Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Kompanija Car:Go uvela je u ponudu novu Eco klasu koja korisnicima pruža više izbora prilikom odabira vozila.

Nova Eco klasa predstavlja takozvanu Economy & Ecology klasu u jednom. Odabirom ove opcije, po korisnika će doći veća i komfornija vozila (od D segmenta i više), do pet godina starosti ili neka od novih hibridnih Toyota vozila koje je kompanija predstavila krajem oktobra ove godine.

Korisniku je omogućeno da u donjem desnom uglu izabere opciju „Tip vozila“, nakon čega može odabrati vozilo iz Mini ili Eco klase – pre unosa željene destinacije. Kada je reč o cenama, u Eco klasi start vožnje će se naplaćivati po ceni od 69 dinara, kilometar će koštati takođe 69 dinara, minut 8 dinara, dok će minimalan iznos vožnje iznositi 338 dinara.

O uvođenju nove usluge za korisnike porazgovarli smo sa direktorom kompanije Car:Go Vukom Guberinićem, koji je tom prilikom za Netokraciju istakao više detalja osvrnuvši se i na inicijalnu ideju za lansiranje nove opcije:

Kompanija Car:Go uvek osluškuje želje i zahteve svojih klijenata u cilju unapređenja usluge. Jedna od sugestija klijenata je bila da uvedemo posebnu klasu automobila, odnosno da mogu jednim klikom da naruče veća i komfornija vozila ali i hibridne automobile. Zato smo se i odlučili za taj potez.

Guberinić je između ostalog rekao da uvođenjem Eco klase korisnici sada mogu da izaberu i nivo komfora, kao i da će uskoro sva vozila u ovoj klasi imati i sedišta za decu u cilju potpune bezbednosti najmlađih korisnika. Vuk dodaje da je ovo samo početak, jer Car:Go priprema još brojne inovacije, u cilju da korisnici budu potpuno zadovoljni ponuđenom uslugom.

Šta se tačno desilo sa zaplenom vozila?

Komentarišući nedavna dešavanja o zapleni automobila Car:Go vozača, naš sagovornik iznosi zvanični stav kompanije o ovom događaju:

Car:Go osuđuje zaplenu automobila našem partneru vozaču jer smatramo da je na ovaj način prekršen postojeći zakon i njemu ugroženo pravo na rad. Vozilo je oduzeto u udruženoj akciji četiri državne institucije – Saobraćajne i Komunalne policije, gradske saobraćajne inspekcije i Parking servisa. Policajac u civilu, koji se predstavio kao klijent, je čak glumio osobu sa invaliditetom, što takođe osuđujemo jer je na taj način zloupotrebio i osobe sa invaliditetom.

Vuk dodaje kako su službena lica ovim postupkom prekršila zakon, jer su u periodu prilagođavanja istom, bez pravnog osnova, oduzeli sredstvo za rad partneru kompanije. „Mi smo dobili rok od tri meseca (do februara) da se prilagodimo Zakonu o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, a opet je sprovedena ta akcija. Kompanija je stala uz svog vozača i obezbedili smo mu zamenski auto, da bi mogao da nastavi da se bavi svojim poslom“, ocenio je Vuk, dodavši sledeće: 

Advokatski tim je o trošku kompanije preuzeo slučaj i sprovešćemo ga do kraja kada će se vlasniku vratiti privatna imovina. Ukoliko dođe do novčane kazne, kompanija će snositit i taj trošak. Mi smo svim partnerima vozačima uputili saopštenje u kojem navodimo da ćemo stati uz njih i da ne postoji razlog za strah i paniku.

Servis u potrazi za još 200 vozača

Prema informacijama koje smo dobili od našeg sagovornika, u rešenju policije navedeno je da se „vozilo oduzima jer obavlja taksi prevoz, a upotrebljeno je za izvršenje prekršaja“, a Car:Go ne obavlja taksi delatnost, već je aplikacija za organizaciju prevoza putnika. Međutim, koji su sledeći potezi kompanije? Vuk nam otkriva: 

Zato će pravni tim kompanije Car:Go podneti krivične prijave protiv službenih lica koja su oduzela privatnu imovinu našem partneru, jer su na taj način prekršili postojeći Zakon i njemu ograničili pravo na rad. Želimo da istaknemo i da je naš partner vozač Jovan Šarović, registrovan autoprevoznik koji plaća porez, ali su na kraju policajci ipak nelegalno oduzeli njegov auto.

