Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Kompanija Car:Go uvela je u ponudu novu Eco klasu koja korisnicima pruža više izbora prilikom odabira vozila.

Nova Eco klasa predstavlja takozvanu Economy & Ecology klasu u jednom. Odabirom ove opcije, po korisnika će doći veća i komfornija vozila (od D segmenta i više), do pet godina starosti ili neka od novih hibridnih Toyota vozila koje je kompanija predstavila krajem oktobra ove godine.

Korisniku je omogućeno da u donjem desnom uglu izabere opciju „Tip vozila“, nakon čega može odabrati vozilo iz Mini ili Eco klase – pre unosa željene destinacije. Kada je reč o cenama, u Eco klasi start vožnje će se naplaćivati po ceni od 69 dinara, kilometar će koštati takođe 69 dinara, minut 8 dinara, dok će minimalan iznos vožnje iznositi 338 dinara.

O uvođenju nove usluge za korisnike porazgovarli smo sa direktorom kompanije Car:Go Vukom Guberinićem, koji je tom prilikom za Netokraciju istakao više detalja osvrnuvši se i na inicijalnu ideju za lansiranje nove opcije:

Kompanija Car:Go uvek osluškuje želje i zahteve svojih klijenata u cilju unapređenja usluge. Jedna od sugestija klijenata je bila da uvedemo posebnu klasu automobila, odnosno da mogu jednim klikom da naruče veća i komfornija vozila ali i hibridne automobile. Zato smo se i odlučili za taj potez.

Guberinić je između ostalog rekao da uvođenjem Eco klase korisnici sada mogu da izaberu i nivo komfora, kao i da će uskoro sva vozila u ovoj klasi imati i sedišta za decu u cilju potpune bezbednosti najmlađih korisnika. Vuk dodaje da je ovo samo početak, jer Car:Go priprema još brojne inovacije, u cilju da korisnici budu potpuno zadovoljni ponuđenom uslugom.

Šta se tačno desilo sa zaplenom vozila?

Komentarišući nedavna dešavanja o zapleni automobila Car:Go vozača, naš sagovornik iznosi zvanični stav kompanije o ovom događaju:

Car:Go osuđuje zaplenu automobila našem partneru vozaču jer smatramo da je na ovaj način prekršen postojeći zakon i njemu ugroženo pravo na rad. Vozilo je oduzeto u udruženoj akciji četiri državne institucije – Saobraćajne i Komunalne policije, gradske saobraćajne inspekcije i Parking servisa. Policajac u civilu, koji se predstavio kao klijent, je čak glumio osobu sa invaliditetom, što takođe osuđujemo jer je na taj način zloupotrebio i osobe sa invaliditetom.

Vuk dodaje kako su službena lica ovim postupkom prekršila zakon, jer su u periodu prilagođavanja istom, bez pravnog osnova, oduzeli sredstvo za rad partneru kompanije. „Mi smo dobili rok od tri meseca (do februara) da se prilagodimo Zakonu o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, a opet je sprovedena ta akcija. Kompanija je stala uz svog vozača i obezbedili smo mu zamenski auto, da bi mogao da nastavi da se bavi svojim poslom“, ocenio je Vuk, dodavši sledeće: 

Advokatski tim je o trošku kompanije preuzeo slučaj i sprovešćemo ga do kraja kada će se vlasniku vratiti privatna imovina. Ukoliko dođe do novčane kazne, kompanija će snositit i taj trošak. Mi smo svim partnerima vozačima uputili saopštenje u kojem navodimo da ćemo stati uz njih i da ne postoji razlog za strah i paniku.

Servis u potrazi za još 200 vozača

Prema informacijama koje smo dobili od našeg sagovornika, u rešenju policije navedeno je da se „vozilo oduzima jer obavlja taksi prevoz, a upotrebljeno je za izvršenje prekršaja“, a Car:Go ne obavlja taksi delatnost, već je aplikacija za organizaciju prevoza putnika. Međutim, koji su sledeći potezi kompanije? Vuk nam otkriva: 

Zato će pravni tim kompanije Car:Go podneti krivične prijave protiv službenih lica koja su oduzela privatnu imovinu našem partneru, jer su na taj način prekršili postojeći Zakon i njemu ograničili pravo na rad. Želimo da istaknemo i da je naš partner vozač Jovan Šarović, registrovan autoprevoznik koji plaća porez, ali su na kraju policajci ipak nelegalno oduzeli njegov auto.

Na pitanje Netokracije da li može objasniti manjak vozila na ulicama grada i šta se tačno dešava na tom polju, Guberinić kaže da je zapravo potražnja za Car:Go vozilima drastično skočila, zbog čega se dešava da klijenti čekaju vozilo malo duže do deset minuta. „Velika potražnja pokazuje da su građani zadovoljni uslugom, pa nam je iz tog razloga potrebno bar još 200 novih vozača“, zaključio je Guberinić na kraju.

