Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom 'cashless' plaćanja - Netokracija.rs

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i subote korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Beskontaktno plaćanje platnim karticama u javnom prevozu, navode iz Mastercarda, obavlja se na isti način kao što se validiraju BusPlus karte – prislanjanjem kartice na donju polovinu validatora koja je obeležena simbolom za ‘cashless’ plaćanje i to na udaljenosti od najviše 4 centimetara. Nakon toga svetlosni i zvučni signal potvrdiće da li je karta uspešno plaćena.

Između kartice i validatora, dodaju iz Mastercarda, razmenjuje se samo minimum podataka koji su šifrovani. Za svako plaćanje kreira se jedinstveni kod koji se ne može upotrebiti za neku drugu transakciju putem iste kartice, tako da se jedna karta naplaćuje samo jedanput, čak i ako se kartica prisloni više puta na terminal. Dodatni element kontrole i sigurnosti prilikom plaćanja, dodaju, predstavlja i činjenica da ukoliko se na validator prislone platna i BusPlus kartica, validator će uvek očitati samo BusPlus.

Dalje inovacije ‘cashless’ načina plaćanja u Srbiji

Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u ovoj kompaniji, ističe da je ovo samo još jedan korak u cilju širenja beskontaktnog načina plaćanja:

Ovo je ujedno i odličan pokazatelj da je tržište Srbije spremno za dalje inovacije u smeru digitalnih, bezgotovinskih plaćanja, te je ova kampanja u gradskom prevozu odlična prilika za sugrađane da se uvere u sve prednosti savremenih platnih rešenja i to po više nego atraktivnim cenama.

Inače, Mastercard beskontaktno plaćanje u vozilima javnog prevoza u Beogradu omogućeno je u januaru tekuće godine i time Beograd postaje jedan u nizu svetskih gradova u kojima se primenjuje ovaj način kupovine karata.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.