
Američko-srpski Connect The Dots sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio $15 miliona u Series A rundi
Totalna ulaganja u Connect The Dots do sada iznose 20 miliona dolara. Sredstva će biti iskorišćenja za širenje tima u Srbiji i u Sjedinjenim Američkim Državama.
Connect The Dots je platforma mrežne inteligencije koja koristi AI za mapiranje i upravljanje svim profesionalnim konekcijama stvorenim tokom nečijeg celokupnog radnog veka. Ova kompanija juče je saopštila da je obezbedila 15 miliona dolara u Series A rundi finansiranja.
Ovu rundu ulaganja predvodio je investicioni fond Norwest Venture Partners, zajedno sa već postojećim investitorima Cloud Apps Capital Partners i Velvet Sea Ventures. Totalna ulaganja u Connect The Dots do sada iznose 20 miliona dolara i biće iskorišćena za skaliranje prikaza odnosa svih ljudi i kompanija, koji su zasnovani na ponašanju korisnika, kao i za širenje kompanije – prvenstveno u Srbiji i Americi.
Connect The Dots platforma analizira celokupnu istoriju email-ova kako bi korisnicima pružila veoma detaljan uvid u to ko se sve nalazi u njihovoj mreži i kakav je njihov odnos sa njima. Korisnici mogu izabrati opciju da podele svoju listu kontakata sa bliskim kontaktima, čime pružaju neprocenljiv uvid u to ko zna koga i koliko se ko dobro poznaje sa kim.
Osnivači kompanije Connect The Dots su Noah Lehman-Haupt (Head of Product), Ian Swinson (Head of Design), Luka Trikić (Head of Engineering) i Drew Sechrist (CEO). Tim je formiran u San Francisku u februaru 2019. godine i do sada je u potpunosti operisao u stealth mode-u. Inicijalna investicija od 5 miliona dolara iskorišćena je za razvoj prototipa aplikacije, validaciju proizvoda sa ranim korisnicima i formiranje core timova.

Ekskluzivno za Netokraciju, Drew Sechrist je izjavio:
Za prodajne timove, mrežna inteligencija koju naša platforma nudi je transformativna Prodaja je postala dug i mukotrpan posao. Umesto da prodajni timovi igraju lutriju zvanu “cold outreach”, kroz našu platformu mogu momentalno da pronađu prave prilike za prodaju koje su zasnovane na postojećim poznanstvima. Ova runda finansiranja će omogućiti da 2022. godina bude godina eksponencijalnog rasta i uzbuđeni smo što imamo podršku od investitora koji razumeju našu viziju i koji nam mogu pomoći da je ostvarimo.”
Kako se navodi u saopštenju ove kompanije, tim je prvenstveno formiran u San Francisku, međutim spontano je krenuo da raste i u Beogradu i ubrzo je broj zaposlenih u Beogradu prerastao broj zaposlenih u San Francisku. U julu 2019. godine je otvorena kancelarija u Beogradu. Od tada se brzi rast nastavio u Beogradu u svim sferama poslovanja – od razvoja aplikacije i AI, prodaje, labeliranja i korekcije podataka, korisničkog servisa, onboarding-a korisnika, dizajna i produkt menadžmenta.
Akcije kompanije za sve – od direktora do spremačice
Luka Trikić, Head of Engineering i jedan od suosnivača ovog startapa, izjavio je:
Politika firme je da uvek prvo tražimo talente u Srbiji, a samo u slučaju da ne možemo da pronađemo odgovarajući kadar u Srbiji – tek onda tražimo kadrove u Americi. Srbija ima puno izuzetnih talenata koji uz dobar menadžment može biti vanserijski efektivan.
Koliko smo do sada bili uspešni u pronalaženju talenata u Srbiji pokazuje i činjenica da nam je skoro 90% zaposlenih u Beogradskoj kancelariji, a o tome koliko smo bili efektivni najbolje govori ova runda finansiranja. Ovo je jedno veliko priznanje za veliki trud uložen od strane celog tima u proteklih 30 meseci, a tim povodom ćemo organizovati i veliku proslavu 18. decembra u Beogradu u Promenadi.
Iz kompanije Connect The Dots zaključuju da imaju jedinstvenu politiku vođenja organizacije gde svi zaposleni uz kompetitivne plate i beneficije imaju i opciju za kupovinu akcija kompanije. Trikić je dodao:
Naša filozofija je vrlo jedinstvena na regionalnom tržištu. Tražimo najbolje od najboljih u svim sferama poslovanja i dajemo zaposlenima veliku slobodu da samostalno rešavaju probleme. Kompanija očekuje dosta od zaposlenih, ali za uzvrat daje i veliku nagradu. Uz veoma kompetitivnu zaradu i benefite, zaposlenima nudimo i velikodušne pakete akcija. Smatramo da svi treba da ubiraju plodove od uspeha kompanije i zato svi imaju udeo u firmi – od direktora, do spremačice.
“Kod nas ne postoji fiksno radno vreme, niti bilo kakav vid mikromenadžmenta zaposlenih. Svi zaposleni imaju jasne i unapred određene ciljeve i metrike po kojima će biti ocenjivan njihov rad i uspeh”, dodaje Trikić i zaključuje da su zahtevi jasno postavljeni i definisani:
Naši zaposleni imaju jasnu putanju do unapređenja, povišica i dodatnih paketa akcija, a uz sve to i priliku da u potpunosti prikažu svoje veštine u rešavanju poprilično zahtevnih problema. Uspeh kompanije se meri i nivoom sreće i zadovoljstva svih zaposlenih.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!