Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom 'cashless' plaćanja - Netokracija.rs

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i subote korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Beskontaktno plaćanje platnim karticama u javnom prevozu, navode iz Mastercarda, obavlja se na isti način kao što se validiraju BusPlus karte – prislanjanjem kartice na donju polovinu validatora koja je obeležena simbolom za ‘cashless’ plaćanje i to na udaljenosti od najviše 4 centimetara. Nakon toga svetlosni i zvučni signal potvrdiće da li je karta uspešno plaćena.

Između kartice i validatora, dodaju iz Mastercarda, razmenjuje se samo minimum podataka koji su šifrovani. Za svako plaćanje kreira se jedinstveni kod koji se ne može upotrebiti za neku drugu transakciju putem iste kartice, tako da se jedna karta naplaćuje samo jedanput, čak i ako se kartica prisloni više puta na terminal. Dodatni element kontrole i sigurnosti prilikom plaćanja, dodaju, predstavlja i činjenica da ukoliko se na validator prislone platna i BusPlus kartica, validator će uvek očitati samo BusPlus.

Dalje inovacije ‘cashless’ načina plaćanja u Srbiji

Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u ovoj kompaniji, ističe da je ovo samo još jedan korak u cilju širenja beskontaktnog načina plaćanja:

Ovo je ujedno i odličan pokazatelj da je tržište Srbije spremno za dalje inovacije u smeru digitalnih, bezgotovinskih plaćanja, te je ova kampanja u gradskom prevozu odlična prilika za sugrađane da se uvere u sve prednosti savremenih platnih rešenja i to po više nego atraktivnim cenama.

Inače, Mastercard beskontaktno plaćanje u vozilima javnog prevoza u Beogradu omogućeno je u januaru tekuće godine i time Beograd postaje jedan u nizu svetskih gradova u kojima se primenjuje ovaj način kupovine karata.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Vanja organizuje prvo ‘online’ individualno takmičenje za mlade programere u Srbiji

Vanja Paunović, mladi softverski inženjer koji stoji iza YouTube kanala Džimiks, organizuje prvo 'online' takmičenje u programiranju u Srbiji za srednjoškolce i studente. Tema je proizvoljna, a rok za dostavljanje projekta je 1. maj.

Tehnologija

Cardano je nova blockchain mreža, a njena kriptovaluta je udesetostručila svoju vrednost

U svetu kriptovaluta gotovo svaki dan imamo novine koje oblikuju ovo intenzivno tržište. Jedna od njih jeste i blockchain platforma Cardano čiji je deo i kriptovaluta Ada.

Startapi i poslovanje

Srpski B-Fresh inovativnim sistemom pakovanja nastoji da promeni prehrambenu industriju

Tehnologija bi u budućnosti mogla u potpunosti da promeni poljoprivredu i prehrambenu industriju. Startap B-Fresh iz Srbije koji razvija rešenje za duži rok trajanja hrane upravo to dokazuje, ali pokazuje i da Srbija ima još jedan talentovan tim iz 'agrotech' sektora.

Internet marketing

IAB MIXX Awards 2021: Otvorene prijave – žiri bira nagrade u 15 kategorija!

Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu kvalitet realizacije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija, a u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Startapi i poslovanje

Endava akvizirala hrvatsku agenciju Five za 33+ miliona evra

Ova kompanija nakon prošlogodišnje akvizicije Comtrade-a nastavlja sa jačanjem svog prisustva u regionu. Hrvatski Five postaje deo ove internacionalne kompanije, a 'exit' je vredan više od 33 miliona evra - kroz deonice i keš.