Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Car:Go za Netokraciju o novoj ECO klasi i nedavnoj zapleni automobila od strane službenih lica

Kompanija Car:Go uvela je u ponudu novu Eco klasu koja korisnicima pruža više izbora prilikom odabira vozila.

Nova Eco klasa predstavlja takozvanu Economy & Ecology klasu u jednom. Odabirom ove opcije, po korisnika će doći veća i komfornija vozila (od D segmenta i više), do pet godina starosti ili neka od novih hibridnih Toyota vozila koje je kompanija predstavila krajem oktobra ove godine.

Korisniku je omogućeno da u donjem desnom uglu izabere opciju „Tip vozila“, nakon čega može odabrati vozilo iz Mini ili Eco klase – pre unosa željene destinacije. Kada je reč o cenama, u Eco klasi start vožnje će se naplaćivati po ceni od 69 dinara, kilometar će koštati takođe 69 dinara, minut 8 dinara, dok će minimalan iznos vožnje iznositi 338 dinara.

O uvođenju nove usluge za korisnike porazgovarli smo sa direktorom kompanije Car:Go Vukom Guberinićem, koji je tom prilikom za Netokraciju istakao više detalja osvrnuvši se i na inicijalnu ideju za lansiranje nove opcije:

Kompanija Car:Go uvek osluškuje želje i zahteve svojih klijenata u cilju unapređenja usluge. Jedna od sugestija klijenata je bila da uvedemo posebnu klasu automobila, odnosno da mogu jednim klikom da naruče veća i komfornija vozila ali i hibridne automobile. Zato smo se i odlučili za taj potez.

Guberinić je između ostalog rekao da uvođenjem Eco klase korisnici sada mogu da izaberu i nivo komfora, kao i da će uskoro sva vozila u ovoj klasi imati i sedišta za decu u cilju potpune bezbednosti najmlađih korisnika. Vuk dodaje da je ovo samo početak, jer Car:Go priprema još brojne inovacije, u cilju da korisnici budu potpuno zadovoljni ponuđenom uslugom.

Šta se tačno desilo sa zaplenom vozila?

Komentarišući nedavna dešavanja o zapleni automobila Car:Go vozača, naš sagovornik iznosi zvanični stav kompanije o ovom događaju:

Car:Go osuđuje zaplenu automobila našem partneru vozaču jer smatramo da je na ovaj način prekršen postojeći zakon i njemu ugroženo pravo na rad. Vozilo je oduzeto u udruženoj akciji četiri državne institucije – Saobraćajne i Komunalne policije, gradske saobraćajne inspekcije i Parking servisa. Policajac u civilu, koji se predstavio kao klijent, je čak glumio osobu sa invaliditetom, što takođe osuđujemo jer je na taj način zloupotrebio i osobe sa invaliditetom.

Vuk dodaje kako su službena lica ovim postupkom prekršila zakon, jer su u periodu prilagođavanja istom, bez pravnog osnova, oduzeli sredstvo za rad partneru kompanije. „Mi smo dobili rok od tri meseca (do februara) da se prilagodimo Zakonu o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, a opet je sprovedena ta akcija. Kompanija je stala uz svog vozača i obezbedili smo mu zamenski auto, da bi mogao da nastavi da se bavi svojim poslom“, ocenio je Vuk, dodavši sledeće: 

Advokatski tim je o trošku kompanije preuzeo slučaj i sprovešćemo ga do kraja kada će se vlasniku vratiti privatna imovina. Ukoliko dođe do novčane kazne, kompanija će snositit i taj trošak. Mi smo svim partnerima vozačima uputili saopštenje u kojem navodimo da ćemo stati uz njih i da ne postoji razlog za strah i paniku.

Servis u potrazi za još 200 vozača

Prema informacijama koje smo dobili od našeg sagovornika, u rešenju policije navedeno je da se „vozilo oduzima jer obavlja taksi prevoz, a upotrebljeno je za izvršenje prekršaja“, a Car:Go ne obavlja taksi delatnost, već je aplikacija za organizaciju prevoza putnika. Međutim, koji su sledeći potezi kompanije? Vuk nam otkriva: 

Zato će pravni tim kompanije Car:Go podneti krivične prijave protiv službenih lica koja su oduzela privatnu imovinu našem partneru, jer su na taj način prekršili postojeći Zakon i njemu ograničili pravo na rad. Želimo da istaknemo i da je naš partner vozač Jovan Šarović, registrovan autoprevoznik koji plaća porez, ali su na kraju policajci ipak nelegalno oduzeli njegov auto.

Na pitanje Netokracije da li može objasniti manjak vozila na ulicama grada i šta se tačno dešava na tom polju, Guberinić kaže da je zapravo potražnja za Car:Go vozilima drastično skočila, zbog čega se dešava da klijenti čekaju vozilo malo duže do deset minuta. „Velika potražnja pokazuje da su građani zadovoljni uslugom, pa nam je iz tog razloga potrebno bar još 200 novih vozača“, zaključio je Guberinić na kraju.