Na pitanje Netokracije da li može objasniti manjak vozila na ulicama grada i šta se tačno dešava na tom polju, Guberinić kaže da je zapravo potražnja za Car:Go vozilima drastično skočila, zbog čega se dešava da klijenti čekaju vozilo malo duže do deset minuta. „Velika potražnja pokazuje da su građani zadovoljni uslugom, pa nam je iz tog razloga potrebno bar još 200 novih vozača“, zaključio je Guberinić na kraju.

Ostavi komentar

  1. vlada

    vlada

    20. 12. 2018. u 16:11 Odgovori

    „ne obavlja taxi prevoz vec je aplikacija za organizaciju prevoza putnika“? Koliko sam shvatio vozilo i nije oduzeto cargou vec nesrecnom autoprevozniku koji je prekrsaj i napravio koji je i vlasnik vozila.Guberinic licemerno „place na tudjem grobu“ i dovodi ljude u zabluduon je posrednik i to je legalno oni taxiraju bez dozvole a to je kaznjivo.

  2. Senad

    Senad

    21. 12. 2018. u 02:50 Odgovori

    ,,Aplikacija za organizaciju prevoza putnika“ koja kao neposredne izvršioce prevoza PUTNIČKIM vozilima koristi ljude koji svojim kolima bez ikakve TAXI dozvole obavljaju i NAPLAĆUJU za isti i time rizikuju da ostanu bez njih uz veliku novčanu kaznu. Lični putnički automobil se koristi isključivo u PRIVATNE svrhe i možete voziti koga god i koliko god želite dok je to na drugarskoj ili BESPLATNOJ bazi. Onog momenta kad tu ,,uslugu“ želite da naplatite, automatski ste nelegalno ušli u oblast TAXI prevoza, koja je definisana svuda u civilizovanom svetu (pa i kod nas) i obeležena kao JEDINI slučaj gde se privatno ili kompanijsko PUTNIČKO vozilo koristi u tu svrhu. Tako je bilo i po prethodnim Zakonima, nije ovaj ništa promenio po tom pitanju, ali zbog višedecenijskog nemara inspekcijskih i izvršnih vlasti, stekao se utisak u javnosti da je to dozvoljeno. To što zatečeni gospodin u prekršaju tvrdi da ima autoprevozničku dozvolu služi samo za dovođenje javnosti u zabludu, jer ta dozvola služi isključivo za prevoz ROBE kombijem ili kamionom, a u slučaju ljudi mini busom ili autobusom, nikako PUTNIČKIM automobilom. To što znate da vozite skoro sve, ništa vam pred Zakonom ne vredi bez dozvole, rešenja, licence, odobrenja,( nazovite kako hocete) za svaku pojedinačnu oblast. U ovom slučaju i nalogodavac i izvršilac se bave višegodišnjom zamenom teza. Uredno su pravno registrovani za jednu oblast ili delatnost, a formalno se bave nečim što ima samo jedno ime – TAXI prevoz. Ovo je samo klasična zloupotreba moderne informativne tehnologije gde se ona koristi u svrhu lažnog predstavljanja, radi sticanja materijalne dobiti, a taj čin je naravno,kažnjiv svuda u svetu.

  3. Dankoni

    Dankoni

    18. 1. 2019. u 10:54 Odgovori

    Bla truc za prethodne komentare.
    Zakon je potrebno prilagoditi, a taksisti da prihvate cinjenicu da nisu vise jedini monopolisti. Mafija bre sve!
    Da smo neka normalna zemlja i da nemamo pametnija posla, mogli bi da raspisemo referendum o tome:
    „Zadrzati samo taksiste i svima ostalim zabraniti rad, ili ukinuti potpuno taksiste i preci na slobodne, registrovane vozace koji su takodje prijavljeni i placaju porez?“
    Sta mislite koja opcija bi pobedila? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.