Ostavi komentar

  1. vlada

    vlada

    20. 12. 2018. u 16:11 Odgovori

    „ne obavlja taxi prevoz vec je aplikacija za organizaciju prevoza putnika“? Koliko sam shvatio vozilo i nije oduzeto cargou vec nesrecnom autoprevozniku koji je prekrsaj i napravio koji je i vlasnik vozila.Guberinic licemerno „place na tudjem grobu“ i dovodi ljude u zabluduon je posrednik i to je legalno oni taxiraju bez dozvole a to je kaznjivo.

  2. Senad

    Senad

    21. 12. 2018. u 02:50 Odgovori

    ,,Aplikacija za organizaciju prevoza putnika“ koja kao neposredne izvršioce prevoza PUTNIČKIM vozilima koristi ljude koji svojim kolima bez ikakve TAXI dozvole obavljaju i NAPLAĆUJU za isti i time rizikuju da ostanu bez njih uz veliku novčanu kaznu. Lični putnički automobil se koristi isključivo u PRIVATNE svrhe i možete voziti koga god i koliko god želite dok je to na drugarskoj ili BESPLATNOJ bazi. Onog momenta kad tu ,,uslugu“ želite da naplatite, automatski ste nelegalno ušli u oblast TAXI prevoza, koja je definisana svuda u civilizovanom svetu (pa i kod nas) i obeležena kao JEDINI slučaj gde se privatno ili kompanijsko PUTNIČKO vozilo koristi u tu svrhu. Tako je bilo i po prethodnim Zakonima, nije ovaj ništa promenio po tom pitanju, ali zbog višedecenijskog nemara inspekcijskih i izvršnih vlasti, stekao se utisak u javnosti da je to dozvoljeno. To što zatečeni gospodin u prekršaju tvrdi da ima autoprevozničku dozvolu služi samo za dovođenje javnosti u zabludu, jer ta dozvola služi isključivo za prevoz ROBE kombijem ili kamionom, a u slučaju ljudi mini busom ili autobusom, nikako PUTNIČKIM automobilom. To što znate da vozite skoro sve, ništa vam pred Zakonom ne vredi bez dozvole, rešenja, licence, odobrenja,( nazovite kako hocete) za svaku pojedinačnu oblast. U ovom slučaju i nalogodavac i izvršilac se bave višegodišnjom zamenom teza. Uredno su pravno registrovani za jednu oblast ili delatnost, a formalno se bave nečim što ima samo jedno ime – TAXI prevoz. Ovo je samo klasična zloupotreba moderne informativne tehnologije gde se ona koristi u svrhu lažnog predstavljanja, radi sticanja materijalne dobiti, a taj čin je naravno,kažnjiv svuda u svetu.

  3. Dankoni

    Dankoni

    18. 1. 2019. u 10:54 Odgovori

    Bla truc za prethodne komentare.
    Zakon je potrebno prilagoditi, a taksisti da prihvate cinjenicu da nisu vise jedini monopolisti. Mafija bre sve!
    Da smo neka normalna zemlja i da nemamo pametnija posla, mogli bi da raspisemo referendum o tome:
    „Zadrzati samo taksiste i svima ostalim zabraniti rad, ili ukinuti potpuno taksiste i preci na slobodne, registrovane vozace koji su takodje prijavljeni i placaju porez?“
    Sta mislite koja opcija bi pobedila? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Kultura 2.0

Kako postati digitalni nomad – iz ugla dvojca iza ‘Us two and the view’?

Jovana i Milan početkom godine rešili su da promene svoju poslovnu rutinu i da kancelariju zamene plažom ili džunglom. Kako im je to pošlo za rukom i koji su im trenutno najveći izazovi kao digitalnim nomadima?

Startapi i poslovanje

Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

Propustili ste

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.

Tehnologija

Nemamo Epl, ali imamo ‘Epl istoka’: Šta korisnicima donosi otvaranje Xiaomi prodavnice u Srbiji?

U vremenu kada premijum telefoni koštaju kao laptop računari i kada tech brendovi svoje proizvode cene često van domašaja budžeta prosečnog kupca, pojavio se Xiaomi sa dostupnijim proizvodima. Ovaj brend danas otvara zvaničnu prodavnicu u Srbiji.

Karijere

Boris Krstović: Kako voditi karijeru kao preduzetnik?

Preduzetnički 'mindset' sreće se kod onih koji vode sopstveni biznis, ali i kod ljudi koji su odlučili da karijeru razvijaju u okviru kompanija. Martovsko izdanje Ladies of New Business konferencije posvećeno je upravo svima koji neguju preduzetnički duh!

Tehnologija

Da li je ‘narrowband’ zaista budućnost digitalizacije srpskog društva? Posetili smo Vip IoT Challenge kako bismo saznali

Timovi Kuc-Kuc, YAST i Malci zauzeli su prva tri mesta na takmičenju Vip IoT Challenge. Cilj je bio napraviti IoT rešenje za određeni problem u društvu korišćenjem narrowband tehnologije.