Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Medija centar FK Crvena Zvezda u petak je ugostio premijerno predstavljanje nove esport ekipe ovog sportskog velikana. Ozbiljne ambicije u predstojećoj sezoni EBL-a (Esport Balkan Lige) nisu krili predstavnici Crvene Zvezde Esport koji su tokom konferencije za medije predstavili nova pojačanja iz Rumunije i Poljske, novog trenera ali i očekivanja pred prve važne mečeve sa snažnim rivalima koji će ih čekati na putu do trofeja i vrednih nagrada.

Sam projekat esport tima Crvene Zvezde podržan je od strane fudbalskog kluba, čime se ovaj popularni sportski brend pridružio velikanima koji su takođe ušli u svet esporta, kao što su Real Madrid, Valensija, PSV, Ajaks, Sporting i drugi. Predstavnicima medija, obratio se i Vedran Vlaović, menadžer Zvezdinog esport tima koji je pojačan novim igračima, dok čitava organizacija ne krije velike ambicije kada je reč o nastupanju u drugoj sezoni EBL lige:

Ideja je bila da na početku dovedemo iskusnog i kvalitetnog trenera pre početka druge EBL sezone u kojoj ćemo pokušati da napravimo što bolji uspeh. Ne treba zaboraviti da je iza nas i sezona u Vip Adria ligi u kojoj nismo napravili očekivan rezultat, ali smo izvukli mnogo zaključaka i iskustva, koja će nam značiti u nekim sledećim mečevima u kojima ćemo učestvovati.

Pojačanja iz Rumunije i Poljske za visoki plasman u EBL ligi

U toku svog izlaganja, Vedran je poseban fokus stavio na nova pojačanja koje je Crvena Zvezda Esport dovela tokom prelaznog roka, a reč je o Dušanu Petkoviću, igraču koji je doveden iz tima x25, a koji se takmiči pod imenom Ryuzaki. Pored njega, prvu petorku pomenutog tima čine i Nikola Mihailović (Chopsteek), Nemanja Radaković (Akiles), kao i dva stranca Poljak Jan Kanakrkowski (Mikoshida) i Rumun Octav Cretu (Ang).

Novi roster prokomentarisao je i Vlaović, koji je istakao koliko bi novi igrači mogli da utiču na uigranost tima koja je preko potrebna za visoki plasman u predstojećem EBL takmičenju:

Ryuzaki je jedan od najvećih pojačanja koji je došao iz tima x25. Takođe, dovedeni su i igrači iz inostranstva koji donose sasvim novom iskustvo i pomoć našim igračima. Mikoshida je doveden iz Poljske, te se nadamo da će biti veliko iznenađenje u predstojećim turnirima, kao i Ang iz Rumunije. Bitno je napomenuti da selekcija tima još uvek traje, te moramo pružiti priliku mladim igračima.

Sa novim pojačanjima i trenerom, Crvena Zvezda Esport tim planira da napadne visoku poziciju u EBL ligi i da se plasira među četiri najboljih.

Zvezda formirala ‘bootcamp’ za razvoj i treniranje igrača

Iz Crvene Zvezde poseban značaj daju na razvoju i radu sa mladim igračima, te za sada nije plan da se dovede veliki broj pojačanja, već da se unapredi integracija onih postojećih u vodeće aktuelne lige. Iz ovog tima zacrtali su cilj da se u drugoj sezoni EBL takmičenja što bolje pokažu od samog početka i da uđu u Top 4, nakon čega bi trebalo da se nastavi sa još intenzivnijim pripremama.

Ozbiljnost Crvene Zvezde kada je reč o pohodnu na trofeje i vredne nagrade, pokazuje i novooformljeni bootcamp u okviru koga će se tim okupljati, živeti, trenirati i raditi zajedno – kako bi se što bolje pripremili za predstojeće izazov i kako bi se ostvario zacrtani cilj – da Zvezda bude lider u esportu na Balkanu.

„Ambicije jesu velike, ali je plan da idemo korak po korak i da ono što radimo radimo kvalitetno. Bez velikih rezultata na polju LOL-a, nezahvalno je da idemo na druge naslove igara. EBL nam je za sada primarni fokus i tu želimo da napravimo velike rezultate. Ono što se bar za sada javlja kao problem jeste slaba podrška brendova kada je reč o esportu, te smatram da onog momenta kada sponzorima esport predstavimo kao spektakl – oni će sami doći, te samo tako možemo da napravimo veliku stvar i da se približimo razvijenijim zemljama zemljama iz ove oblasti“, zaključio je na kraju Vedran.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.