Kako razmišljati 'izvan kutije'?

Kako razmišljati ‘izvan kutije’? Dejv Birs otkriva na Digital Day 2016.

Jedan od keynote govornika na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji koja se održava 25. maja u Domu omladine biće pisac, konsultant i glavni urednik magazina 'The Drum' Dejv Birs. U svetu poznat kao brilijantan predavač iz oblasti digitalnog advertajzinga, Birs će domaću publiku upoznati sa novim trendovima i procesima razmišljanja kroz predavanje pod nazivom 'Reigniting Our Love of Digital Advertising'.

ddbrus

Dejv je pre svega energičan i zanimljiv govornik koji na svojim predavanjima razbija mitove koji okružuju svet kreativnosti i inovacije, ali u isto vreme predstavlja i nove metodologije, okvire rada i daje praktične savete. Birsova predavanja pomažu kompanijama da usvoje kreativnost kao deo poslovne kulture i primene je na rešavanje problema u poslovanju.

Predavanja Dejva Birsa prepuna su konkretnih primera, sturija slučaja i praktičnih saveta, dok je poznat i po tome da uključuje publiku kako bi ilustrovao primere i stavove, a druga strana tako dobija konkretne tehnike koje može odmah da primeni na datu situaciju:

Kada ljudi govore o digitalnom advertajzingu, oni i dalje misle na banere. A pošto je većina banera lošeg kvaliteta, to nije dobra stvar. U industriji trenutno postoji opsesija programatik advertajzingom, ali to nam neće pomoći. Zato ćemo digitalni advertajzing posmatrati sa kreativne tačke gledišta i postaviti sami sebi pitanje – kako da od ovoga napravimo nešto na šta ćemo biti ponosni?!

Obezbedite vaše mesto na vreme

Kada je reč o biografiji ovog predavača, treba istaći da je Dejv veći deo svoje karijere proveo na poziciji kreativnog direktora u nekim od najvećih i najboljih britanskih advertajzing agencija kao što su OgilvyOne, McCann Worldgroup i Poke. Trenutno je glavni urednik u najpopularnijem evropskom magazinu i portalu o advertajzingu – „The Drum“, dok je pre četiri godine objavio knjigu „A User Guide to the Creative Mind“.

Podsećanja radi, najveća i najznačajnija domaća konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu održava se 25. maja, a iz organizacije ističu da se karte mogu nabaviti isključivo putem zvaničnog sajta Digital Day-a.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.