Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Kompanija Car:Go uvela je u ponudu novu Eco klasu koja korisnicima pruža više izbora prilikom odabira vozila.

Nova Eco klasa predstavlja takozvanu Economy & Ecology klasu u jednom. Odabirom ove opcije, po korisnika će doći veća i komfornija vozila (od D segmenta i više), do pet godina starosti ili neka od novih hibridnih Toyota vozila koje je kompanija predstavila krajem oktobra ove godine.

Korisniku je omogućeno da u donjem desnom uglu izabere opciju „Tip vozila“, nakon čega može odabrati vozilo iz Mini ili Eco klase – pre unosa željene destinacije. Kada je reč o cenama, u Eco klasi start vožnje će se naplaćivati po ceni od 69 dinara, kilometar će koštati takođe 69 dinara, minut 8 dinara, dok će minimalan iznos vožnje iznositi 338 dinara.

O uvođenju nove usluge za korisnike porazgovarli smo sa direktorom kompanije Car:Go Vukom Guberinićem, koji je tom prilikom za Netokraciju istakao više detalja osvrnuvši se i na inicijalnu ideju za lansiranje nove opcije:

Kompanija Car:Go uvek osluškuje želje i zahteve svojih klijenata u cilju unapređenja usluge. Jedna od sugestija klijenata je bila da uvedemo posebnu klasu automobila, odnosno da mogu jednim klikom da naruče veća i komfornija vozila ali i hibridne automobile. Zato smo se i odlučili za taj potez.

Guberinić je između ostalog rekao da uvođenjem Eco klase korisnici sada mogu da izaberu i nivo komfora, kao i da će uskoro sva vozila u ovoj klasi imati i sedišta za decu u cilju potpune bezbednosti najmlađih korisnika. Vuk dodaje da je ovo samo početak, jer Car:Go priprema još brojne inovacije, u cilju da korisnici budu potpuno zadovoljni ponuđenom uslugom.

Šta se tačno desilo sa zaplenom vozila?

Komentarišući nedavna dešavanja o zapleni automobila Car:Go vozača, naš sagovornik iznosi zvanični stav kompanije o ovom događaju:

Car:Go osuđuje zaplenu automobila našem partneru vozaču jer smatramo da je na ovaj način prekršen postojeći zakon i njemu ugroženo pravo na rad. Vozilo je oduzeto u udruženoj akciji četiri državne institucije – Saobraćajne i Komunalne policije, gradske saobraćajne inspekcije i Parking servisa. Policajac u civilu, koji se predstavio kao klijent, je čak glumio osobu sa invaliditetom, što takođe osuđujemo jer je na taj način zloupotrebio i osobe sa invaliditetom.

Vuk dodaje kako su službena lica ovim postupkom prekršila zakon, jer su u periodu prilagođavanja istom, bez pravnog osnova, oduzeli sredstvo za rad partneru kompanije. „Mi smo dobili rok od tri meseca (do februara) da se prilagodimo Zakonu o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, a opet je sprovedena ta akcija. Kompanija je stala uz svog vozača i obezbedili smo mu zamenski auto, da bi mogao da nastavi da se bavi svojim poslom“, ocenio je Vuk, dodavši sledeće: 

Advokatski tim je o trošku kompanije preuzeo slučaj i sprovešćemo ga do kraja kada će se vlasniku vratiti privatna imovina. Ukoliko dođe do novčane kazne, kompanija će snositit i taj trošak. Mi smo svim partnerima vozačima uputili saopštenje u kojem navodimo da ćemo stati uz njih i da ne postoji razlog za strah i paniku.

Servis u potrazi za još 200 vozača

Prema informacijama koje smo dobili od našeg sagovornika, u rešenju policije navedeno je da se „vozilo oduzima jer obavlja taksi prevoz, a upotrebljeno je za izvršenje prekršaja“, a Car:Go ne obavlja taksi delatnost, već je aplikacija za organizaciju prevoza putnika. Međutim, koji su sledeći potezi kompanije? Vuk nam otkriva: 

Zato će pravni tim kompanije Car:Go podneti krivične prijave protiv službenih lica koja su oduzela privatnu imovinu našem partneru, jer su na taj način prekršili postojeći Zakon i njemu ograničili pravo na rad. Želimo da istaknemo i da je naš partner vozač Jovan Šarović, registrovan autoprevoznik koji plaća porez, ali su na kraju policajci ipak nelegalno oduzeli njegov auto.

