Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Medija centar FK Crvena Zvezda u petak je ugostio premijerno predstavljanje nove esport ekipe ovog sportskog velikana. Ozbiljne ambicije u predstojećoj sezoni EBL-a (Esport Balkan Lige) nisu krili predstavnici Crvene Zvezde Esport koji su tokom konferencije za medije predstavili nova pojačanja iz Rumunije i Poljske, novog trenera ali i očekivanja pred prve važne mečeve sa snažnim rivalima koji će ih čekati na putu do trofeja i vrednih nagrada.

Sam projekat esport tima Crvene Zvezde podržan je od strane fudbalskog kluba, čime se ovaj popularni sportski brend pridružio velikanima koji su takođe ušli u svet esporta, kao što su Real Madrid, Valensija, PSV, Ajaks, Sporting i drugi. Predstavnicima medija, obratio se i Vedran Vlaović, menadžer Zvezdinog esport tima koji je pojačan novim igračima, dok čitava organizacija ne krije velike ambicije kada je reč o nastupanju u drugoj sezoni EBL lige:

Ideja je bila da na početku dovedemo iskusnog i kvalitetnog trenera pre početka druge EBL sezone u kojoj ćemo pokušati da napravimo što bolji uspeh. Ne treba zaboraviti da je iza nas i sezona u Vip Adria ligi u kojoj nismo napravili očekivan rezultat, ali smo izvukli mnogo zaključaka i iskustva, koja će nam značiti u nekim sledećim mečevima u kojima ćemo učestvovati.

Pojačanja iz Rumunije i Poljske za visoki plasman u EBL ligi

U toku svog izlaganja, Vedran je poseban fokus stavio na nova pojačanja koje je Crvena Zvezda Esport dovela tokom prelaznog roka, a reč je o Dušanu Petkoviću, igraču koji je doveden iz tima x25, a koji se takmiči pod imenom Ryuzaki. Pored njega, prvu petorku pomenutog tima čine i Nikola Mihailović (Chopsteek), Nemanja Radaković (Akiles), kao i dva stranca Poljak Jan Kanakrkowski (Mikoshida) i Rumun Octav Cretu (Ang).

Novi roster prokomentarisao je i Vlaović, koji je istakao koliko bi novi igrači mogli da utiču na uigranost tima koja je preko potrebna za visoki plasman u predstojećem EBL takmičenju:

Ryuzaki je jedan od najvećih pojačanja koji je došao iz tima x25. Takođe, dovedeni su i igrači iz inostranstva koji donose sasvim novom iskustvo i pomoć našim igračima. Mikoshida je doveden iz Poljske, te se nadamo da će biti veliko iznenađenje u predstojećim turnirima, kao i Ang iz Rumunije. Bitno je napomenuti da selekcija tima još uvek traje, te moramo pružiti priliku mladim igračima.

Sa novim pojačanjima i trenerom, Crvena Zvezda Esport tim planira da napadne visoku poziciju u EBL ligi i da se plasira među četiri najboljih.

Zvezda formirala ‘bootcamp’ za razvoj i treniranje igrača

Iz Crvene Zvezde poseban značaj daju na razvoju i radu sa mladim igračima, te za sada nije plan da se dovede veliki broj pojačanja, već da se unapredi integracija onih postojećih u vodeće aktuelne lige. Iz ovog tima zacrtali su cilj da se u drugoj sezoni EBL takmičenja što bolje pokažu od samog početka i da uđu u Top 4, nakon čega bi trebalo da se nastavi sa još intenzivnijim pripremama.

Ozbiljnost Crvene Zvezde kada je reč o pohodnu na trofeje i vredne nagrade, pokazuje i novooformljeni bootcamp u okviru koga će se tim okupljati, živeti, trenirati i raditi zajedno – kako bi se što bolje pripremili za predstojeće izazov i kako bi se ostvario zacrtani cilj – da Zvezda bude lider u esportu na Balkanu.

„Ambicije jesu velike, ali je plan da idemo korak po korak i da ono što radimo radimo kvalitetno. Bez velikih rezultata na polju LOL-a, nezahvalno je da idemo na druge naslove igara. EBL nam je za sada primarni fokus i tu želimo da napravimo velike rezultate. Ono što se bar za sada javlja kao problem jeste slaba podrška brendova kada je reč o esportu, te smatram da onog momenta kada sponzorima esport predstavimo kao spektakl – oni će sami doći, te samo tako možemo da napravimo veliku stvar i da se približimo razvijenijim zemljama zemljama iz ove oblasti“, zaključio je na kraju Vedran.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.