Corona Love Stories, iza koje stoji srpsko-američki par, spaja zaljubljene širom sveta

Korona je razdvojila mnoge parove, a Corona Love Stories, iza koje stoji srpsko-američki par, ih spaja

Sajt Corona Love Stories na kom ljubavni parovi koji se zbog korona virusa nalaze u različitim državama pišu o tome kako podnose tu situaciju, nastao je kao reakcija jednog para na trenutno stanje. U razgovoru sa osnivačem otkrivamo kakvi su im planovi kada kriza prođe.

Proteklih nedelja, dok je većina ljudi skoro opsesivno pratila bilo kakve vesti u vezi sa korona virusom, u medijima se mogla pročitati i jedna lepa priča: ljubavni par rastavljen zatvaranjem granica zbog pandemije kreirao je sajt coronalovestories.com u okviru kog ljudi koji se nalaze u sličnoj situaciji dele svoje priče.

Ideja za taj projekat, kako to i obično biva, javila se noću, tokom jednog podužeg razgovora, kada su Filip Milenković i Mia Kercher pokušavali da smisle način da se vide, a da to ne bude online:

Tokom tog razgovora Mia je primetila da taj problem ima veliki broj parova širom sveta, jer je aktivna u različitim Fejsbuk grupama u kojima digitalni nomadi razmenjuju iskustva.

Članovi jedne grupe koju je prelistavala delili su svoja iskustva, slična našem, i pitali ostale za savete. Prvo smo se nasmejali, da bismo ubrzo potom (mislim da se sve desilo u 3 minuta) zaključili da želimo da ispričamo te priče, ne znajući odmah tačno kako.

Mia je gotovo odmah počela da se raspituje da li bi ljudi bili voljni da javno podele svoju priču, a Filip je već sutradan počeo da se na svojim društvenim mrežama interesuje koliko njegovih prijatelja ima veze na daljinu.

U roku od dva dana dobili su oko 15 priča o parovima iz svih delova sveta i nekoliko obećanja da će priče stići uskoro. “Projekat je započet, a nama je ostalo da osmislimo na koji tačno način da delimo te priče”, objašnjava Filip za Netokraciju.

Filip i Mia su digitalni nomadi, a zatvaranje državnih granica sačekalo ih je na različitim kontinentima.

Lepe priče stvaraju osmehe – čak i za vreme krize

Nakon tih inicijalnih koraka za pokretanje projekta, Filip je napravio sajt, dok je Mia bila zadužena za sve ilustracije, pretežno za pisanje i za čitav editing. Ipak, uprkos tome što je naš sagovornik pretežno zadužen za tehnički deo projekta, a Mia za onaj kreativni, oboje traže priče i pokušavaju da osmisle načine za promociju i razvoj projekta. Filip objašnjava:

Imali smo dilemu da li da napravimo poseban, brendirani sajt, ili da priče objavljujemo na sajtu naše firme kao seriju blog tekstova – što bi bilo mnogo jednostavnije i brže. Odlučili smo se za poseban sajt, te je izazov bio osmisliti i podići sve “online” za par dana, što je bilo prilično intenzivno. Ipak, jako smo se obradovali kada smo zaključili da sajt zapravo izgleda super iako smo ga napravili u sprintu.

Osim toga, dodaje Filip, izazov je bilo i odlučivanje u hodu, s obzirom da su mnoge strateške odluke donosili minut za minut, a to je trebalo uklopiti sa ostalim radnim obavezama. Međutim, uspeli su da sve to usklade i nastave da traže priče na grupama koje okupljaju digitalne nomade, objašnjava Milenković i dodaje:

Pristupamo ljudima direktno objašnjenjem šta i zašto radimo. Deo priča nalazimo preko svojih naloga na društvenim mrežama, oslanjajući se na našu postojeću mrežu prijatelja. Deo priča nam stiže i preko sajta gde smo napravili jednostavnu Google formu koja se nalazi na stranici “Contribute” koju svako ko želi može da popuni. Po ispunjavanju forme stigne nam tekst koji potom uobličimo u priču.

