Buffer uveo podršku za Instagram!

Buffer uveo podršku za Instagram – stiže jednostavnije upravljanje postovima!

Buffer je nadaleko poznat kao jedan od osnovnih alata za objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama - pogotovo kada govorimo o mnogobrojnim klijentima i nalozima. Do sada su bili podržani Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest, a servis je od danas uveo i mogućnost planiranog objavljivanja sadržaja na Instagramu.

instagram-buffer

Korisnici već sada mogu detaljnije da planiraju raspored objavljivanja fotografija na Instagramu, zajedno sa opisom. Pored standardnih alata, na raspolaganju je i analitika koja se odnosi na lajkove i komentare, kao i funkcija pomoću koje se lako mogu videti najpopularniji postovi na stranici – bilo da se radi o privatnim korisnicima, brendovima ili pak drugim organizacijama.

Od trenutka kada korisnik odredi planirano vreme za objavljivanje postova, uređaj (bilo da se radi o računarima ili mobilnim uređajima) sa koga se koristi Buffer, prikazivaće obaveštenje putem koga se mogu videti određeni postovi spremni za ručno objavljivanje. Takođe, u okviru notifikacije se može videti izgled pripremljenog posta, nakon čega će korisnik biti usmeren ka poslednjem koraku pred objavljivanje fotke na Instagramu.

Alati za bolje korisničko iskustvo već uveliko dostupni

Iako je Buffer pretplatnička platforma, iz kompanije su odlučili da objavljivanje sadržaja na Instagramu bude besplatno za sve korisnike. Sa druge strane, oni koji su pretplaćeni na ovaj servis imaju mogućnost da povežu nekoliko različitih naloga, dok klijenti koji koriste besplatnu verziju web sajta ili aplikacije mogu povezati isključivo jedan Instagram nalog.

Bolje planiranje rasporeda objavljivanja fotografija na Instagramu. (Foto: thenextweb.com)
Bolje planiranje rasporeda objavljivanja fotografija na Instagramu. (Izvor: The Next Web)

Ono što je zanimljivo napomenuti jeste to da Instagramov API ne dozvoljava pristup third-party aplikacijama kada je korišćenje sadržaja u pitanju, a Buffer je među prvim servisima koji se danas nalaze u partnerskom programu ove kompanije. Pored već navedenih mogućnosti, korisnici tako bez problema mogu pripremati svoje postove sa hashtag-ovima, emodžijima i obeležavanjem drugih korisnika. Ukoliko pak napravite grešku u tekstu, tu je i mogućnost njegove izmene pre nego što i zvanično bude objavljen sa fotografijom.

Nova funkcija dostupna je već od danas na webu ali i mobilnim verzijama Buffera (iOS, Android), te je uveliko možete iskoristiti radi bolje organizacije sadržaja – što će posebno obradovati community menadžere.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.