Deloitte: Izbor za 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Deloitte: Otvoren konkurs za izbor 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija Centralne Evrope

Na ovogodišnji 'Technology Fast 50 Central Europe 2022' konkurs, svoju kompaniju možete prijaviti do 31. avgusta.

Kompanija Deloitte ponovo je pokrenula proces registracije za Technology Fast 50 Central Europe 2022, izbor tehnoloških kompanija sa najbržim rastom u Centralnoj Evropi. Reč je o prestižnom regionalnom konkursu koji se održava već 23 godine i tehnološkim kompanijama pruža šansu da pokažu svoj vodeći položaj u tehnološkom sektoru.

Cilj programa je rangiranje tehnoloških kompanija u državnom ili privatnom vlasništvu, sa najbržom stopom rasta prihoda u Centralnoj Evropi u poslednje četiri godine (2018-2021). Povodom ovogodišnjeg takmičenja, Pavle Kutlešić, viši rukovodilac u Sektoru za poreski konsalting i lider Technology Fast 50 programa u Srbiji izjavio je:

I ove godine me raduje što možemo da predstavimo i nagradimo kompanije koje su pokazale preduzetnički duh, talenat za inovativnost i prodaju i veliku želju za uspehom. Kompanije na Deloitte-ovoj listi 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u Centralnoj Evropi nam pružaju značajan uvid u rastući značaj i kontinuirani razvoj tehnologije u našem regionu.

Pravo na učešće imaju sve kompanije iz tehnološkog i srodnih sektora – komunikacije, tehnologija zaštite životne sredine, finansijske tehnologije (fintech), IT (hardver i softver), zdravstvena zaštita, mediji i zabava.

Dve glavne kategorije takmičenja

1. 50 najbrže rastućih

Kompanije koje žele da se takmiče u kategoriji „50 najbrže rastućih” (Fast 50) moraju da ispune sledeće kriterijume:

  • Godišnji prihod od najmanje 50.000 evra u 2018, 2019. i 2020. godini i 100.000 evra u 2021. godini;
  • Sedište kompanije je u jednoj od zemalja Centralne Evrope;
  • Razvija ili proizvodi sopstvenu tehnologiju ili ulaže značajan deo prihoda u istraživanje i razvoj tehnologije;
  • Kompanija nije u većinskom vlasništvu neke druge kompanije.

2. Kompanije u usponu

Kategorija „Kompanije u usponu” (Companies to Watch) obuhvata i rangira novije kompanije koje ne ispunjavaju uslove za učešće u konkursu za 50 najbrže rastućih, ali koje predstavljaju mlade kompanije sa brzim rastom koje posluju manje od četiri godine, a najbolji se rangiraju na osnovu prosečnog rasta prihoda ostvarenih tokom poslednje tri godine.

Kompanije koje žele da se takmiče u ovoj kategoriji moraju da ispune sledeće kriterijume:

  • Godišnji prihod od najmanje 10.000 evra u 2019. godini i minimum 30.000 evra u 2021. godini;
  • Sedište kompanije je u jednoj od zemalja Centralne Evrope
  • Razvija ili proizvodi sopstvenu tehnologiju ili ulaže značajan deo prihoda u istraživanje i razvoj tehnologije;
  • Kompanija nije u većinskom vlasništvu neke druge kompanije.

Zvezde pozitivnog uticaja

Ove godine kompanije će ponovo imati priliku da se takmiče u posebnoj kategoriji pod nazivom „Zvezde pozitivnog uticaja” (Impact Stars).

Zainteresovani za prijavu u toj kategoriju treba da popune dodatni upitnik.

„Zvezda pozitivnog uticaja” je kompanija koja svojim proizvodom ili uslugom ima pozitivan uticaj na društvo, poslovnu zajednicu, inovativnost, okolinu ili različitost.

Kompanije koje bi bile izabrane u jednu od navedenih  kategorija dobijaju značajnu medijsku vidljivost kako u Srbiji i regionu, tako i u Centralnoj Evropi, što pruža dodatnu šansu onim mladima, koje se tek bore za svoje mesto na tržištu.

Ovogodišnji konkurs traje do 31. avgusta, a sve zainteresovane kompanije mogu se prijaviti na zvaničnom sajtu kompanije Deloitte. Rezultati će biti objavljeni 24. novembra 2022.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Startapi i poslovanje

Srpski NOVELIC prodao 54% udela indijskoj kompaniji Sona za 40,5 miliona evra

Indijska kompanija Sona Comstar potvrdila je kupovinu 54% udela u kapitalu za €40,5 miliona srpske kompanije Novelic, osnovane 2012. godine. Ova domaća kompanija razvija radarske senzore bazirane na milimetarskim talasima za auto, IoT i robotsku industriju.

Propustili ste

Internet marketing

Da li će digitalni marketing preživeti novu eru privatnosti?

Zbog potrebe da se istaknu u moru konkurencije, brendovi će morati ozbiljno da se posvete kreiranju kvalitetnog, relevantnog i kreativnog sadržaja.

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Intervju

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.