Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Medija centar FK Crvena Zvezda u petak je ugostio premijerno predstavljanje nove esport ekipe ovog sportskog velikana. Ozbiljne ambicije u predstojećoj sezoni EBL-a (Esport Balkan Lige) nisu krili predstavnici Crvene Zvezde Esport koji su tokom konferencije za medije predstavili nova pojačanja iz Rumunije i Poljske, novog trenera ali i očekivanja pred prve važne mečeve sa snažnim rivalima koji će ih čekati na putu do trofeja i vrednih nagrada.

Sam projekat esport tima Crvene Zvezde podržan je od strane fudbalskog kluba, čime se ovaj popularni sportski brend pridružio velikanima koji su takođe ušli u svet esporta, kao što su Real Madrid, Valensija, PSV, Ajaks, Sporting i drugi. Predstavnicima medija, obratio se i Vedran Vlaović, menadžer Zvezdinog esport tima koji je pojačan novim igračima, dok čitava organizacija ne krije velike ambicije kada je reč o nastupanju u drugoj sezoni EBL lige:

Ideja je bila da na početku dovedemo iskusnog i kvalitetnog trenera pre početka druge EBL sezone u kojoj ćemo pokušati da napravimo što bolji uspeh. Ne treba zaboraviti da je iza nas i sezona u Vip Adria ligi u kojoj nismo napravili očekivan rezultat, ali smo izvukli mnogo zaključaka i iskustva, koja će nam značiti u nekim sledećim mečevima u kojima ćemo učestvovati.

Pojačanja iz Rumunije i Poljske za visoki plasman u EBL ligi

U toku svog izlaganja, Vedran je poseban fokus stavio na nova pojačanja koje je Crvena Zvezda Esport dovela tokom prelaznog roka, a reč je o Dušanu Petkoviću, igraču koji je doveden iz tima x25, a koji se takmiči pod imenom Ryuzaki. Pored njega, prvu petorku pomenutog tima čine i Nikola Mihailović (Chopsteek), Nemanja Radaković (Akiles), kao i dva stranca Poljak Jan Kanakrkowski (Mikoshida) i Rumun Octav Cretu (Ang).

Novi roster prokomentarisao je i Vlaović, koji je istakao koliko bi novi igrači mogli da utiču na uigranost tima koja je preko potrebna za visoki plasman u predstojećem EBL takmičenju:

Ryuzaki je jedan od najvećih pojačanja koji je došao iz tima x25. Takođe, dovedeni su i igrači iz inostranstva koji donose sasvim novom iskustvo i pomoć našim igračima. Mikoshida je doveden iz Poljske, te se nadamo da će biti veliko iznenađenje u predstojećim turnirima, kao i Ang iz Rumunije. Bitno je napomenuti da selekcija tima još uvek traje, te moramo pružiti priliku mladim igračima.

Sa novim pojačanjima i trenerom, Crvena Zvezda Esport tim planira da napadne visoku poziciju u EBL ligi i da se plasira među četiri najboljih.

Zvezda formirala ‘bootcamp’ za razvoj i treniranje igrača

Iz Crvene Zvezde poseban značaj daju na razvoju i radu sa mladim igračima, te za sada nije plan da se dovede veliki broj pojačanja, već da se unapredi integracija onih postojećih u vodeće aktuelne lige. Iz ovog tima zacrtali su cilj da se u drugoj sezoni EBL takmičenja što bolje pokažu od samog početka i da uđu u Top 4, nakon čega bi trebalo da se nastavi sa još intenzivnijim pripremama.

Ozbiljnost Crvene Zvezde kada je reč o pohodnu na trofeje i vredne nagrade, pokazuje i novooformljeni bootcamp u okviru koga će se tim okupljati, živeti, trenirati i raditi zajedno – kako bi se što bolje pripremili za predstojeće izazov i kako bi se ostvario zacrtani cilj – da Zvezda bude lider u esportu na Balkanu.

“Ambicije jesu velike, ali je plan da idemo korak po korak i da ono što radimo radimo kvalitetno. Bez velikih rezultata na polju LOL-a, nezahvalno je da idemo na druge naslove igara. EBL nam je za sada primarni fokus i tu želimo da napravimo velike rezultate. Ono što se bar za sada javlja kao problem jeste slaba podrška brendova kada je reč o esportu, te smatram da onog momenta kada sponzorima esport predstavimo kao spektakl – oni će sami doći, te samo tako možemo da napravimo veliku stvar i da se približimo razvijenijim zemljama zemljama iz ove oblasti”, zaključio je na kraju Vedran.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Novost

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.