Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom 'cashless' plaćanja - Netokracija.rs

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i subote korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Beskontaktno plaćanje platnim karticama u javnom prevozu, navode iz Mastercarda, obavlja se na isti način kao što se validiraju BusPlus karte – prislanjanjem kartice na donju polovinu validatora koja je obeležena simbolom za ‘cashless’ plaćanje i to na udaljenosti od najviše 4 centimetara. Nakon toga svetlosni i zvučni signal potvrdiće da li je karta uspešno plaćena.

Između kartice i validatora, dodaju iz Mastercarda, razmenjuje se samo minimum podataka koji su šifrovani. Za svako plaćanje kreira se jedinstveni kod koji se ne može upotrebiti za neku drugu transakciju putem iste kartice, tako da se jedna karta naplaćuje samo jedanput, čak i ako se kartica prisloni više puta na terminal. Dodatni element kontrole i sigurnosti prilikom plaćanja, dodaju, predstavlja i činjenica da ukoliko se na validator prislone platna i BusPlus kartica, validator će uvek očitati samo BusPlus.

Dalje inovacije ‘cashless’ načina plaćanja u Srbiji

Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u ovoj kompaniji, ističe da je ovo samo još jedan korak u cilju širenja beskontaktnog načina plaćanja:

Ovo je ujedno i odličan pokazatelj da je tržište Srbije spremno za dalje inovacije u smeru digitalnih, bezgotovinskih plaćanja, te je ova kampanja u gradskom prevozu odlična prilika za sugrađane da se uvere u sve prednosti savremenih platnih rešenja i to po više nego atraktivnim cenama.

Inače, Mastercard beskontaktno plaćanje u vozilima javnog prevoza u Beogradu omogućeno je u januaru tekuće godine i time Beograd postaje jedan u nizu svetskih gradova u kojima se primenjuje ovaj način kupovine karata.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.