Mastercard: Plaćajte online kod domaćih trgovaca i ostvarite 'cash-back'

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Mastercard: Plaćajte online kod domaćih trgovaca i ostvarite ‘cash-back’

Kompanija Mastercard dodeljuje 'cash-back' korisnicima platnih kartica koji izvrše online kupovinu kod domaćih trgovaca ukupne zbirne vrednosti od najmanje 3.000 RSD. Akcija traje u periodu od 1. juna do 30. juna 2022. godine.

Kompanija Mastercard želi da nagradi i podstakne korisnike da iskoriste prednosti online plaćanja prilikom kupovine kod domaćih trgovaca. To podrazumeva da će cash-back ostvariti svi korisnici Mastercard kartica, bez obzira na to koja banka učesnica programa im je karticu izdala, a koji obave najmanje tri onlajn kartičnih plaćanja sa bilo kog uređaja – računara, tableta ili telefona, ukupne zbirne vrednosti od najmanje 3.000 dinara, isključivo kod domaćih internet trgovaca. 

Sigurnost na prvom mestu

Korisnici automatski na pomenuti iznos dobijaju nazad 1.010 dinara na račun povezan sa svojom Mastercard karticom. Važno je napomenuti da se računaju i plaćanja komunalnih računa obavljena onlajn na portalima ili u aplikacijama trgovaca koji tu opciju podržavaju, kao i onlajn plaćanja koja se obavljaju sačuvanom platnom karticom, odnosno kroz uslugu credentials-on-file

Cash-back biće obavljen do petnaestog dana u mesecu koji sledi nakon meseca u kome je izvršena poslednja kvalifikovana kupovina karticom u skladu s pravilima kampanje programa Mastercard Pay & Get Rewards Program u Republici Srbiji. Svaka Mastercard kartica ima mogućnost ostvarivanja jednog povrata novca tokom trajanja kampanje.

Sve onlajn transakcije izvršene Mastercard karticama su zaštićene istom Mastercard sigurnosnom tehnologijom kao i kartična plaćanja na fizičkom mestu prodaje. Kupci koji plaćaju onlajn Mastercard karticama mogu da koriste sva potrošačka prava jer ih elektronski trag o kupovini štiti ukoliko žele da ostvare zamenu, reklamaciju ili refundaciju sredstava i to su politike koje kompanija Mastercard globalno primenjuje u svom poslovanju.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Tehnologija

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Startapi i poslovanje

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Intervju

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Kolumna

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.