Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Ekipa Crvene Zvezde esports napravila je veliki uspeh plasiravši se u kvalifikacionu grupu za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19.

Sektor Evrope podeljen je na 11 grupa, a kvalifikacioni mečevi startovali su juče. Uspeh beogradskog kluba dodatno oslikava činjenica da je do prava na učešće u FIFA 19 Global Series kvalifikacijama veoma teško doći, a samim plasmanom Crvena Zvezda esports našla se u društvu ostalih fudbalskih velikana kao što su Manchester City, PSV, Sporting, Galatasaray i drugi.

U pitanju je svetsko takmičenje koje okuplja samo profesionalne organizacije koje imaju svoje FIFA igrače. Svaki tim registruje po jednog igrača na Sony Playstation i Xbox platformi, a meč se računa kao zbirni rezultat utakmica na jednoj i drugoj platformi pa se u zavisnosti od toga dobija 3 boda za pobedu, 1 za remi.

Beogradski klub kvalifikacije započeo pobedom

U razgovoru sa tim menadžerom FIFA sekcije crveno-belih, Stevanom Mačkićem, otkrivamo više detalja o nastupu kluba u kvalifikacijama za svetsko prvenstvo klubova. Stevan već na početku potvrđuje da nije nimalo lako doći do slota na ovom turniru, te da je klub morao da prođe nekoliko faza registracije koje su uspešno okončane, dok je nakon Nove godine stigla lepa vest o pravu na učešće u kvalifikacijama.

Ozbiljno shvativši obaveze ali i mečeve koji slede u pomenutom takmičenju, pred ljudima u  Crvenoj Zvezdi stajao je izazovan zadatak skautiranja takmičara koji će predstavljati klub na velikoj sceni, a pravo nastupa dobili su igrači iz Mađarske i Slovenije:

Ovo takmičenje je specifično zbog formata jer svaki tim registruje jednog Playstation i jednog Xbox igrača koji kasnije na turniru nastupaju zajedno kao tim. Posebno za ovaj turnir doveli smo dva pojačanja.

Žan Ternik je najbolje rangirani igrač iz Slovenije i neko ko iza sebe ima već četiri učešća na Playstation kvalifikacionim turnirima, dok je Roland Novák verifikovani Ultimate Team igrač iz Mađarske i veliki potencijal na Xbox platformi. Roland je takođe imao prilike da se oproba na kvalifikacijama za Global Series i uspeo je da zabeleži nekoliko pobeda.

Govoreći o ambicijama kluba u kvalifikacijama, Stevan dodaje kako u grupi F postoji nekoliko ozbiljnih sastava, a najveći favoriti su svakako Bajer iz Leverkuzena, kao i Movistar Riders za koje nastupa najbolji španski igrač „andoniipm“ i čuveni „BorasLegend“ iz Švedske.

„Uzimajući u obzir i druge rezultate posle nekoliko odigranih mečeva, sasvim je realno da se do kraja grupne faze borimo za odlazak na LAN finale u februaru. Startovali smo pobedom protiv ekipe VVV-Venlo i želimo da nastavimo u istom ritmu, prateći raspored mečeva“, dodaje Mačkić.

I ove godine svetsko prvenstvo okupiće najbolje timove sveta, koji će se pored trofeja, boriti i za vredne novčane nagrade.

Plasman na težak zadatak, ali ne i nemoguć

Naš sagovornik kaže da je samo učešće u kvalifikacijama veliki uspeh za čitavu organizaciju, dok bi eventualni plasman na LAN završnicu predstavljao korak napred za Zvezdu i uopšte FIFA zajednicu na Balkanu.

„Mi ćemo nastaviti da nastupamo na domaćim turnirima i uporedo sa tim ćemo igrati Global Series kvalifikacije na kojima ćemo takođe pokušati da obezbedimo vizu za neke od FUT Champions kupova koji se održavaju svakog meseca. EA Sports je najavio i eLigu šampiona za mart mesec ali za sada smo maksimalno fokusirani na eClub World Cup„, zaključio je Stevan na kraju.

Same kvalifikacije su podeljene na pet regiona, tačnije na Evropu, Severnu Ameriku, Južnu Ameriku, Aziju i Okeaniju, Afriku i Bliski Istok. Beogradski tim je raspoređen u grupu F za region Evrope, koja broji 12 timova, a gde se nalazi na devetom mestu sa 4 osvojena boda.

Koncept takmičenja je konstruisan tako da iz Evrope samo pobednici svih 11 grupa plus pobednici kvalifikacionih grupa ostalih regiona, imaju pravo nastupa na FIFA eKlub Word Cup 2019 prvenstvu – što će biti veoma teško ostvariti ako se u obzir uzmu bogati konkurentski timovi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.