Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Kompanija Car:Go uvela je u ponudu novu Eco klasu koja korisnicima pruža više izbora prilikom odabira vozila.

Nova Eco klasa predstavlja takozvanu Economy & Ecology klasu u jednom. Odabirom ove opcije, po korisnika će doći veća i komfornija vozila (od D segmenta i više), do pet godina starosti ili neka od novih hibridnih Toyota vozila koje je kompanija predstavila krajem oktobra ove godine.

Korisniku je omogućeno da u donjem desnom uglu izabere opciju „Tip vozila“, nakon čega može odabrati vozilo iz Mini ili Eco klase – pre unosa željene destinacije. Kada je reč o cenama, u Eco klasi start vožnje će se naplaćivati po ceni od 69 dinara, kilometar će koštati takođe 69 dinara, minut 8 dinara, dok će minimalan iznos vožnje iznositi 338 dinara.

O uvođenju nove usluge za korisnike porazgovarli smo sa direktorom kompanije Car:Go Vukom Guberinićem, koji je tom prilikom za Netokraciju istakao više detalja osvrnuvši se i na inicijalnu ideju za lansiranje nove opcije:

Kompanija Car:Go uvek osluškuje želje i zahteve svojih klijenata u cilju unapređenja usluge. Jedna od sugestija klijenata je bila da uvedemo posebnu klasu automobila, odnosno da mogu jednim klikom da naruče veća i komfornija vozila ali i hibridne automobile. Zato smo se i odlučili za taj potez.

Guberinić je između ostalog rekao da uvođenjem Eco klase korisnici sada mogu da izaberu i nivo komfora, kao i da će uskoro sva vozila u ovoj klasi imati i sedišta za decu u cilju potpune bezbednosti najmlađih korisnika. Vuk dodaje da je ovo samo početak, jer Car:Go priprema još brojne inovacije, u cilju da korisnici budu potpuno zadovoljni ponuđenom uslugom.

Šta se tačno desilo sa zaplenom vozila?

Komentarišući nedavna dešavanja o zapleni automobila Car:Go vozača, naš sagovornik iznosi zvanični stav kompanije o ovom događaju:

Car:Go osuđuje zaplenu automobila našem partneru vozaču jer smatramo da je na ovaj način prekršen postojeći zakon i njemu ugroženo pravo na rad. Vozilo je oduzeto u udruženoj akciji četiri državne institucije – Saobraćajne i Komunalne policije, gradske saobraćajne inspekcije i Parking servisa. Policajac u civilu, koji se predstavio kao klijent, je čak glumio osobu sa invaliditetom, što takođe osuđujemo jer je na taj način zloupotrebio i osobe sa invaliditetom.

Vuk dodaje kako su službena lica ovim postupkom prekršila zakon, jer su u periodu prilagođavanja istom, bez pravnog osnova, oduzeli sredstvo za rad partneru kompanije. „Mi smo dobili rok od tri meseca (do februara) da se prilagodimo Zakonu o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, a opet je sprovedena ta akcija. Kompanija je stala uz svog vozača i obezbedili smo mu zamenski auto, da bi mogao da nastavi da se bavi svojim poslom“, ocenio je Vuk, dodavši sledeće: 

Advokatski tim je o trošku kompanije preuzeo slučaj i sprovešćemo ga do kraja kada će se vlasniku vratiti privatna imovina. Ukoliko dođe do novčane kazne, kompanija će snositit i taj trošak. Mi smo svim partnerima vozačima uputili saopštenje u kojem navodimo da ćemo stati uz njih i da ne postoji razlog za strah i paniku.

Servis u potrazi za još 200 vozača

Prema informacijama koje smo dobili od našeg sagovornika, u rešenju policije navedeno je da se „vozilo oduzima jer obavlja taksi prevoz, a upotrebljeno je za izvršenje prekršaja“, a Car:Go ne obavlja taksi delatnost, već je aplikacija za organizaciju prevoza putnika. Međutim, koji su sledeći potezi kompanije? Vuk nam otkriva: 

Zato će pravni tim kompanije Car:Go podneti krivične prijave protiv službenih lica koja su oduzela privatnu imovinu našem partneru, jer su na taj način prekršili postojeći Zakon i njemu ograničili pravo na rad. Želimo da istaknemo i da je naš partner vozač Jovan Šarović, registrovan autoprevoznik koji plaća porez, ali su na kraju policajci ipak nelegalno oduzeli njegov auto.

