
10 stavova Briana Solisa o digitalnom marketingu u 2016. (koji zapravo imaju smisla)
Četvrta po redu Spark.me konferencija konačno je tu! Više od 500 učesnika 'okupiralo' je hotel Mediteran kako bi čuli uvodno predavanje Briana Solisa, nagrađivanog autora i preduzetnika koji je otvorio konferenciju. U nastavku pročitajte po čemu će njegovo izlaganje ostati upamćeno, ali i zašto je inovativnost toliko teška.

Šta nas to čini boljim? Šta to Spark.me ove godine čini boljim? Pozdravivši sve prisutne, direktorka marketinga kompanije Domain.Me, Nataša Đukanović, izjavila je kako se konferencija rodila iz samo jedne ideje, te da tim svake godine pomera stvari za lestvicu više zahvaljujući bivšim spikerima i prijateljima koji su sada formirali pravu zajednicu, ali i publici zbog koje je čitava stvar i pokrenuta na prvom mestu.
Centralno mesto na bini ubrzo potom zauzeo je Brian Solis, digitalni analitičar, nagrađivani autor i motivacioni govornik čije je prisustvo ovogodišnjoj konferenciji dalo poseban šmek. Njegova poslednja knjiga pod nazivom X: The Experience When Business Meets Design fokusira se na činjenicu kako je tehnologija u potpunosti reprogramirala naš mozak i kako se kao kreatori više ne možemo oslanjati na tradicionalne modele ustaljene od strane velikih kompanija. Svet se promenio, a mi ga i dalje posmatramo iz svog ugla.
Svi misle kako će promeniti svet, ali niko ne želi da promeni sebe.
Zašto je inovirati toliko teško? Zato što povlađujemo već ustaljenim standardima. Povlađivanje je najveći neprijatelj inovativnosti. Kada odem sutra odavde, zapamtite to. Nemojte da radite onako kako drugi rade, neka vaš rad bude odlika vaše ličnosti. Budite promena koju želite da vidite!
Stvari prečesto uzimamo zdravo za gotovo, ono što klijenti žele i ništa više. Na vama je da kreirate posebna iskustva koja će promeniti ustaljenu paradigmu.
Da ne objašnjavamo dalje #SparkMe pic.twitter.com/6fg4LvXUHu
— Ivan Rečević (@irecevic) May 28, 2016
Naš cilj je da dosegnemo do ljudskih osećanja, a tehnologija je samo most preko koga ćemo to uraditi. Te fantastične stvari, to je ono što ljudi očekuju. Zato izađite iz vaše zone komfora i zasucite rukave.
Inovacija u vašem poslu može se desiti samo tako što ćete videti stvari koje drugi ne vide i što ćete raditi posao drugačije.
Tehnologija je postala deo našeg života do te mere da ona postavlja standard za angažovanost i pažnju. Kada sam krenuo da pišem knjigu prosečno vreme pažnje za čitanje iznosilo je 6 minuta. Tri godine kasnije i ona iznosi svega 60 sekundi.

Ne postajemo samo narcisti, već i digitalni introverti koji zaboravljaju kako da komuniciraju u realnom svetu.
Dnevno provedemo 177 minuta na našim pametnim uređajima. Ovim činom uspeli smo da reprogramiramo naš mozak tako da dete od jedne godine sada posmatra magazin kao iPad koji ne radi.
Ukoliko želite da budete inovativni, ne gledajte u ono što velike kompanije rade. Radite stvari koje vi želite da vidite jer tu nastaje inovativnost.
Ne postoji magična kutija izvan koje trebate da razmišljate. Šta knjiga, website, znak za parkiranje mogu biti u 2016. godini? To su pitanja koja trebate da postavite sebi.
Klinci danas ne znaju šta ‘save’ ikonica predstavlja, oni nikada nisu videli disketu. Mi dizajniramo za ‘save icon’ generaciju i moramo da zaboravimo stvari koje znamo.
Kada počnete da postavljate pitanja, da vidite stvari drugačije, tada menjate svet.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!