Beogradski Collabwriting osvojio je investicionu nagradu od 880.000 evra kao najbolji istočnoevropski startap, na takmičarskom delu How To Web konferencije održane u Bukureštu.
How to Web konferencija 2023 održana je 4. i 5. oktobra u Bukureštu, a njen glavni fokus bili su profesionalci iz industrije, startapi i venture investitori. Cilj konferencije bio je podsticaj saradnje i razmene znanja između pomenutih stručnjaka, s akcentom na najaktuelnija dešavanja u web industriji.
Konferencija namenjena startapima i inovacijama, koju je pre 13 godina pokrenuo Bogdan Iordache, ubrzo je postala jedna od vodećih u Evropi. Prošle godine, Iordache je pokrenuo i 20 miliona evra težak Underline Ventures fond, fokusiran na brzorastuće startape istočne i jugoistočne Evrope – u ranom razvoju, ali s globalnim ambicijama.
Upravo ovaj fond jedan je od pokrovitelja ovogodišnjeg Spotlight programa i takmičenja za najperspektivnije startape iz gorepomenutih područja. Pored njega, takmičenje su podržali i drugi investicioni fondovi poput Credo Ventures, SMOK Ventures, Fiedler Capital, Startup Wise Guys, Fortech Investments, and SeedBlink kako bi obezbedili najveću investicionu nagradu u regionu.
U okviru Spotlight programa, osnivači su imali priliku da sarađuju sa iskusnim poslovnim umovima i istaknutim investitorima koji veoma dobro poznaju zahteve tržišta i ekosistem istočne Evrope. Mentori su učesnicima obezbedili lekcije iz biznisa, uvid u tajne industrije, naučili ih kako da izbegnu potencijalne zamke i prave pametne strateške poteze.

Collabwriting je hottest startup jugoistočne Evrope!
Uz sve navedeno, učesnici su predstavili svoje proizvode i time dobili šansu da steknu vidljivost i budu primećeni od drugih profesionalaca, zainteresovanih za buduću saradnju. Ipak, samo jedan startap je zavredio laskavu investicionu nagradu od čak 880.000 evra. I to, startap iz Srbije, dobro poznat domaćoj publici.
Reč je o beogradskom startapu Collabwriting, koji je već na samom početku pokazao značajan potencijal kada je prošle godine lansirao svoj projekat na Product Hunt-u, privukao sedam plaćenih klijenata i dobio €45.000 od Inovacionog fonda i NTP-a za dalje širenje poslovanja. Tada je suosnivačica, Sandra Iđoški, u intervjuu za Netokraciju objasnila da su njihovi proizvodi namenjeni onima koji na osnovu svog online istraživanja imaju zadatak da kreiraju određeni output, a primarnu ciljnu grupu čine content makretari i konsultanti.
A, ono što Collabwriting izdvaja od konkurencije, prema njenim rečima bio je fokus na kolaboraciju, a ne samo na istraživanje, što u timu vide kao ključnu vrednost za veće timove i kompanije. I upravo te vrednosti donele su im osvajanje ove značajne investicione nagrade koja će im omogućiti dalje širenje poslovanja i razvoj proizvoda.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!