CAR:GO nastavlja sa radom, osnovano i udruženje građana

CAR:GO nastavlja sa radom, osnovano i udruženje građana

Kompanija CAR:GO technologies d.o.o. potpisala je danas ugovor sa novoosnovanim udruženjem građana 'CarGo', što će omogućiti da ovaj servis i dalje bude dostupan svim građanima Beograda - članovima udruženja.

Direktor ove kompanije Vuk Guberinić istakao je da je pravni tim sagledao sve odredbe Zakona o prevozu putnika, uz zaključak da taj Zakon ni na jedan način ne obavezuje CAR:GO, jer ovaj servis nije taksi, niti javni prevoz.

Inače, sam servis će nastaviti da radi u skladu sa svim zakonima Republike Srbije kroz članstvo u udruženju koje se podrazumeva čim korisnik instalira ili update-uje aplikaciju. Pomenuto udruženje neće naplaćivati članarinu, neprofitno je i neće uzimati nikakav keš – kompletna naplata usluga ostaje isključivo elektronska i transparentna.

Udruženje će zagovarati eko vozila i ride sharing sistem

Govoreći za Netokraciju, Vuk Guberinić kaže da se po pitanju bezbednosti podataka korisnika ništa neće promeniti, te da ostaje sve u istoj formi. Jedina razlika je u tome što će svi dosadašnji partneri koji su obavljali uslugu limo servisa sada obavljati uslugu inovativne pomoći na putu. Vuk dodaje da partneri i korisnici kao članovi udruženja mogu da pružaju ovu pomoć u skladu sa zakonom.

Guberinić nam je, između ostalog, ekskluzivno otkrio i nove planove za naredni period:

Nakon pomenutog udruženja, planiramo i dosta novina. Trenutno radimo na novoj aplikaciji, te očekujemo da ćemo za mesec i po dana imati dosta novosti kada je u pitanju korisničko iskustvo. Što se tiče tehničkog funkcionisanja i korišćenja aplikacije sve će ostati isto, uz napomenu da će svako do korisnika morati da postane član kako bi mogao da nastavi da koristi servis.

Kada govorimo o ciljevima novoosnovanog udruženja, posebno se izdvaja rad i inicijativa za unapređenje urbanog sistema inovativne pomoći na putu, zagovaranje proizvoda kojima se najmanje zagađuje okolina poput hibridnih i električnih automobila i „ride sharing“ sistema, kojim se smanjuje zagađenje životne sredine. Prema dosadašnjim podacima, članstvu u udruženju se pridružilo 50.000 korisnika.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?