Corona Love Stories, iza koje stoji srpsko-američki par, spaja zaljubljene širom sveta

Korona je razdvojila mnoge parove, a Corona Love Stories, iza koje stoji srpsko-američki par, ih spaja

Sajt Corona Love Stories na kom ljubavni parovi koji se zbog korona virusa nalaze u različitim državama pišu o tome kako podnose tu situaciju, nastao je kao reakcija jednog para na trenutno stanje. U razgovoru sa osnivačem otkrivamo kakvi su im planovi kada kriza prođe.

Proteklih nedelja, dok je većina ljudi skoro opsesivno pratila bilo kakve vesti u vezi sa korona virusom, u medijima se mogla pročitati i jedna lepa priča: ljubavni par rastavljen zatvaranjem granica zbog pandemije kreirao je sajt coronalovestories.com u okviru kog ljudi koji se nalaze u sličnoj situaciji dele svoje priče.

Ideja za taj projekat, kako to i obično biva, javila se noću, tokom jednog podužeg razgovora, kada su Filip Milenković i Mia Kercher pokušavali da smisle način da se vide, a da to ne bude online:

Tokom tog razgovora Mia je primetila da taj problem ima veliki broj parova širom sveta, jer je aktivna u različitim Fejsbuk grupama u kojima digitalni nomadi razmenjuju iskustva.

Članovi jedne grupe koju je prelistavala delili su svoja iskustva, slična našem, i pitali ostale za savete. Prvo smo se nasmejali, da bismo ubrzo potom (mislim da se sve desilo u 3 minuta) zaključili da želimo da ispričamo te priče, ne znajući odmah tačno kako.

Mia je gotovo odmah počela da se raspituje da li bi ljudi bili voljni da javno podele svoju priču, a Filip je već sutradan počeo da se na svojim društvenim mrežama interesuje koliko njegovih prijatelja ima veze na daljinu.

U roku od dva dana dobili su oko 15 priča o parovima iz svih delova sveta i nekoliko obećanja da će priče stići uskoro. „Projekat je započet, a nama je ostalo da osmislimo na koji tačno način da delimo te priče“, objašnjava Filip za Netokraciju.

Filip i Mia su digitalni nomadi, a zatvaranje državnih granica sačekalo ih je na različitim kontinentima.

Lepe priče stvaraju osmehe – čak i za vreme krize

Nakon tih inicijalnih koraka za pokretanje projekta, Filip je napravio sajt, dok je Mia bila zadužena za sve ilustracije, pretežno za pisanje i za čitav editing. Ipak, uprkos tome što je naš sagovornik pretežno zadužen za tehnički deo projekta, a Mia za onaj kreativni, oboje traže priče i pokušavaju da osmisle načine za promociju i razvoj projekta. Filip objašnjava:

Imali smo dilemu da li da napravimo poseban, brendirani sajt, ili da priče objavljujemo na sajtu naše firme kao seriju blog tekstova – što bi bilo mnogo jednostavnije i brže. Odlučili smo se za poseban sajt, te je izazov bio osmisliti i podići sve „online“ za par dana, što je bilo prilično intenzivno. Ipak, jako smo se obradovali kada smo zaključili da sajt zapravo izgleda super iako smo ga napravili u sprintu.

Osim toga, dodaje Filip, izazov je bilo i odlučivanje u hodu, s obzirom da su mnoge strateške odluke donosili minut za minut, a to je trebalo uklopiti sa ostalim radnim obavezama. Međutim, uspeli su da sve to usklade i nastave da traže priče na grupama koje okupljaju digitalne nomade, objašnjava Milenković i dodaje:

Pristupamo ljudima direktno objašnjenjem šta i zašto radimo. Deo priča nalazimo preko svojih naloga na društvenim mrežama, oslanjajući se na našu postojeću mrežu prijatelja. Deo priča nam stiže i preko sajta gde smo napravili jednostavnu Google formu koja se nalazi na stranici “Contribute” koju svako ko želi može da popuni. Po ispunjavanju forme stigne nam tekst koji potom uobličimo u priču.

