Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom 'cashless' plaćanja - Netokracija.rs

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i subote korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Beskontaktno plaćanje platnim karticama u javnom prevozu, navode iz Mastercarda, obavlja se na isti način kao što se validiraju BusPlus karte – prislanjanjem kartice na donju polovinu validatora koja je obeležena simbolom za ‘cashless’ plaćanje i to na udaljenosti od najviše 4 centimetara. Nakon toga svetlosni i zvučni signal potvrdiće da li je karta uspešno plaćena.

Između kartice i validatora, dodaju iz Mastercarda, razmenjuje se samo minimum podataka koji su šifrovani. Za svako plaćanje kreira se jedinstveni kod koji se ne može upotrebiti za neku drugu transakciju putem iste kartice, tako da se jedna karta naplaćuje samo jedanput, čak i ako se kartica prisloni više puta na terminal. Dodatni element kontrole i sigurnosti prilikom plaćanja, dodaju, predstavlja i činjenica da ukoliko se na validator prislone platna i BusPlus kartica, validator će uvek očitati samo BusPlus.

Dalje inovacije ‘cashless’ načina plaćanja u Srbiji

Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u ovoj kompaniji, ističe da je ovo samo još jedan korak u cilju širenja beskontaktnog načina plaćanja:

Ovo je ujedno i odličan pokazatelj da je tržište Srbije spremno za dalje inovacije u smeru digitalnih, bezgotovinskih plaćanja, te je ova kampanja u gradskom prevozu odlična prilika za sugrađane da se uvere u sve prednosti savremenih platnih rešenja i to po više nego atraktivnim cenama.

Inače, Mastercard beskontaktno plaćanje u vozilima javnog prevoza u Beogradu omogućeno je u januaru tekuće godine i time Beograd postaje jedan u nizu svetskih gradova u kojima se primenjuje ovaj način kupovine karata.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.