Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Crvena Zvezda predstavila novi sastav esport tima i najavila velike planove za EBL ligu

Medija centar FK Crvena Zvezda u petak je ugostio premijerno predstavljanje nove esport ekipe ovog sportskog velikana. Ozbiljne ambicije u predstojećoj sezoni EBL-a (Esport Balkan Lige) nisu krili predstavnici Crvene Zvezde Esport koji su tokom konferencije za medije predstavili nova pojačanja iz Rumunije i Poljske, novog trenera ali i očekivanja pred prve važne mečeve sa snažnim rivalima koji će ih čekati na putu do trofeja i vrednih nagrada.

Sam projekat esport tima Crvene Zvezde podržan je od strane fudbalskog kluba, čime se ovaj popularni sportski brend pridružio velikanima koji su takođe ušli u svet esporta, kao što su Real Madrid, Valensija, PSV, Ajaks, Sporting i drugi. Predstavnicima medija, obratio se i Vedran Vlaović, menadžer Zvezdinog esport tima koji je pojačan novim igračima, dok čitava organizacija ne krije velike ambicije kada je reč o nastupanju u drugoj sezoni EBL lige:

Ideja je bila da na početku dovedemo iskusnog i kvalitetnog trenera pre početka druge EBL sezone u kojoj ćemo pokušati da napravimo što bolji uspeh. Ne treba zaboraviti da je iza nas i sezona u Vip Adria ligi u kojoj nismo napravili očekivan rezultat, ali smo izvukli mnogo zaključaka i iskustva, koja će nam značiti u nekim sledećim mečevima u kojima ćemo učestvovati.

Pojačanja iz Rumunije i Poljske za visoki plasman u EBL ligi

U toku svog izlaganja, Vedran je poseban fokus stavio na nova pojačanja koje je Crvena Zvezda Esport dovela tokom prelaznog roka, a reč je o Dušanu Petkoviću, igraču koji je doveden iz tima x25, a koji se takmiči pod imenom Ryuzaki. Pored njega, prvu petorku pomenutog tima čine i Nikola Mihailović (Chopsteek), Nemanja Radaković (Akiles), kao i dva stranca Poljak Jan Kanakrkowski (Mikoshida) i Rumun Octav Cretu (Ang).

Novi roster prokomentarisao je i Vlaović, koji je istakao koliko bi novi igrači mogli da utiču na uigranost tima koja je preko potrebna za visoki plasman u predstojećem EBL takmičenju:

Ryuzaki je jedan od najvećih pojačanja koji je došao iz tima x25. Takođe, dovedeni su i igrači iz inostranstva koji donose sasvim novom iskustvo i pomoć našim igračima. Mikoshida je doveden iz Poljske, te se nadamo da će biti veliko iznenađenje u predstojećim turnirima, kao i Ang iz Rumunije. Bitno je napomenuti da selekcija tima još uvek traje, te moramo pružiti priliku mladim igračima.

Sa novim pojačanjima i trenerom, Crvena Zvezda Esport tim planira da napadne visoku poziciju u EBL ligi i da se plasira među četiri najboljih.

Zvezda formirala ‘bootcamp’ za razvoj i treniranje igrača

Iz Crvene Zvezde poseban značaj daju na razvoju i radu sa mladim igračima, te za sada nije plan da se dovede veliki broj pojačanja, već da se unapredi integracija onih postojećih u vodeće aktuelne lige. Iz ovog tima zacrtali su cilj da se u drugoj sezoni EBL takmičenja što bolje pokažu od samog početka i da uđu u Top 4, nakon čega bi trebalo da se nastavi sa još intenzivnijim pripremama.

Ozbiljnost Crvene Zvezde kada je reč o pohodnu na trofeje i vredne nagrade, pokazuje i novooformljeni bootcamp u okviru koga će se tim okupljati, živeti, trenirati i raditi zajedno – kako bi se što bolje pripremili za predstojeće izazov i kako bi se ostvario zacrtani cilj – da Zvezda bude lider u esportu na Balkanu.

„Ambicije jesu velike, ali je plan da idemo korak po korak i da ono što radimo radimo kvalitetno. Bez velikih rezultata na polju LOL-a, nezahvalno je da idemo na druge naslove igara. EBL nam je za sada primarni fokus i tu želimo da napravimo velike rezultate. Ono što se bar za sada javlja kao problem jeste slaba podrška brendova kada je reč o esportu, te smatram da onog momenta kada sponzorima esport predstavimo kao spektakl – oni će sami doći, te samo tako možemo da napravimo veliku stvar i da se približimo razvijenijim zemljama zemljama iz ove oblasti“, zaključio je na kraju Vedran.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Intervju

Preobražaj se ne dešava ako iza njega ne stoje ljudi koji vide svet drugim očima

Duvanska industrija bez dima? Zvuči paradoksalno, ali kompanija Philip Morris International smatra da je to moguće. O njihovoj biznis transformaciji koja će to omogućiti i zaposlenima koji igraju ključnu ulogu, u nastavku teksta razgovaramo sa njihovom HR menadžerkom.

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.