Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Ekipa Crvene Zvezde esports napravila je veliki uspeh plasiravši se u kvalifikacionu grupu za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19.

Sektor Evrope podeljen je na 11 grupa, a kvalifikacioni mečevi startovali su juče. Uspeh beogradskog kluba dodatno oslikava činjenica da je do prava na učešće u FIFA 19 Global Series kvalifikacijama veoma teško doći, a samim plasmanom Crvena Zvezda esports našla se u društvu ostalih fudbalskih velikana kao što su Manchester City, PSV, Sporting, Galatasaray i drugi.

U pitanju je svetsko takmičenje koje okuplja samo profesionalne organizacije koje imaju svoje FIFA igrače. Svaki tim registruje po jednog igrača na Sony Playstation i Xbox platformi, a meč se računa kao zbirni rezultat utakmica na jednoj i drugoj platformi pa se u zavisnosti od toga dobija 3 boda za pobedu, 1 za remi.

Beogradski klub kvalifikacije započeo pobedom

U razgovoru sa tim menadžerom FIFA sekcije crveno-belih, Stevanom Mačkićem, otkrivamo više detalja o nastupu kluba u kvalifikacijama za svetsko prvenstvo klubova. Stevan već na početku potvrđuje da nije nimalo lako doći do slota na ovom turniru, te da je klub morao da prođe nekoliko faza registracije koje su uspešno okončane, dok je nakon Nove godine stigla lepa vest o pravu na učešće u kvalifikacijama.

Ozbiljno shvativši obaveze ali i mečeve koji slede u pomenutom takmičenju, pred ljudima u  Crvenoj Zvezdi stajao je izazovan zadatak skautiranja takmičara koji će predstavljati klub na velikoj sceni, a pravo nastupa dobili su igrači iz Mađarske i Slovenije:

Ovo takmičenje je specifično zbog formata jer svaki tim registruje jednog Playstation i jednog Xbox igrača koji kasnije na turniru nastupaju zajedno kao tim. Posebno za ovaj turnir doveli smo dva pojačanja.

Žan Ternik je najbolje rangirani igrač iz Slovenije i neko ko iza sebe ima već četiri učešća na Playstation kvalifikacionim turnirima, dok je Roland Novák verifikovani Ultimate Team igrač iz Mađarske i veliki potencijal na Xbox platformi. Roland je takođe imao prilike da se oproba na kvalifikacijama za Global Series i uspeo je da zabeleži nekoliko pobeda.

Govoreći o ambicijama kluba u kvalifikacijama, Stevan dodaje kako u grupi F postoji nekoliko ozbiljnih sastava, a najveći favoriti su svakako Bajer iz Leverkuzena, kao i Movistar Riders za koje nastupa najbolji španski igrač „andoniipm“ i čuveni „BorasLegend“ iz Švedske.

„Uzimajući u obzir i druge rezultate posle nekoliko odigranih mečeva, sasvim je realno da se do kraja grupne faze borimo za odlazak na LAN finale u februaru. Startovali smo pobedom protiv ekipe VVV-Venlo i želimo da nastavimo u istom ritmu, prateći raspored mečeva“, dodaje Mačkić.

I ove godine svetsko prvenstvo okupiće najbolje timove sveta, koji će se pored trofeja, boriti i za vredne novčane nagrade.

Plasman na težak zadatak, ali ne i nemoguć

Naš sagovornik kaže da je samo učešće u kvalifikacijama veliki uspeh za čitavu organizaciju, dok bi eventualni plasman na LAN završnicu predstavljao korak napred za Zvezdu i uopšte FIFA zajednicu na Balkanu.

„Mi ćemo nastaviti da nastupamo na domaćim turnirima i uporedo sa tim ćemo igrati Global Series kvalifikacije na kojima ćemo takođe pokušati da obezbedimo vizu za neke od FUT Champions kupova koji se održavaju svakog meseca. EA Sports je najavio i eLigu šampiona za mart mesec ali za sada smo maksimalno fokusirani na eClub World Cup„, zaključio je Stevan na kraju.

Same kvalifikacije su podeljene na pet regiona, tačnije na Evropu, Severnu Ameriku, Južnu Ameriku, Aziju i Okeaniju, Afriku i Bliski Istok. Beogradski tim je raspoređen u grupu F za region Evrope, koja broji 12 timova, a gde se nalazi na devetom mestu sa 4 osvojena boda.

Koncept takmičenja je konstruisan tako da iz Evrope samo pobednici svih 11 grupa plus pobednici kvalifikacionih grupa ostalih regiona, imaju pravo nastupa na FIFA eKlub Word Cup 2019 prvenstvu – što će biti veoma teško ostvariti ako se u obzir uzmu bogati konkurentski timovi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.