Degordian akvizirao Shopycode - srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Degordian akvizirao Shopycode – srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Internacionalna digital-first agencija Degordian akvizirala je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.

U Degordianovom odeljenju digitalne produkcije fokus je stavljen na tri produkcijske vertikale: web, e-commerce i product development. Ambicija kompanije je da u sve tri vertikale napravi vrhunski tim, da radi na razvoju globalnih projekata i samim tim ponudi najviši kvalitet. Kako bi se još više približili ovom cilju, Shopycode i Degordianov digital production unit postali su jedan razvojni tim.

Shopycode je počeo s radom ne tako davne 2020. godine i u samo nekoliko godina postao je jedan od lidera u e-commerce developmentu s portfoliom klijenata iz celog sveta, kao i sa realizovanim projektima koji variraju od jednostavnijih web prodavnica do kompleksnih višegodišnjih implementacija.

Ovakav uspeh ostvarili su zahvaljujući ambicioznom timu stručnjaka koji se specijalizovao za Shopify rešenja, istovremeno pristupajući svakom klijentu individualno kako bi se prilagodio njihovim specifičnim potrebama i ciljevima, bilo da je u pitanju B2B ili B2C. Ovim korakom Shopycode tim se spaja sa Degordianovim produkcijskim odeljenjem u novu celinu.

Stvaranje jakog tima za razvoj rešenja iz digitalne produkcije

S jedne strane, Degordian ima dugogodišnje iskustvo u izradi različitih digitalnih rešenja: aplikacija, web stranica i alata, uvezanih s UX i UI rešenjima te progresivnim dizajnom; s druge strane, Shopycode je usko specijalizovan za e-commerce te poseduje snažan development tim.

Zajedno čine kolektiv vrhunskih stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom koji može ponuditi 360 rešenja u sferi digitalne produkcije i na najkompleksnijim projektima, a koje bi voleli da imaju najviše u svom portfoliu. Darko Đoković, osnivač Shopycode-a, objasnio je šta akvizicija znači za njegov tim:

Shopycode je nastao pre tri godine sa vizijom rasta i razvoja tima eksperata sa jasnim fokusom na e-commerce. U svakoj od prethodnih godina, Shopycode je beležio rast veći od 100% u svakom smislu, a zajedno sa tim rasla je i potreba naših korisnika da pored development-a za koji smo specijalizovani, pružamo i druge usluge koje čine deo e-commerce sistema.

Na tragu te potrebe, a sa željom da korisnik dobije najviše na jednom mestu, upoznao sam Daniela i Degordian, i odmah je bilo jasno da delimo istu viziju, cilj, a sada je jasno, i budućnost. Odluka da Degordian akvizira Shopycode sa jedne strane nije bila laka, a sa druge, sve ono što smo želeli da napravimo sa Shopycode-om u godinama ispred nas, Degordian je već imao, pa je ovo bio troskok u budućnost za Shopycode tim.

E-commerce je već godinama jedna od najbrže rastućih digitalnih grana, a u pandemiji je njegova važnost dodatno porasla. S obzirom na to da se rast e-trgovine u poslednjih deset godina i više nego učetvorostručila, možemo zaključiti kako je to po mnogo čemu najsnažnija grana digitalne produkcije, stoga ne čudi fokus Shopycode-a i Degordiana upravo u ovom području.

Novonastali tim, u saradnji s Degordianovim odeljenjem performans marketinga, moći će da podrži celi ciklus poslovanja e-trgovine od samog razvoja do growth faze, kroz attraction i retention taktike korisnika. Daniel Akerman, CEO Degordiana, ispričao je viziju koja stoji iza ove akvizicije:

E-commerce nam je jedna od najbitnijih vertikala, pa samim tim želimo što više vezati svoj rast upravo uz ovu granu digitalne produkcije – kroz kreiranje e-commerce rešenja, ali i kroz sam rast e-trgovine. Nikad nam nije bio cilj da napravimo prosečan webshop, cilj nam je da napravimo izvanredno iskustvo za samog korisnika i brzorastuće poslovanje za klijenta.

Kada sam upoznao Shopycode, odmah sam bio impresioniran. Nivo znanja, iskustva i sličnosti sa Degordianom mi je bila neverovatna. Jako sam srećan da nam se Shopycode tim pridružuje i siguran sam da će podstaknuti ceo Degordian da naraste još jednu stepenicu više.

Zajedničkim snagama na tržištu se pojavio novi snažan igrač koji klijentima može ponuditi najbolja rešenja iz područja digitalne produkcije i pratiti ih kroz sve faze razvoja, implementacije i optimizacije kao i rasta.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.