Na pitanje Netokracije da li može objasniti manjak vozila na ulicama grada i šta se tačno dešava na tom polju, Guberinić kaže da je zapravo potražnja za Car:Go vozilima drastično skočila, zbog čega se dešava da klijenti čekaju vozilo malo duže do deset minuta. „Velika potražnja pokazuje da su građani zadovoljni uslugom, pa nam je iz tog razloga potrebno bar još 200 novih vozača“, zaključio je Guberinić na kraju.

Ostavi komentar

  1. vlada

    vlada

    20. 12. 2018. u 16:11 Odgovori

    „ne obavlja taxi prevoz vec je aplikacija za organizaciju prevoza putnika“? Koliko sam shvatio vozilo i nije oduzeto cargou vec nesrecnom autoprevozniku koji je prekrsaj i napravio koji je i vlasnik vozila.Guberinic licemerno „place na tudjem grobu“ i dovodi ljude u zabluduon je posrednik i to je legalno oni taxiraju bez dozvole a to je kaznjivo.

  2. Senad

    Senad

    21. 12. 2018. u 02:50 Odgovori

    ,,Aplikacija za organizaciju prevoza putnika“ koja kao neposredne izvršioce prevoza PUTNIČKIM vozilima koristi ljude koji svojim kolima bez ikakve TAXI dozvole obavljaju i NAPLAĆUJU za isti i time rizikuju da ostanu bez njih uz veliku novčanu kaznu. Lični putnički automobil se koristi isključivo u PRIVATNE svrhe i možete voziti koga god i koliko god želite dok je to na drugarskoj ili BESPLATNOJ bazi. Onog momenta kad tu ,,uslugu“ želite da naplatite, automatski ste nelegalno ušli u oblast TAXI prevoza, koja je definisana svuda u civilizovanom svetu (pa i kod nas) i obeležena kao JEDINI slučaj gde se privatno ili kompanijsko PUTNIČKO vozilo koristi u tu svrhu. Tako je bilo i po prethodnim Zakonima, nije ovaj ništa promenio po tom pitanju, ali zbog višedecenijskog nemara inspekcijskih i izvršnih vlasti, stekao se utisak u javnosti da je to dozvoljeno. To što zatečeni gospodin u prekršaju tvrdi da ima autoprevozničku dozvolu služi samo za dovođenje javnosti u zabludu, jer ta dozvola služi isključivo za prevoz ROBE kombijem ili kamionom, a u slučaju ljudi mini busom ili autobusom, nikako PUTNIČKIM automobilom. To što znate da vozite skoro sve, ništa vam pred Zakonom ne vredi bez dozvole, rešenja, licence, odobrenja,( nazovite kako hocete) za svaku pojedinačnu oblast. U ovom slučaju i nalogodavac i izvršilac se bave višegodišnjom zamenom teza. Uredno su pravno registrovani za jednu oblast ili delatnost, a formalno se bave nečim što ima samo jedno ime – TAXI prevoz. Ovo je samo klasična zloupotreba moderne informativne tehnologije gde se ona koristi u svrhu lažnog predstavljanja, radi sticanja materijalne dobiti, a taj čin je naravno,kažnjiv svuda u svetu.

  3. Dankoni

    Dankoni

    18. 1. 2019. u 10:54 Odgovori

    Bla truc za prethodne komentare.
    Zakon je potrebno prilagoditi, a taksisti da prihvate cinjenicu da nisu vise jedini monopolisti. Mafija bre sve!
    Da smo neka normalna zemlja i da nemamo pametnija posla, mogli bi da raspisemo referendum o tome:
    „Zadrzati samo taksiste i svima ostalim zabraniti rad, ili ukinuti potpuno taksiste i preci na slobodne, registrovane vozace koji su takodje prijavljeni i placaju porez?“
    Sta mislite koja opcija bi pobedila? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.