Što se tiče korisnika, štitimo njihovu privatnost ukoliko to žele i nudimo opciju da se predlože fiktivna imena, a ilustracije za svaku priču kreiramo na osnovu fotografije koje nam se dostavljaju uz tekst. Na taj način smo pokušali da makar delom automatizujemo proces. Trenutno razmišljamo o Redditu kao kanalu koji bismo mogli da koristimo s obzirom da subreddit /longdistancerelantioships ima preko 140 hiljada članova, a veći fokus nam je i na Instagramu preko kog nam takođe stižu priče.

A poruka iza svake od njih, kako dodaje naš sagovornik je sledeća: razdvojenost nije smak sveta, iako se čini da je tako, i dalje postoje načini da budete sa svojim partnerom. “Tehnologija može puno da pomogne, postoje softveri za zajedničko gledanja filmova na daljinu, postoje najrazličitija rešenja za video komunikaciju itd. Postoje alati, kreativnost stvarno može da odvede daleko” podseća Filip i dodaje:

Čitaoci koji nam pišu kažu da priče čitaju redovno i da im pomaže. U tom smislu postigli smo primarni cilj. Upravo iz tog razloga se trudimo da svaku priču završimo sa konkretnim preporukama i savetima, sa “onim sto radi” i što može da primenjuje, kao nekom vrstom inspiracije za čitaoce. Želja nam je takođe i da kreiramo i delimo pozitivan sadržaj u ovom sumornom ambijentu. Lepe priče stvaraju osmehe.

Za ilustracije koje prate svaku od priča na sajtu zadužena je Mia.

Projekat će nastaviti da živi u izmenjenom obliku – ili kao startap

Kada smo se u razgovoru sa Filipom okrenuli biznis aspektu projekta, on nam je objasnio da su im primarne ideje za dalji razvoj ove priče bile donacije kroz opciju Contribute na sajtu. Ipak, i to su rešili da unaprede:

To smo odlučili da nadogradimo i skoro smo postavili i shop na sajt u okviru kog prodajemo majice i printove. Dosta eksperimentišemo i učimo s obzirom da nam je ovo prvi projekat ovakvog tipa. Razmišljali smo i o nekoj vrsti specifične “servisne linije” na sugestiju drugara – da, na primer, nudimo poklone u formi “custom” ilustracija, printova i tekstova iznenađenja koji bi mogli da se šalju na kućnu adresu i koje bi naši čitaoci mogli da koriste kako bi iznenadili svoje voljene.

Ipak, ono što bi Filip i Mia svakako želeli da urade po završetku krize je da sve priče spakuju u ilustrovanu knjižicu koja bi bila postala autentično svedočanstvo jedne globalne krize iz perspektive parova na daljinu.

Osim toga, njih dvoje nastavljaju da vode i razvijaju Brave Content Writing. “Shvatili smo i da oboje zaista volimo da objavljujemo, pored toga sto volimo da pišemo. Naš prvi zajednički projekat je bio saradnja SAD – Srbija u kome je 20 ljudi iz Srbije i SAD pisalo o Srbiji (objavljivanje čeka da prođe vanredno stanje) – tako da definitivno želimo da nastavimo sa objavljivanjem i u budućnosti”, objašnjava naš sagovornik privodeći razgovor kraju.

U tom smislu, dodaje Filip, Corona Lova Stories predstavlja vrlo specifičan projekat izdavaštva i uklapa se u neku širu sliku onoga što volimo i planiramo da radimo a, kako dodaje, otkrili su i čitavu jednu novu sferu.

“Pre nego što smo se upustili u projekat nismo znali da postoji čitava tech industrija oko parova. To je potpuno drugačija stvar od online dating-a. Parovi, posebno oni na daljinu ili oni koji dolaze iz različitih kultura i država, suočavaju se sa jedinstvenim izazovima koji još uvek nisu rešeni. Ovaj projekat je postao naš uvid u to područje. Možda ćemo pokrenuti startap u ovom polju nekad u budućnosti”, zaključuje Milenković na kraju teksta.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.