Program Colosseum Sports Tech Serbia unapređuje i podržava razvoj inovacija u sportu

Program Colosseum Sports Tech Serbia unapređuje i podržava razvoj inovacija u sportu

Naučno-tehnološki park Beograd u saradnji sa izraelskim Colosseum Sport otvorio je prijave za prvi program podrške startapima u Srbiji koji razvijaju inovacije u oblasti sporta - Colosseum Sports Tech Serbia koji će biti održan 15. maja.

Cilj predstojećeg događaja je da se startapima omogući uvid u trendove i potrebe industrije, a istovremeno podstakne diskusija o uticaju i značaju primene tehnoloških rešenja u oblasti sporta. Colosseum Sports Tech Serbia tako će okupiti vodeće međunarodne eksperte, sportiste, sportske organizacije i inovatore.

Ovaj petomesečni program nastoji da poveže sportsku zajednicu sa inovatorima kako bi se unapredila iskustva i olakšala i ubrzala primena tehnoloških rešenja, a startapima u ranoj fazi razvoja obezbedila podrška za dalji razvoj njihovih ideja.

Timovi koji prođu selekciju će već od juna imati priliku da kroz radionice, individualne sesije i mentorstvo uče i povežu se sa najboljim stručnjacima iz sveta sporta i biznisa, dok će najbolji među njima tokom studijskog putovanja u Izrael dobiti dodatnu podršku za dalji razvoj svog startapa.

Mogućnost da konkurišu imaju startapi koji razvijaju nova tehnološka rešenja u svim sferama sporta i to u sledećim oblastima: razvoj sportista, analiza podataka, esport, prenosive tehnologije, wellness i ishrana, mediji i emitovanje sportskih događaja i sl.

Prijave za samit su besplatne, popunite ih na vreme

Na samitu će između ostalih govoriti i bivši odbojkaš Vanja Grbić, sportski menadžer Miško Ražnatović, Dror Briger (Playsight), Ivana Đerisilo, Orel Greenfield (UEFA/FIFA referee), prof. Duško Iilć (DIF), Paul Kandel (Intel Sports), izraelska plivačica Adi Bichman, Mihajlo Džaril (Fortuna Esports) i drugi.

Štaviše, sports-tech industrija napreduje neverovatnom brzinom, privlačeći sve veći broj investicija, a podrškom razvoju inovacija i startap ekosistema u ovoj oblasti, Srbija ima šansu da se pozicionira kao jedan od lidera u razvoju i primeni sportskih tehnoloških rešenja globalno. Realizaciju programa Colosseum Sports Tech Serbia, podržali su i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Srbije kao i Ambasada Izraela u Beogradu.

Prijave za Samit su besplatne i dostupne za sve zainteresovane, dok je više informacija o pomenutom programu dostupno na zvaničnom sajtu, gde su otvorene i prijave koje traju do 26. maja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?