstva da se suoči sa svetom koji je uronjen u ekološki i društveni kolaps. Vraćajući se neonsko osvetljenoj, satiričnoj distopiji Zemlje, vremenski smeštenoj neposredno nakon događaja iz igre “Golf club: Nostalgia“, novo poglavlje razvija priču koja podseća na Knjigu o džungli i Armagedon.

Na ovaj način, igrači preuzimaju ulogu “preživelih”, istražujući ostatke civilizacije, dok ih progone oni koji su pobegli na Mars pre nekoliko decenija… Autentičnost je postignuta umirujućim glasom voditelja “Radio nostalgije” koji postapokaliptičnu atmosferu dočarava vestima sa Marsa, prigodnim muzičkim numerama, te najavama događaja na novonaseljenoj planeti.

Za one koji žele da iskuse pravu akciju, Demagog Studio je objavio potpuno novi Steam demo, omogućavajući igračima da sami probaju igru.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Pozitivne reakcije gaming zajednice

Govoreći nam o tome kako je izgledalo lansiranje igre na Steam platformi i kada je nastala ideja, Igor Simić dodaje da je pomenuti naslov dostupan za igrače putem servisa kao što su Sony PlayStation i Nintendo Switch. Kako dalje ističe, studio je neposredno pred objavu imao neka doterivanja bagova, ubacivanje glasa za kinesko tržište, kao i slanje likova i animacija za promociju uoči objave igre.

Igor nam je otkrio i to da je poljska kompanija Untold Tales bila zadužena za samo postavljanje igre na platformu Steam, kao i za marketing. Na pitanje Netokracije sa kojim su se izazovima u studiju suočavali i na koji način su ih prevazilazili kada je reč o razvoju ovog naslova, naš sagovornik dodaje sledeće:

Najveći izazov je sam gameplay i mehanika platformisanja. Iako imamo razrađen sistem za vizuelni, animacijski i muzički deo produkcije, tu je bilo puno iteracija kako bi igraču bilo jasno kuda, na koje ivice može da se uhvati, grane i bandere da se okači. Takođe, štelovanje skokova i osećaja animacije u odnosu na pokret glavnog lika su zahtevali puno proba. Ono što je učinilo proces dodatno napornim je da smo istovremeno radili još jednu igru, Highwater za Netflix.

Na sve navedeno, Igor dodaje da Demagog studio iz kojeg potiču naslovi Golf Club Wasteland, The CUB i Highwater, danas čini oko 25 ljudi koji su takođe u paraleli radili na dva poslednja naslova ovog studija. Štaviše, Igor nam je otkrio i nešto više detalja o statistici vezanoj za preuzimanje igre The CUB, kao i o tome kakve su reakcije igrača:

The Cub ima oko 10.000 kupovina trenutno. Najviše se kupuje na Steam-u, gde trenutno ima ocenu 9/10 i na Nintendo Switch. Publika koja je zainteresovana za naš svet, art i žanr mahom ostavlja vrlo pozitivne kometare. Kritike se uglavnom odnose na mehaniku i relativno kratku igru (solidan igrač je može preći za manje od 3 sata). Čini mi se da je Svet Kompjutera dao dosta objektivnu ocenu.

Inače, u Demagog studiju trenutno rade na prototipovima za tri video igre, dok se između ostalog nalaze i u vrlo ranoj fazi rada na polu-animiranoj seriji. Podsetimo još jednom, “The CUB” je sada dostupan na PC, PlayStation 4 i 5 i Nintendo Switch platformama. Iako je prvobitno bilo predviđeno objavljivanje na Xbox-u, tim je morao da preraspodeli resurse, zbog čega je lansiranje verzije za ovu platformu odloženo do daljnjeg.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Pulsar istraživanje: Do sada uloženo €1,7 milijardi u ‘fintech’ startape na Balkanu

Uspešni 'fintech' startapi privlače investicije na balkanski region, što doprinosi ekonomskom rastu. Istraživanje ovog tržišta na Balkanu analizirao je Pavel Korolev, CEO Pulsar VC fonda.

Tehnologija

Heapcon 2024 o tehnološkim inovacijama koje oblikuju budućnost

Heapcon, vodeća međunarodna tehnološka konferencija u Balkanskom regionu, vraća se u Beograd sa još boljim sadržajem iz tech industrije.

Novost

Google Street View automobili ponovo na putevima Srbije

Njihova misija je ažuriranje Google Street View fotografija srpskih gradova, arhitektonskih i prirodnih dobara na Google mapama.

Takmičenje

Predstavljen žiri SoMo Borca: Evo ko će odabrati najbolje digitalne projekte u regionu

Prijave se zatvaraju 25. septembra, a 'early bird' prijave otvorene su do 1. septembra 2024. godine!

Sponzorisano

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.