Casey Neistat, YouTuber kojeg ćete želeti da zapratite

Ovo je YouTube kanal koji ćete želeti da zapratite

Velike muzičke zvezde i poznati vlogeri sa milionskim auditorijumom samo su jedna strana YouTube-a. Poznati servis okuplja sve veći broj nezavisnih umetnika, a među njima se nalazi i Casey Neistat, režiser, snimatelj i jedna-osoba-za-sve, čiji kanal pratim već dve godine, a koji je nedavno pokrenuo i seriju dnevnih vlogova - transformišući industriju nezavisnih filmova obradom jednostavnih priča iz svakodnevnog života.

Ukoliko do sada niste čuli za ime Casey Neistat (a šanse su velike da niste, jer je od mojih 800+ prijatelja samo 8 lajkovalo njegovu Facebook stranicu), u pitanju je njujorški režiser i snimatelj koji poslednjih godina pravi neverovatno zanimljive kratke filmove, a čija nova serija dnevnih vlogova otkriva i redefiniše industriju nezavisnih filmova, ostvarujući pritom jako blizak i interaktivan odnos sa publikom tj. gledaocima.

Tajna uspeha ovog „filmadžije“ leži u jednostavnom i iskrenom pristupu pričama – popularno storytelling. Među njegovim radovima nalaze se filmovi „Bike Lanes“ i „Make it Count“ koji je radio za Nike, a koji ste sigurno videli u vašem News Feed-u tokom 2012. godine.

Storytelling’ kakav do sada nismo videli

Nagrađivani režiser i doživotni član Sundance instituta, i sam kaže da vlogom otkriva nove granice snimanja, stvarajući sadržaj koji je blizak publici, a koji će zbog kratke forme rado pogledati na poslu, u prevozu, proveravajući svoj YouTube nalog iz dana u dan i sa nestrpljenjem iščekujući svaki novi video:

Kreirajući novi film svaka 24 sata i puštajući ga publici koja broji stotine hiljada gledalaca je evolucija u procesu snimanja filmova. Posao nas, „kreativaca“, jeste da nastavimo da definišemo medium putem koga radimo, ne ulazeći u već ustaljene okvire koje su nam ostavile generacije koje smo nasledili.

Budući da je vlog na samom početku (tek je izbačeno nekih petnaestak epizoda), na dobrom ste putu da nadoknadite zaostatak i upoznate se sa stilom ovog neverovatno inspirativnog režisera. Svaki video traje u proseku nekih osam minuta, a obrađene radnje i priče dodatno nam pružaju uvid u svet kreativaca i ljudi koji definišu nove forme i tako još više približavaju interaktivni sadržaj svojoj publici.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Tehnologija

Top 10 ‘Black Friday’ gedžeta koje već sada možete da kupite – prema izboru Netokracije

Sada već tradicionalno donosimo vam spisak nama najinteresantnijih gedžeta iz tehnološkog sveta koje možete nabaviti po sniženim cenama za Black Friday.

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.