Što se tiče korisnika, štitimo njihovu privatnost ukoliko to žele i nudimo opciju da se predlože fiktivna imena, a ilustracije za svaku priču kreiramo na osnovu fotografije koje nam se dostavljaju uz tekst. Na taj način smo pokušali da makar delom automatizujemo proces. Trenutno razmišljamo o Redditu kao kanalu koji bismo mogli da koristimo s obzirom da subreddit /longdistancerelantioships ima preko 140 hiljada članova, a veći fokus nam je i na Instagramu preko kog nam takođe stižu priče.

A poruka iza svake od njih, kako dodaje naš sagovornik je sledeća: razdvojenost nije smak sveta, iako se čini da je tako, i dalje postoje načini da budete sa svojim partnerom. „Tehnologija može puno da pomogne, postoje softveri za zajedničko gledanja filmova na daljinu, postoje najrazličitija rešenja za video komunikaciju itd. Postoje alati, kreativnost stvarno može da odvede daleko“ podseća Filip i dodaje:

Čitaoci koji nam pišu kažu da priče čitaju redovno i da im pomaže. U tom smislu postigli smo primarni cilj. Upravo iz tog razloga se trudimo da svaku priču završimo sa konkretnim preporukama i savetima, sa „onim sto radi“ i što može da primenjuje, kao nekom vrstom inspiracije za čitaoce. Želja nam je takođe i da kreiramo i delimo pozitivan sadržaj u ovom sumornom ambijentu. Lepe priče stvaraju osmehe.

Za ilustracije koje prate svaku od priča na sajtu zadužena je Mia.

Projekat će nastaviti da živi u izmenjenom obliku – ili kao startap

Kada smo se u razgovoru sa Filipom okrenuli biznis aspektu projekta, on nam je objasnio da su im primarne ideje za dalji razvoj ove priče bile donacije kroz opciju Contribute na sajtu. Ipak, i to su rešili da unaprede:

To smo odlučili da nadogradimo i skoro smo postavili i shop na sajt u okviru kog prodajemo majice i printove. Dosta eksperimentišemo i učimo s obzirom da nam je ovo prvi projekat ovakvog tipa. Razmišljali smo i o nekoj vrsti specifične „servisne linije“ na sugestiju drugara – da, na primer, nudimo poklone u formi „custom“ ilustracija, printova i tekstova iznenađenja koji bi mogli da se šalju na kućnu adresu i koje bi naši čitaoci mogli da koriste kako bi iznenadili svoje voljene.

Ipak, ono što bi Filip i Mia svakako želeli da urade po završetku krize je da sve priče spakuju u ilustrovanu knjižicu koja bi bila postala autentično svedočanstvo jedne globalne krize iz perspektive parova na daljinu.

Osim toga, njih dvoje nastavljaju da vode i razvijaju Brave Content Writing. „Shvatili smo i da oboje zaista volimo da objavljujemo, pored toga sto volimo da pišemo. Naš prvi zajednički projekat je bio saradnja SAD – Srbija u kome je 20 ljudi iz Srbije i SAD pisalo o Srbiji (objavljivanje čeka da prođe vanredno stanje) – tako da definitivno želimo da nastavimo sa objavljivanjem i u budućnosti“, objašnjava naš sagovornik privodeći razgovor kraju.

U tom smislu, dodaje Filip, Corona Lova Stories predstavlja vrlo specifičan projekat izdavaštva i uklapa se u neku širu sliku onoga što volimo i planiramo da radimo a, kako dodaje, otkrili su i čitavu jednu novu sferu.

„Pre nego što smo se upustili u projekat nismo znali da postoji čitava tech industrija oko parova. To je potpuno drugačija stvar od online dating-a. Parovi, posebno oni na daljinu ili oni koji dolaze iz različitih kultura i država, suočavaju se sa jedinstvenim izazovima koji još uvek nisu rešeni. Ovaj projekat je postao naš uvid u to područje. Možda ćemo pokrenuti startap u ovom polju nekad u budućnosti“, zaključuje Milenković na kraju teksta.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.