Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Ekipa Crvene Zvezde esports napravila je veliki uspeh plasiravši se u kvalifikacionu grupu za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19.

Sektor Evrope podeljen je na 11 grupa, a kvalifikacioni mečevi startovali su juče. Uspeh beogradskog kluba dodatno oslikava činjenica da je do prava na učešće u FIFA 19 Global Series kvalifikacijama veoma teško doći, a samim plasmanom Crvena Zvezda esports našla se u društvu ostalih fudbalskih velikana kao što su Manchester City, PSV, Sporting, Galatasaray i drugi.

U pitanju je svetsko takmičenje koje okuplja samo profesionalne organizacije koje imaju svoje FIFA igrače. Svaki tim registruje po jednog igrača na Sony Playstation i Xbox platformi, a meč se računa kao zbirni rezultat utakmica na jednoj i drugoj platformi pa se u zavisnosti od toga dobija 3 boda za pobedu, 1 za remi.

Beogradski klub kvalifikacije započeo pobedom

U razgovoru sa tim menadžerom FIFA sekcije crveno-belih, Stevanom Mačkićem, otkrivamo više detalja o nastupu kluba u kvalifikacijama za svetsko prvenstvo klubova. Stevan već na početku potvrđuje da nije nimalo lako doći do slota na ovom turniru, te da je klub morao da prođe nekoliko faza registracije koje su uspešno okončane, dok je nakon Nove godine stigla lepa vest o pravu na učešće u kvalifikacijama.

Ozbiljno shvativši obaveze ali i mečeve koji slede u pomenutom takmičenju, pred ljudima u  Crvenoj Zvezdi stajao je izazovan zadatak skautiranja takmičara koji će predstavljati klub na velikoj sceni, a pravo nastupa dobili su igrači iz Mađarske i Slovenije:

Ovo takmičenje je specifično zbog formata jer svaki tim registruje jednog Playstation i jednog Xbox igrača koji kasnije na turniru nastupaju zajedno kao tim. Posebno za ovaj turnir doveli smo dva pojačanja.

Žan Ternik je najbolje rangirani igrač iz Slovenije i neko ko iza sebe ima već četiri učešća na Playstation kvalifikacionim turnirima, dok je Roland Novák verifikovani Ultimate Team igrač iz Mađarske i veliki potencijal na Xbox platformi. Roland je takođe imao prilike da se oproba na kvalifikacijama za Global Series i uspeo je da zabeleži nekoliko pobeda.

Govoreći o ambicijama kluba u kvalifikacijama, Stevan dodaje kako u grupi F postoji nekoliko ozbiljnih sastava, a najveći favoriti su svakako Bajer iz Leverkuzena, kao i Movistar Riders za koje nastupa najbolji španski igrač „andoniipm“ i čuveni „BorasLegend“ iz Švedske.

„Uzimajući u obzir i druge rezultate posle nekoliko odigranih mečeva, sasvim je realno da se do kraja grupne faze borimo za odlazak na LAN finale u februaru. Startovali smo pobedom protiv ekipe VVV-Venlo i želimo da nastavimo u istom ritmu, prateći raspored mečeva“, dodaje Mačkić.

I ove godine svetsko prvenstvo okupiće najbolje timove sveta, koji će se pored trofeja, boriti i za vredne novčane nagrade.

Plasman na težak zadatak, ali ne i nemoguć

Naš sagovornik kaže da je samo učešće u kvalifikacijama veliki uspeh za čitavu organizaciju, dok bi eventualni plasman na LAN završnicu predstavljao korak napred za Zvezdu i uopšte FIFA zajednicu na Balkanu.

„Mi ćemo nastaviti da nastupamo na domaćim turnirima i uporedo sa tim ćemo igrati Global Series kvalifikacije na kojima ćemo takođe pokušati da obezbedimo vizu za neke od FUT Champions kupova koji se održavaju svakog meseca. EA Sports je najavio i eLigu šampiona za mart mesec ali za sada smo maksimalno fokusirani na eClub World Cup„, zaključio je Stevan na kraju.

Same kvalifikacije su podeljene na pet regiona, tačnije na Evropu, Severnu Ameriku, Južnu Ameriku, Aziju i Okeaniju, Afriku i Bliski Istok. Beogradski tim je raspoređen u grupu F za region Evrope, koja broji 12 timova, a gde se nalazi na devetom mestu sa 4 osvojena boda.

Koncept takmičenja je konstruisan tako da iz Evrope samo pobednici svih 11 grupa plus pobednici kvalifikacionih grupa ostalih regiona, imaju pravo nastupa na FIFA eKlub Word Cup 2019 prvenstvu – što će biti veoma teško ostvariti ako se u obzir uzmu bogati konkurentski timovi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.