CAR:GO nastavlja sa radom, osnovano i udruženje građana

CAR:GO nastavlja sa radom, osnovano i udruženje građana

Kompanija CAR:GO technologies d.o.o. potpisala je danas ugovor sa novoosnovanim udruženjem građana 'CarGo', što će omogućiti da ovaj servis i dalje bude dostupan svim građanima Beograda - članovima udruženja.

Direktor ove kompanije Vuk Guberinić istakao je da je pravni tim sagledao sve odredbe Zakona o prevozu putnika, uz zaključak da taj Zakon ni na jedan način ne obavezuje CAR:GO, jer ovaj servis nije taksi, niti javni prevoz.

Inače, sam servis će nastaviti da radi u skladu sa svim zakonima Republike Srbije kroz članstvo u udruženju koje se podrazumeva čim korisnik instalira ili update-uje aplikaciju. Pomenuto udruženje neće naplaćivati članarinu, neprofitno je i neće uzimati nikakav keš – kompletna naplata usluga ostaje isključivo elektronska i transparentna.

Udruženje će zagovarati eko vozila i ride sharing sistem

Govoreći za Netokraciju, Vuk Guberinić kaže da se po pitanju bezbednosti podataka korisnika ništa neće promeniti, te da ostaje sve u istoj formi. Jedina razlika je u tome što će svi dosadašnji partneri koji su obavljali uslugu limo servisa sada obavljati uslugu inovativne pomoći na putu. Vuk dodaje da partneri i korisnici kao članovi udruženja mogu da pružaju ovu pomoć u skladu sa zakonom.

Guberinić nam je, između ostalog, ekskluzivno otkrio i nove planove za naredni period:

Nakon pomenutog udruženja, planiramo i dosta novina. Trenutno radimo na novoj aplikaciji, te očekujemo da ćemo za mesec i po dana imati dosta novosti kada je u pitanju korisničko iskustvo. Što se tiče tehničkog funkcionisanja i korišćenja aplikacije sve će ostati isto, uz napomenu da će svako do korisnika morati da postane član kako bi mogao da nastavi da koristi servis.

Kada govorimo o ciljevima novoosnovanog udruženja, posebno se izdvaja rad i inicijativa za unapređenje urbanog sistema inovativne pomoći na putu, zagovaranje proizvoda kojima se najmanje zagađuje okolina poput hibridnih i električnih automobila i „ride sharing“ sistema, kojim se smanjuje zagađenje životne sredine. Prema dosadašnjim podacima, članstvu u udruženju se pridružilo 50.000 korisnika.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.