Ostavi komentar

  1. vlada

    vlada

    20. 12. 2018. u 16:11 Odgovori

    „ne obavlja taxi prevoz vec je aplikacija za organizaciju prevoza putnika“? Koliko sam shvatio vozilo i nije oduzeto cargou vec nesrecnom autoprevozniku koji je prekrsaj i napravio koji je i vlasnik vozila.Guberinic licemerno „place na tudjem grobu“ i dovodi ljude u zabluduon je posrednik i to je legalno oni taxiraju bez dozvole a to je kaznjivo.

  2. Senad

    Senad

    21. 12. 2018. u 02:50 Odgovori

    ,,Aplikacija za organizaciju prevoza putnika“ koja kao neposredne izvršioce prevoza PUTNIČKIM vozilima koristi ljude koji svojim kolima bez ikakve TAXI dozvole obavljaju i NAPLAĆUJU za isti i time rizikuju da ostanu bez njih uz veliku novčanu kaznu. Lični putnički automobil se koristi isključivo u PRIVATNE svrhe i možete voziti koga god i koliko god želite dok je to na drugarskoj ili BESPLATNOJ bazi. Onog momenta kad tu ,,uslugu“ želite da naplatite, automatski ste nelegalno ušli u oblast TAXI prevoza, koja je definisana svuda u civilizovanom svetu (pa i kod nas) i obeležena kao JEDINI slučaj gde se privatno ili kompanijsko PUTNIČKO vozilo koristi u tu svrhu. Tako je bilo i po prethodnim Zakonima, nije ovaj ništa promenio po tom pitanju, ali zbog višedecenijskog nemara inspekcijskih i izvršnih vlasti, stekao se utisak u javnosti da je to dozvoljeno. To što zatečeni gospodin u prekršaju tvrdi da ima autoprevozničku dozvolu služi samo za dovođenje javnosti u zabludu, jer ta dozvola služi isključivo za prevoz ROBE kombijem ili kamionom, a u slučaju ljudi mini busom ili autobusom, nikako PUTNIČKIM automobilom. To što znate da vozite skoro sve, ništa vam pred Zakonom ne vredi bez dozvole, rešenja, licence, odobrenja,( nazovite kako hocete) za svaku pojedinačnu oblast. U ovom slučaju i nalogodavac i izvršilac se bave višegodišnjom zamenom teza. Uredno su pravno registrovani za jednu oblast ili delatnost, a formalno se bave nečim što ima samo jedno ime – TAXI prevoz. Ovo je samo klasična zloupotreba moderne informativne tehnologije gde se ona koristi u svrhu lažnog predstavljanja, radi sticanja materijalne dobiti, a taj čin je naravno,kažnjiv svuda u svetu.

  3. Dankoni

    Dankoni

    18. 1. 2019. u 10:54 Odgovori

    Bla truc za prethodne komentare.
    Zakon je potrebno prilagoditi, a taksisti da prihvate cinjenicu da nisu vise jedini monopolisti. Mafija bre sve!
    Da smo neka normalna zemlja i da nemamo pametnija posla, mogli bi da raspisemo referendum o tome:
    „Zadrzati samo taksiste i svima ostalim zabraniti rad, ili ukinuti potpuno taksiste i preci na slobodne, registrovane vozace koji su takodje prijavljeni i placaju porez?“
    Sta mislite koja opcija bi pobedila? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Nesortirano

Otvoren poziv za ‘online’ prekvalifikaciju za IT – prijave traju do 30. septembra

Projekat prekvalifikacije organizuju Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), a otvoren je za zaposlena lica širom Srbije.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.

Startapi i poslovanje

Nakon ‘Wirecard’ skandala Payonner presekao i postao izdavač kartica

Kompanija Payonner danas je izašla sa informacijom da je postala izdavač Mastercard kartica čime se ovaj servis dodatno distancirao od nedavnog skandala sa kompanijom Wirecard kada su sredstva velikog broja korisnika ostala zamrznuta.

Kultura 2.0

Pisanje kompanijskog bloga može da vam donese sve ili ništa – zavisno od toga kako ga i zašto pišete

Da li je sadržaj 'kralj', čak i ako radite u tehnološkoj kompaniji? Zavisi koga pitate, a svoja iskustva i savete ovaj put dele predstavnici kompanija i agencija kojima je pisanje bloga donelo nove ljude i veliku prepoznatljivost u industriji.

Startapi i poslovanje

OTP Grupa ponovo traži inovativne startape za svoj Startap Partnerski program

Ovaj program održava se po četvrti put i predstavlja priliku za sve inovativne kompanije koje žele da testiraju primenjivost svog proizvoda u bankarskom sektoru Centralne i Istočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Beogradski tim kompanije Florence Healthcare obezbeđuje lakše čuvanje dokumentacije korporacija koje testiraju vakcinu za COVID-19

Rastko Jokić, Software Director ove kompanije iz SAD, otkriva nam kako izgleda obezbeđivati tehničku podršku za klijenta koji vrši kliničko istraživanje vakcine za korona virus.