Predavanja Dejvida Rasela o vizuelnoj umetnosti krajem septembra u Beogradu

Američki vizuelni umetnik i ilustrator Dejvid Rasel, jedan od najangažovanijih storyboard umetnika današnjice, posetiće Beograd od 20. do 24. septembra. Tokom posete Dejvid će održati svoj čuveni master-klas namenjen profesionalcima i studentima umetničkih fakulteta pod nazivom 'Režija pre snimanja', a koji će biti održan 22. i 23. septembra u Kulturnom centru REX.

Kroz angažovanje na polju storyboarda Dejvid je poslednjih 35 godina, u saradnji sa režiserima kao što su Džordž Lukas, Stiven Spilberg, Piter Vir i Robert Zemekis, radio na kreiranju nekih od najvećih filmskih ostvarenja današnjice. Predstojeće dvodnevno predavanje namenjeno je profesionalcima iz oblasti filma, televizije, video produkcije, video igara i marketinga, ali i studentima umetničkih fakulteta.

Učesnici predstojećeg događaja će iz prve ruke biti u prilici da upoznaju tehnike i veštine storyboarda, te otkriju njegovu praktičnu primenu u nastajanju igara, filmskih i video projekata, kao i mogućnosti uštede budžeta i lakšeg plasiranja i prezentovanja budućeg filma, igre ili reklame. Kompanija Nordeus, partner KC Kaledioskop u realizaciji ovog događaja, omogućila je besplatno učešće studentima završnih godina umetničkih fakulteta.

Veliko interesovanje, prijavite se na vreme

Štaviše, njihov kreativni tim obaviće selekciju, a svi zainteresovani studenti mogu poslati svoje prijave do 14. septembra. Sve informacije o načinu prijavljivanja nalaze se na zvaničnoj web stranici Kaleidoskopa, gde možete videti sve dodatne informacije poput cene kotizacije.

Iz organizacije napominju da za predstojeći događaj vlada veliko interesovanje stručne javnosti, te se pozivaju svi zainteresovani da što pre prijave svoje učešće. Podršku ovom jedinstvenom edukativnom projektu Kulturnom centru Kaleidoskop, pored Nordeusa, dali su i 3D Republika i Ministarstvo kulture i informisanja Republike Srbije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.