Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Električni trotineti, navodi Vuk Guberinić, direktor Car:Go-a, zapravo su ekstenzija mobilnosti članova Udruženja Car:Go i reakcija na njihove želje i potrebe korisnika za još lakšim kretanjem po Beogradu. On dodaje:

Ideja je da ove trotinete najpre ponudimo ovoj grupi Car:Go klijenata jer su izrazili želju da svojim zaposlenima ponude lakši način za “kuća-posao – posao kuća”, pogotovo na Novom Beogradu.

Posredi je, dakle, test faza sa kompanijskim iznajmljivanjem koja će trajati oko mesec dana međutim, kako dodaje Guberinić, potražnja od strane drugih članova je već velika, tako da će popularno nazvani CarGo Zum vrlo verovatno brzo zaživeti među ostalim članovima udruženja.

Nedeljno iznajmljivanje trotineta po ceni od 999 dinara

Ovaj servis funkcionisaće po modelu iznajmljivanja na nedelju ili mesec dana, a Guberinić dodaje:

Pošto je električni trotinet svojevrsno otkriće i budući da se čovek lako navikne na njegovo korišćenje verujemo da će ovo lako postati navika članova Udruženja. Oni će za kratke relacije do 2km koristiti trotinet, a za duže potrebe ga staviti u gepek Car:Go vozila i tako potpuno zanemariti (i na kraju prodati) svoje vozilo.

Ovi trotineti biće dostupni svim korisnicima Car:Go ekosistema i to po ceni od 999 dinara + PDV nedeljno.

Inače, Car:Go udruženje broji više od 600.000 registrovanih članova, a njegovi predstavnici očekuju da će do kraja godine dostići i prvi milion. Do tada, zaključuju, tržištu imaju da ponude još dosta toga zanimljivog.

Ostavi komentar

  1. Darko

    Darko

    22. 7. 2019. u 00:06 Odgovori

    > Inače, Car:Go udruženje broji više od 600.000.000 registrovanih članova

    Da niste možda slučajno dodali ove zadnje tri nule?

    • Nikola

      Nikola

      23. 7. 2019. u 09:19 Odgovori

      Taj Xiomi koji kupiš na rate moraš da plaćaš svali mesec tokom te dve godine. Vozio ga ili ne vozio, padala kiša ili sneg. Ovo je klasična varijanta iznajmljovanja. Bukvalno kao da si rekao, zašto da plaćam rent-a-car 500e mesecno kada mogu da ga kupim za 200e mesecno na 48 meseci.

    • Dovla

      Dovla

      23. 7. 2019. u 10:07 Odgovori

      Tako je, zašto bi neko plaćao 20 EUR mesečno za Xiaomi ili 999 din nedeljno za ovu varijantu, kad može da plaća taksi 20 EUR dnevno.

  2. Milos

    Milos

    22. 7. 2019. u 11:14 Odgovori

    Šta tačno znači drugi deo ove rečenice:
    Oni će za kratke relacije do 2km koristiti trotinet, a za duže potrebe ga staviti u gepek Car:Go vozila i tako potpuno zanemariti (i na kraju prodati) svoje vozilo.

  3. Djole

    Djole

    22. 7. 2019. u 14:34 Odgovori

    Sala je, iskreno, malo neumesna. Koristim Car:Go s vremena na vreme, jer me nekad mrzi da trazim parking mesto u centru ili ako hocu da pijem alkohol. Ali bez obzira na sve to, ne bih ni pomislio da prodam svoj auto, sve i kada bi imao mogucnost besplatno da koristim Car:Go. Postoje ljude koji jednostavno vole da voze i ti ljudi (sebe ubrajam u taj tip) nikad nece odustati od svog auta. S druge strane, ljude koji ne vole da voze, koji automobil koriste iz nuzde i najradije bi ga batalili, verovatno ce u jednom trenutku prodati svoje vozilo i koristiti Car:Go.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?