Na pitanje Netokracije da li može objasniti manjak vozila na ulicama grada i šta se tačno dešava na tom polju, Guberinić kaže da je zapravo potražnja za Car:Go vozilima drastično skočila, zbog čega se dešava da klijenti čekaju vozilo malo duže do deset minuta. „Velika potražnja pokazuje da su građani zadovoljni uslugom, pa nam je iz tog razloga potrebno bar još 200 novih vozača“, zaključio je Guberinić na kraju.

Ostavi komentar

  1. vlada

    vlada

    20. 12. 2018. u 16:11 Odgovori

    „ne obavlja taxi prevoz vec je aplikacija za organizaciju prevoza putnika“? Koliko sam shvatio vozilo i nije oduzeto cargou vec nesrecnom autoprevozniku koji je prekrsaj i napravio koji je i vlasnik vozila.Guberinic licemerno „place na tudjem grobu“ i dovodi ljude u zabluduon je posrednik i to je legalno oni taxiraju bez dozvole a to je kaznjivo.

  2. Senad

    Senad

    21. 12. 2018. u 02:50 Odgovori

    ,,Aplikacija za organizaciju prevoza putnika“ koja kao neposredne izvršioce prevoza PUTNIČKIM vozilima koristi ljude koji svojim kolima bez ikakve TAXI dozvole obavljaju i NAPLAĆUJU za isti i time rizikuju da ostanu bez njih uz veliku novčanu kaznu. Lični putnički automobil se koristi isključivo u PRIVATNE svrhe i možete voziti koga god i koliko god želite dok je to na drugarskoj ili BESPLATNOJ bazi. Onog momenta kad tu ,,uslugu“ želite da naplatite, automatski ste nelegalno ušli u oblast TAXI prevoza, koja je definisana svuda u civilizovanom svetu (pa i kod nas) i obeležena kao JEDINI slučaj gde se privatno ili kompanijsko PUTNIČKO vozilo koristi u tu svrhu. Tako je bilo i po prethodnim Zakonima, nije ovaj ništa promenio po tom pitanju, ali zbog višedecenijskog nemara inspekcijskih i izvršnih vlasti, stekao se utisak u javnosti da je to dozvoljeno. To što zatečeni gospodin u prekršaju tvrdi da ima autoprevozničku dozvolu služi samo za dovođenje javnosti u zabludu, jer ta dozvola služi isključivo za prevoz ROBE kombijem ili kamionom, a u slučaju ljudi mini busom ili autobusom, nikako PUTNIČKIM automobilom. To što znate da vozite skoro sve, ništa vam pred Zakonom ne vredi bez dozvole, rešenja, licence, odobrenja,( nazovite kako hocete) za svaku pojedinačnu oblast. U ovom slučaju i nalogodavac i izvršilac se bave višegodišnjom zamenom teza. Uredno su pravno registrovani za jednu oblast ili delatnost, a formalno se bave nečim što ima samo jedno ime – TAXI prevoz. Ovo je samo klasična zloupotreba moderne informativne tehnologije gde se ona koristi u svrhu lažnog predstavljanja, radi sticanja materijalne dobiti, a taj čin je naravno,kažnjiv svuda u svetu.

  3. Dankoni

    Dankoni

    18. 1. 2019. u 10:54 Odgovori

    Bla truc za prethodne komentare.
    Zakon je potrebno prilagoditi, a taksisti da prihvate cinjenicu da nisu vise jedini monopolisti. Mafija bre sve!
    Da smo neka normalna zemlja i da nemamo pametnija posla, mogli bi da raspisemo referendum o tome:
    „Zadrzati samo taksiste i svima ostalim zabraniti rad, ili ukinuti potpuno taksiste i preci na slobodne, registrovane vozace koji su takodje prijavljeni i placaju porez?“
    Sta mislite koja opcija bi pobedila? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.