Crvena Zvezda Esports predstavila svoj FIFA tim, sledi borba za trofeje - Netokracija.rs

Crvena Zvezda Esports predstavila svoj FIFA tim, sledi borba za trofeje

Nakon formiranja League of Legends tima, beogradski crveno beli nastavljaju da šire svoj esport odsek predstavljanjem ekipe koja će se takmičiti u planetarno popularnoj igri i simulaciji fudbala - FIFA. Nakon selektovanja tima, plan je da se započne sa pripremama i treniranjem za prve mečeve u zvaničnim takmičenjima počev od sledeće sezone.

Crvena Zvezda Esports

Kako se navodi u saopštenju, za klub iz Ljutice Bogdana potpisali su Miloš Krunić i Miloš Majdevac, koji igraju na platformi Sony Playstation 4. Novi igrači će se prvi put predstaviti publici na FIFA turniru u okviru Login festivala u Belexpo centru koji se održava od 28. do 29. aprila. Pored toga, klub je kao tim menadžera angažovao i Stevana Mačkića, pobednika RUR FIFA turnira na prvom Gamesconu.

Prema rečima sekretara kluba Miloša Krivokapića, ulazak Crvene Zvezde Esport u FIFA svet je logičan potez, s obzirom na trend koji prate svi fudbalski velikani poput Ajaksa, Mančester sitija, Rome, Šalkea i mnogih drugih čiji takmičari već uveliko nastupaju na turnirima sa obeležjima kluba. Takođe, valja podsetiti da su ovi, ali i drugi velikani sporta takođe prisutni u drugim igrama kao što je League of Legends.

FIFA Global Series kao sledeća stanica

Inače, za Netokraciju je govorio i Miloš Krivokapić koji nam je otkrio da je od samog sonivanja Crvene zvezde esport razmatrano o osnivanju FIFA sekcije jer je potpuno prirodno da se okrene i fudbalskim video igrama koje imaju veliku popularnost u Srbiji. Ono što je bitno napomenuti jeste daj je esport klub velikana iz Srbije klub podržan od strane fudbalskog kluba. Krivokapić dalje dodaje:

Nama je cilj da se u narednom periodu pozicioniramo kao vodeći klub u ovom delu Evrope na šta nas obavezuje i ime koje nosimo. Već ovog vikenda se takmičimo na FIFA turniru u Belexpo centru i naravno fokusiramo se na osvajanje turnira.
Ideja je da promovišemo ovu igru u našoj zemlji i možete očekivati u narednom periodu veoma interesantne mečeve sa poznatim timovima koje će odigrati naša sekcija. Po pitanju samog tima želja nam je da u narednom periodu za nas nastupaju najbolji FIFA igrači iz Srbije.

U narednom periodu planirani su prijateljski mečevi sa drugim fudbalskim klubovima koji su zakoračili na FIFA scenu, dok će od sledeće sezone igrači Zvezde pokušati da ostvare ozbiljnije rezultate u okviru FIFA Global Series kroz redovno igranje Vikend lige u modu Ultimate Team. Bivši fudbalski prvak Evrope i Sveta je odabirom najboljih domaćih igrača, koji su se nebrojano puta dokazali na turnirima, jasno stavio do znanja kakve takmičarske ambicije ima za budućnost.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.