Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Medija centar FK Crvena Zvezda u petak je ugostio premijerno predstavljanje nove esport ekipe ovog sportskog velikana. Ozbiljne ambicije u predstojećoj sezoni EBL-a (Esport Balkan Lige) nisu krili predstavnici Crvene Zvezde Esport koji su tokom konferencije za medije predstavili nova pojačanja iz Rumunije i Poljske, novog trenera ali i očekivanja pred prve važne mečeve sa snažnim rivalima koji će ih čekati na putu do trofeja i vrednih nagrada.

Sam projekat esport tima Crvene Zvezde podržan je od strane fudbalskog kluba, čime se ovaj popularni sportski brend pridružio velikanima koji su takođe ušli u svet esporta, kao što su Real Madrid, Valensija, PSV, Ajaks, Sporting i drugi. Predstavnicima medija, obratio se i Vedran Vlaović, menadžer Zvezdinog esport tima koji je pojačan novim igračima, dok čitava organizacija ne krije velike ambicije kada je reč o nastupanju u drugoj sezoni EBL lige:

Ideja je bila da na početku dovedemo iskusnog i kvalitetnog trenera pre početka druge EBL sezone u kojoj ćemo pokušati da napravimo što bolji uspeh. Ne treba zaboraviti da je iza nas i sezona u Vip Adria ligi u kojoj nismo napravili očekivan rezultat, ali smo izvukli mnogo zaključaka i iskustva, koja će nam značiti u nekim sledećim mečevima u kojima ćemo učestvovati.

Pojačanja iz Rumunije i Poljske za visoki plasman u EBL ligi

U toku svog izlaganja, Vedran je poseban fokus stavio na nova pojačanja koje je Crvena Zvezda Esport dovela tokom prelaznog roka, a reč je o Dušanu Petkoviću, igraču koji je doveden iz tima x25, a koji se takmiči pod imenom Ryuzaki. Pored njega, prvu petorku pomenutog tima čine i Nikola Mihailović (Chopsteek), Nemanja Radaković (Akiles), kao i dva stranca Poljak Jan Kanakrkowski (Mikoshida) i Rumun Octav Cretu (Ang).

Novi roster prokomentarisao je i Vlaović, koji je istakao koliko bi novi igrači mogli da utiču na uigranost tima koja je preko potrebna za visoki plasman u predstojećem EBL takmičenju:

Ryuzaki je jedan od najvećih pojačanja koji je došao iz tima x25. Takođe, dovedeni su i igrači iz inostranstva koji donose sasvim novom iskustvo i pomoć našim igračima. Mikoshida je doveden iz Poljske, te se nadamo da će biti veliko iznenađenje u predstojećim turnirima, kao i Ang iz Rumunije. Bitno je napomenuti da selekcija tima još uvek traje, te moramo pružiti priliku mladim igračima.

Sa novim pojačanjima i trenerom, Crvena Zvezda Esport tim planira da napadne visoku poziciju u EBL ligi i da se plasira među četiri najboljih.

Zvezda formirala ‘bootcamp’ za razvoj i treniranje igrača

Iz Crvene Zvezde poseban značaj daju na razvoju i radu sa mladim igračima, te za sada nije plan da se dovede veliki broj pojačanja, već da se unapredi integracija onih postojećih u vodeće aktuelne lige. Iz ovog tima zacrtali su cilj da se u drugoj sezoni EBL takmičenja što bolje pokažu od samog početka i da uđu u Top 4, nakon čega bi trebalo da se nastavi sa još intenzivnijim pripremama.

Ozbiljnost Crvene Zvezde kada je reč o pohodnu na trofeje i vredne nagrade, pokazuje i novooformljeni bootcamp u okviru koga će se tim okupljati, živeti, trenirati i raditi zajedno – kako bi se što bolje pripremili za predstojeće izazov i kako bi se ostvario zacrtani cilj – da Zvezda bude lider u esportu na Balkanu.

„Ambicije jesu velike, ali je plan da idemo korak po korak i da ono što radimo radimo kvalitetno. Bez velikih rezultata na polju LOL-a, nezahvalno je da idemo na druge naslove igara. EBL nam je za sada primarni fokus i tu želimo da napravimo velike rezultate. Ono što se bar za sada javlja kao problem jeste slaba podrška brendova kada je reč o esportu, te smatram da onog momenta kada sponzorima esport predstavimo kao spektakl – oni će sami doći, te samo tako možemo da napravimo veliku stvar i da se približimo razvijenijim zemljama zemljama iz ove oblasti“, zaključio je na kraju Vedran.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?