Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Ekipa Crvene Zvezde esports napravila je veliki uspeh plasiravši se u kvalifikacionu grupu za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19.

Sektor Evrope podeljen je na 11 grupa, a kvalifikacioni mečevi startovali su juče. Uspeh beogradskog kluba dodatno oslikava činjenica da je do prava na učešće u FIFA 19 Global Series kvalifikacijama veoma teško doći, a samim plasmanom Crvena Zvezda esports našla se u društvu ostalih fudbalskih velikana kao što su Manchester City, PSV, Sporting, Galatasaray i drugi.

U pitanju je svetsko takmičenje koje okuplja samo profesionalne organizacije koje imaju svoje FIFA igrače. Svaki tim registruje po jednog igrača na Sony Playstation i Xbox platformi, a meč se računa kao zbirni rezultat utakmica na jednoj i drugoj platformi pa se u zavisnosti od toga dobija 3 boda za pobedu, 1 za remi.

Beogradski klub kvalifikacije započeo pobedom

U razgovoru sa tim menadžerom FIFA sekcije crveno-belih, Stevanom Mačkićem, otkrivamo više detalja o nastupu kluba u kvalifikacijama za svetsko prvenstvo klubova. Stevan već na početku potvrđuje da nije nimalo lako doći do slota na ovom turniru, te da je klub morao da prođe nekoliko faza registracije koje su uspešno okončane, dok je nakon Nove godine stigla lepa vest o pravu na učešće u kvalifikacijama.

Ozbiljno shvativši obaveze ali i mečeve koji slede u pomenutom takmičenju, pred ljudima u  Crvenoj Zvezdi stajao je izazovan zadatak skautiranja takmičara koji će predstavljati klub na velikoj sceni, a pravo nastupa dobili su igrači iz Mađarske i Slovenije:

Ovo takmičenje je specifično zbog formata jer svaki tim registruje jednog Playstation i jednog Xbox igrača koji kasnije na turniru nastupaju zajedno kao tim. Posebno za ovaj turnir doveli smo dva pojačanja.

Žan Ternik je najbolje rangirani igrač iz Slovenije i neko ko iza sebe ima već četiri učešća na Playstation kvalifikacionim turnirima, dok je Roland Novák verifikovani Ultimate Team igrač iz Mađarske i veliki potencijal na Xbox platformi. Roland je takođe imao prilike da se oproba na kvalifikacijama za Global Series i uspeo je da zabeleži nekoliko pobeda.

Govoreći o ambicijama kluba u kvalifikacijama, Stevan dodaje kako u grupi F postoji nekoliko ozbiljnih sastava, a najveći favoriti su svakako Bajer iz Leverkuzena, kao i Movistar Riders za koje nastupa najbolji španski igrač “andoniipm” i čuveni “BorasLegend” iz Švedske.

“Uzimajući u obzir i druge rezultate posle nekoliko odigranih mečeva, sasvim je realno da se do kraja grupne faze borimo za odlazak na LAN finale u februaru. Startovali smo pobedom protiv ekipe VVV-Venlo i želimo da nastavimo u istom ritmu, prateći raspored mečeva”, dodaje Mačkić.

I ove godine svetsko prvenstvo okupiće najbolje timove sveta, koji će se pored trofeja, boriti i za vredne novčane nagrade.

Plasman na težak zadatak, ali ne i nemoguć

Naš sagovornik kaže da je samo učešće u kvalifikacijama veliki uspeh za čitavu organizaciju, dok bi eventualni plasman na LAN završnicu predstavljao korak napred za Zvezdu i uopšte FIFA zajednicu na Balkanu.

“Mi ćemo nastaviti da nastupamo na domaćim turnirima i uporedo sa tim ćemo igrati Global Series kvalifikacije na kojima ćemo takođe pokušati da obezbedimo vizu za neke od FUT Champions kupova koji se održavaju svakog meseca. EA Sports je najavio i eLigu šampiona za mart mesec ali za sada smo maksimalno fokusirani na eClub World Cup“, zaključio je Stevan na kraju.

Same kvalifikacije su podeljene na pet regiona, tačnije na Evropu, Severnu Ameriku, Južnu Ameriku, Aziju i Okeaniju, Afriku i Bliski Istok. Beogradski tim je raspoređen u grupu F za region Evrope, koja broji 12 timova, a gde se nalazi na devetom mestu sa 4 osvojena boda.

Koncept takmičenja je konstruisan tako da iz Evrope samo pobednici svih 11 grupa plus pobednici kvalifikacionih grupa ostalih regiona, imaju pravo nastupa na FIFA eKlub Word Cup 2019 prvenstvu – što će biti veoma teško ostvariti ako se u obzir uzmu bogati konkurentski timovi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.