Degordian akvizirao Shopycode - srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Degordian akvizirao Shopycode – srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Internacionalna digital-first agencija Degordian akvizirala je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.

U Degordianovom odeljenju digitalne produkcije fokus je stavljen na tri produkcijske vertikale: web, e-commerce i product development. Ambicija kompanije je da u sve tri vertikale napravi vrhunski tim, da radi na razvoju globalnih projekata i samim tim ponudi najviši kvalitet. Kako bi se još više približili ovom cilju, Shopycode i Degordianov digital production unit postali su jedan razvojni tim.

Shopycode je počeo s radom ne tako davne 2020. godine i u samo nekoliko godina postao je jedan od lidera u e-commerce developmentu s portfoliom klijenata iz celog sveta, kao i sa realizovanim projektima koji variraju od jednostavnijih web prodavnica do kompleksnih višegodišnjih implementacija.

Ovakav uspeh ostvarili su zahvaljujući ambicioznom timu stručnjaka koji se specijalizovao za Shopify rešenja, istovremeno pristupajući svakom klijentu individualno kako bi se prilagodio njihovim specifičnim potrebama i ciljevima, bilo da je u pitanju B2B ili B2C. Ovim korakom Shopycode tim se spaja sa Degordianovim produkcijskim odeljenjem u novu celinu.

Stvaranje jakog tima za razvoj rešenja iz digitalne produkcije

S jedne strane, Degordian ima dugogodišnje iskustvo u izradi različitih digitalnih rešenja: aplikacija, web stranica i alata, uvezanih s UX i UI rešenjima te progresivnim dizajnom; s druge strane, Shopycode je usko specijalizovan za e-commerce te poseduje snažan development tim.

Zajedno čine kolektiv vrhunskih stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom koji može ponuditi 360 rešenja u sferi digitalne produkcije i na najkompleksnijim projektima, a koje bi voleli da imaju najviše u svom portfoliu. Darko Đoković, osnivač Shopycode-a, objasnio je šta akvizicija znači za njegov tim:

Shopycode je nastao pre tri godine sa vizijom rasta i razvoja tima eksperata sa jasnim fokusom na e-commerce. U svakoj od prethodnih godina, Shopycode je beležio rast veći od 100% u svakom smislu, a zajedno sa tim rasla je i potreba naših korisnika da pored development-a za koji smo specijalizovani, pružamo i druge usluge koje čine deo e-commerce sistema.

Na tragu te potrebe, a sa željom da korisnik dobije najviše na jednom mestu, upoznao sam Daniela i Degordian, i odmah je bilo jasno da delimo istu viziju, cilj, a sada je jasno, i budućnost. Odluka da Degordian akvizira Shopycode sa jedne strane nije bila laka, a sa druge, sve ono što smo želeli da napravimo sa Shopycode-om u godinama ispred nas, Degordian je već imao, pa je ovo bio troskok u budućnost za Shopycode tim.

E-commerce je već godinama jedna od najbrže rastućih digitalnih grana, a u pandemiji je njegova važnost dodatno porasla. S obzirom na to da se rast e-trgovine u poslednjih deset godina i više nego učetvorostručila, možemo zaključiti kako je to po mnogo čemu najsnažnija grana digitalne produkcije, stoga ne čudi fokus Shopycode-a i Degordiana upravo u ovom području.

Novonastali tim, u saradnji s Degordianovim odeljenjem performans marketinga, moći će da podrži celi ciklus poslovanja e-trgovine od samog razvoja do growth faze, kroz attraction i retention taktike korisnika. Daniel Akerman, CEO Degordiana, ispričao je viziju koja stoji iza ove akvizicije:

E-commerce nam je jedna od najbitnijih vertikala, pa samim tim želimo što više vezati svoj rast upravo uz ovu granu digitalne produkcije – kroz kreiranje e-commerce rešenja, ali i kroz sam rast e-trgovine. Nikad nam nije bio cilj da napravimo prosečan webshop, cilj nam je da napravimo izvanredno iskustvo za samog korisnika i brzorastuće poslovanje za klijenta.

Kada sam upoznao Shopycode, odmah sam bio impresioniran. Nivo znanja, iskustva i sličnosti sa Degordianom mi je bila neverovatna. Jako sam srećan da nam se Shopycode tim pridružuje i siguran sam da će podstaknuti ceo Degordian da naraste još jednu stepenicu više.

Zajedničkim snagama na tržištu se pojavio novi snažan igrač koji klijentima može ponuditi najbolja rešenja iz područja digitalne produkcije i pratiti ih kroz sve faze razvoja, implementacije i optimizacije kao i rasta.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

DocsCube iz Srbije efikasno automatizuje dokumentacije za mala i srednja preduzeća

O tome kako je njihov proizvod postao treći proizvod dana na ProductHunt-u i šta im je taj uspeh doneo, razgovarali smo sa suosnivačem DocsCube startapa.

Startapi i poslovanje

Šta posle godine u kojoj se mehur izduvao?

Tema za ovaj, poslednji članak u godini, došla je prirodno. Svakodnevno me prati u razgovorima s kolegama, startapima, investitorima, u sadržajima koje svakodnevno čitam ili slušam.

Novost

NBS: Dodeljene prve dozvole za kripto-menjačnice u Srbiji

Narodna banka Srbije (NBS) je 16. decembra izdala dozvole dvema domaćim kripto-menjačnicama. Šta to sve podrazumeva pitali smo Aleksandra Matanovića, osnivača kompanije (menjačnice) ECD, jedne od dobitnica dozvole.

Propustili ste

Office Talks Podcast

DevRel – Kako se grade dobri odnosi sa programerima?

Gosti 126. epizode Office Talks podkasta bili su Nenad Vitorović (Tenderly) i Lav Leon Hudak (MVP Workshop) koji su nam govorili o značaju dobrih odnosa sa programerima, ali i o kvalitetnoj zajednici i sadržaju usmerenim ka programerima, a koji sve više dolaze do izražaja.

Novost

Shift Miami: Infobipova konferencija posvećena developerima stiže u Ameriku

Ovo je prvi korak ka internacionalizaciji jedne od najvećih evropskih konferencija posvećenih developerima koja se već 10 godina održava u Hrvatskoj.

Istraživanje

Predstavljamo rezultate ankete o platama dizajnera digitalnih proizvoda i usluga u Srbiji

Prva anketa ovog tipa sprovedena je na uzorku od oko 700 učesnika. Podaci pokazuju da je 71% dizajnera ušlo na tržište u poslednjih 8 godina, dok je 57% ušlo u poslednjih 6 godina.

Društvene mreže

OnlyFans: Kako su poznate ličnosti normalizovale ‘online’ prostituciju?

U ovoj kolumni, otkrivam vam zašto 'girl power' na internetu nije izraz feminističke borbe i zašto se 'online' prodaja vlastite intime ne razlikuje od prostitucije.

Intervju

Beckoning je animirani film Save Živkovića – Epic Games i 3Lateral bili deo projekta

Kreiranje dugometražnih animiranih filmova je oduvek bilo nedostižno malim timovima kreativaca pre svega zbog produkcijskih ograničenja, ali zahvaljujući novim tehnologijama situacija se znatno promenila.

Gaming

WN Conference koja svake godine okupi preko 5.000 game developera, dolazi u Beograd

Od 8. do 9. februara, preko 1.000 programera, izdavača i game developera okupiće se u Hali 5 Beogradskog sajma, kako bi razgovarali o najnovijim trendovima u industriji igara i ostvarili nove kontakte.