Beogradski City Expert lansiran u Sloveniji po imenu Zwelo.si

Beogradski City Expert lansiran u Sloveniji po imenu Zwelo.si – servis premijerno dostupan u Ljubljani

City Expert proširio je svoje poslovanje na tržište Slovenije gde će korisnicima ove zemlje ponuditi online pretragu nekretnina u Ljubljani na sajtu Zwelo.si.

Potpuno identičan servisu City Expert, Zwelo.si trebalo bi da u velikoj meri preoblikuje tržište nekretnina u Sloveniji. Prema rečima CEO-a i suosnivača kompanije iz Beograda, Igora Jovića, vizija čitavog tima je da postanu lideri na polju prodaje i zakupa nekretnina, što podrazumeva i inovacije koje kompanija sprovodi čineći ceo proces bržim, transparentnijim, sigurnijim i povoljnijim.

Komentarišući za zvanični blog City Experta odluku o proširenju poslovanja na slovenačko tržište, Igor kaže da su zahvaljujući razvoju i evoluciji proizvoda u gotovo potpuno online servis stvoreni uslovi da se započne sa ekspanzijom poslovanja na nova tržišta:

Ljubljana nam je predstavljala idealan početak i prvi grad u kojem ćemo testirati naš proizvod, ali pre svega našu organizaciju. Ljubljana, iako je nekoliko puta manja od Beograda, ima neznatno manji nivo transakcija, tj. vrednosti transakcija. Kada na to dodamo uređenost i standard, Slovenija je jednostavno bila idealno tržište za početak ekspanzije.

Za naredne dve godine u planu širenje na 10 gradova u Evropskoj uniji

Korisnici u Ljubljani, kao i u svim drugim gradovima u kojima City Expert bude pokrenuo nove poslovnice, imaju taj benefit da od prvog dana dobiju nešto što je u Srbiji razvijano skoro četiri godine. Konkretno, korisnici u Ljubljani od danas mogu da očekuju kvalitetne medijske prezentacije, profesionalne fotografije i video snimak koji ih vodi kroz virtuelnu turu stana. Takođe, mogu da očekuju da će saznati sve informacije o nekretnini online, bez potrebe da zovu agenta ili da posete nekretninu uživo.

Jović je otkrio i dalje planove kompanije koji obuhvataju cilj o širenju servisa u svim većim gradovima u EU – samim tim postavljeni su veoma ambiciozni ciljevi da u naredne dve godine usluga online pretrage nekretnina bude prisutna u skoro deset evropskih gradova.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?