#Selfieless akcija Canona pomaže Crvenom krstu Srbije - uključite se i vi

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

#Selfieless akcija Canona pomaže Crvenom krstu Srbije – uključite se i vi

Kompanija Canon pokrenula je veliku međunarodnu humanitarnu inicijativu pod nazivom #selfieless koja ima za cilj da inspiriše ljude kako bi na svojim 'social media' profilima podelili fotografije dobrih dela koje su tog dana učinili. U okviru ove akcije, japanska kompanija je samo na evropskom nivou već donirala milion evra Crvenom krstu, pri čemu je deo novčane pomoći dobio i Crveni krst Srbije iz kojeg kažu da će sredstva biti namenjena socijalno ugruženoj deci.

s1

Kako se Crveni krst zalaže da svoje aktivnosti u što većoj meri usmeri na decu, tako je i namena ove donacije usmerena na Program oporavka socijalno najugroženije dece. Mališani će tako narednog leta boraviti u Odmaralištu Crvenog krsta Srbije u Baošićima a za vreme njihovog boravka, biće organizovana Letnja škola Crvenog krsta u okviru koje će se organizovati edukativne i zabavne radionice.

Povodom ove velike humanitarne akcije, oglasila se i Katarina Vučković, menadžer u kompaniji Canon Srbija koja je tom prilikom istakla:

Na evropskom nivou Canon je donirao 1 milion evra Crvenom krstu. Deo te donacije je dobio i Crveni krst Srbije, koji će ova sredstva usmeriti ka najugroženijem delu našeg stanovništva. Raduje nas i odziv velikog broja građana #selfieless inicijativi, koji dele svoja dobra dela putem društvenih mreža uz korišćenje ovog heštega.

Inicijativa #selfieless ujedinila sve

Želja japanske kompanije je da se objektivi fotoaparata u ovo praznično vreme sklone sa strane i pogled usmeri ka drugima. Da umesto selfija, fotografije koje se snime budu #selfieless. Upravo je i pomenuta donacija Crvenom krstu početak te inicijative, koja ima za cilj da inspiriše ljude da urade nešto lepo za nekog drugog.

Ova velika akcija svoje mesto pronašla je na društvenim mrežama širom Evrope, a u Srbiji preko Facebook-a i stranice Canon Srbija, dok je sam mehanizam učestvovanja veoma jednostavan:

  • Učinite neko dobro delo koje može biti i najjednostavnije moguće
  • Tu priču podelite sa prijateljima na Facebook-u, uz prateću fotografiju i hešteg #selfieless
  • Na kraju je potrebno da nominujete najmanje tri prijatelja kako bi se #selfieless inicijativa proširila i došla do svesti što većeg broja ljudi

Do sada su se #selfieless inicijativi priključili brojni sugrađani, kao i poznate ličnosti, a više detalja o ovoj velikoj humanitarnoj akciji možete pronaći na zvaničnoj stranici Canon Srbija, kao i na sajtu ove kompanije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.