Beogradski City Expert lansiran u Sloveniji po imenu Zwelo.si

Beogradski City Expert lansiran u Sloveniji po imenu Zwelo.si – servis premijerno dostupan u Ljubljani

City Expert proširio je svoje poslovanje na tržište Slovenije gde će korisnicima ove zemlje ponuditi online pretragu nekretnina u Ljubljani na sajtu Zwelo.si.

Potpuno identičan servisu City Expert, Zwelo.si trebalo bi da u velikoj meri preoblikuje tržište nekretnina u Sloveniji. Prema rečima CEO-a i suosnivača kompanije iz Beograda, Igora Jovića, vizija čitavog tima je da postanu lideri na polju prodaje i zakupa nekretnina, što podrazumeva i inovacije koje kompanija sprovodi čineći ceo proces bržim, transparentnijim, sigurnijim i povoljnijim.

Komentarišući za zvanični blog City Experta odluku o proširenju poslovanja na slovenačko tržište, Igor kaže da su zahvaljujući razvoju i evoluciji proizvoda u gotovo potpuno online servis stvoreni uslovi da se započne sa ekspanzijom poslovanja na nova tržišta:

Ljubljana nam je predstavljala idealan početak i prvi grad u kojem ćemo testirati naš proizvod, ali pre svega našu organizaciju. Ljubljana, iako je nekoliko puta manja od Beograda, ima neznatno manji nivo transakcija, tj. vrednosti transakcija. Kada na to dodamo uređenost i standard, Slovenija je jednostavno bila idealno tržište za početak ekspanzije.

Za naredne dve godine u planu širenje na 10 gradova u Evropskoj uniji

Korisnici u Ljubljani, kao i u svim drugim gradovima u kojima City Expert bude pokrenuo nove poslovnice, imaju taj benefit da od prvog dana dobiju nešto što je u Srbiji razvijano skoro četiri godine. Konkretno, korisnici u Ljubljani od danas mogu da očekuju kvalitetne medijske prezentacije, profesionalne fotografije i video snimak koji ih vodi kroz virtuelnu turu stana. Takođe, mogu da očekuju da će saznati sve informacije o nekretnini online, bez potrebe da zovu agenta ili da posete nekretninu uživo.

Jović je otkrio i dalje planove kompanije koji obuhvataju cilj o širenju servisa u svim većim gradovima u EU – samim tim postavljeni su veoma ambiciozni ciljevi da u naredne dve godine usluga online pretrage nekretnina bude prisutna u skoro deset evropskih gradova.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Internet kupovina u Srbiji raste – novoosnovana eCommerce Asocijacija Srbije odgovoriće nam kako i koliko

Zorana Milidrag u razgovoru za Netokraciju otkriva kako je nastala prva eCommerce Asocijacija u Srbiji, koji su ciljevi udruženja i zašto je za dalji i brži rast potrebno okupiti sve ključne igrače na tržištu.

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Kultura 2.0

5 Employer Branding saveta sa konferencije u Lisabonu

Employer Branding stručnjaci iz najpoznatijih svetskih kompanija na konferenciji World Employer Branding Day u Lisabonu govorili su o najboljim praksama iz ove oblasti. I, šta je njima dalo rezultate?

Propustili ste

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Tehnologija

Od 1. bitkoin ATM-a u Beogradu do 20.000 korisnika – kako je ECD.rs popularizovao kriptovalute u Srbiji?

Od pojavljivanja bitkoina 2009. godine plaćanje kriptovalutama brzo se raširilo širom sveta, a vrednost digitalnog novca rapidno je rasla. Međutim, da li je inicijalni 'hype' rudarenja prošao, kako stoje stvari sa Srbijom na tržištu kriptovaluta i koja je njihova budućnost?

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.