CAR:GO nastavlja sa radom, osnovano i udruženje građana

CAR:GO nastavlja sa radom, osnovano i udruženje građana

Kompanija CAR:GO technologies d.o.o. potpisala je danas ugovor sa novoosnovanim udruženjem građana 'CarGo', što će omogućiti da ovaj servis i dalje bude dostupan svim građanima Beograda - članovima udruženja.

Direktor ove kompanije Vuk Guberinić istakao je da je pravni tim sagledao sve odredbe Zakona o prevozu putnika, uz zaključak da taj Zakon ni na jedan način ne obavezuje CAR:GO, jer ovaj servis nije taksi, niti javni prevoz.

Inače, sam servis će nastaviti da radi u skladu sa svim zakonima Republike Srbije kroz članstvo u udruženju koje se podrazumeva čim korisnik instalira ili update-uje aplikaciju. Pomenuto udruženje neće naplaćivati članarinu, neprofitno je i neće uzimati nikakav keš – kompletna naplata usluga ostaje isključivo elektronska i transparentna.

Udruženje će zagovarati eko vozila i ride sharing sistem

Govoreći za Netokraciju, Vuk Guberinić kaže da se po pitanju bezbednosti podataka korisnika ništa neće promeniti, te da ostaje sve u istoj formi. Jedina razlika je u tome što će svi dosadašnji partneri koji su obavljali uslugu limo servisa sada obavljati uslugu inovativne pomoći na putu. Vuk dodaje da partneri i korisnici kao članovi udruženja mogu da pružaju ovu pomoć u skladu sa zakonom.

Guberinić nam je, između ostalog, ekskluzivno otkrio i nove planove za naredni period:

Nakon pomenutog udruženja, planiramo i dosta novina. Trenutno radimo na novoj aplikaciji, te očekujemo da ćemo za mesec i po dana imati dosta novosti kada je u pitanju korisničko iskustvo. Što se tiče tehničkog funkcionisanja i korišćenja aplikacije sve će ostati isto, uz napomenu da će svako do korisnika morati da postane član kako bi mogao da nastavi da koristi servis.

Kada govorimo o ciljevima novoosnovanog udruženja, posebno se izdvaja rad i inicijativa za unapređenje urbanog sistema inovativne pomoći na putu, zagovaranje proizvoda kojima se najmanje zagađuje okolina poput hibridnih i električnih automobila i „ride sharing“ sistema, kojim se smanjuje zagađenje životne sredine. Prema dosadašnjim podacima, članstvu u udruženju se pridružilo 50.000 korisnika.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?