10 stavova Briana Solisa o digitalnom marketingu u 2016.

10 stavova Briana Solisa o digitalnom marketingu u 2016. (koji zapravo imaju smisla)

Četvrta po redu Spark.me konferencija konačno je tu! Više od 500 učesnika 'okupiralo' je hotel Mediteran kako bi čuli uvodno predavanje Briana Solisa, nagrađivanog autora i preduzetnika koji je otvorio konferenciju. U nastavku pročitajte po čemu će njegovo izlaganje ostati upamćeno, ali i zašto je inovativnost toliko teška.

brian1
Brian Solis otvara četvrtu po redu Spark.Me konferenciju.

Šta nas to čini boljim? Šta to Spark.me ove godine čini boljim? Pozdravivši sve prisutne, direktorka marketinga kompanije Domain.Me, Nataša Đukanović, izjavila je kako se konferencija rodila iz samo jedne ideje, te da tim svake godine pomera stvari za lestvicu više zahvaljujući bivšim spikerima i prijateljima koji su sada formirali pravu zajednicu, ali i publici zbog koje je čitava stvar i pokrenuta na prvom mestu.

Centralno mesto na bini ubrzo potom zauzeo je Brian Solis, digitalni analitičar, nagrađivani autor i motivacioni govornik čije je prisustvo ovogodišnjoj konferenciji dalo poseban šmek. Njegova poslednja knjiga pod nazivom X: The Experience When Business Meets Design fokusira se na činjenicu kako je tehnologija u potpunosti reprogramirala naš mozak i kako se kao kreatori više ne možemo oslanjati na tradicionalne modele ustaljene od strane velikih kompanija. Svet se promenio, a mi ga i dalje posmatramo iz svog ugla.

Svi misle kako će promeniti svet, ali niko ne želi da promeni sebe.

Zašto je inovirati toliko teško? Zato što povlađujemo već ustaljenim standardima. Povlađivanje je najveći neprijatelj inovativnosti. Kada odem sutra odavde, zapamtite to. Nemojte da radite onako kako drugi rade, neka vaš rad bude odlika vaše ličnosti. Budite promena koju želite da vidite!

Stvari prečesto uzimamo zdravo za gotovo, ono što klijenti žele i ništa više. Na vama je da kreirate posebna iskustva koja će promeniti ustaljenu paradigmu.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Naš cilj je da dosegnemo do ljudskih osećanja, a tehnologija je samo most preko koga ćemo to uraditi. Te fantastične stvari, to je ono što ljudi očekuju. Zato izađite iz vaše zone komfora i zasucite rukave.

Inovacija u vašem poslu može se desiti samo tako što ćete videti stvari koje drugi ne vide i što ćete raditi posao drugačije.

Tehnologija je postala deo našeg života do te mere da ona postavlja standard za angažovanost i pažnju. Kada sam krenuo da pišem knjigu prosečno vreme pažnje za čitanje iznosilo je 6 minuta. Tri godine kasnije i ona iznosi svega 60 sekundi.

wired1
Naslovna stranica martovskog izdanja časopisa Wired pokazala je koliko su se komunikološke potrebe čitavog društva promenile u poslednjoj deceniji.

Ne postajemo samo narcisti, već i digitalni introverti koji zaboravljaju kako da komuniciraju u realnom svetu.

Dnevno provedemo 177 minuta na našim pametnim uređajima. Ovim činom uspeli smo da reprogramiramo naš mozak tako da dete od jedne godine sada posmatra magazin kao iPad koji ne radi.

Ukoliko želite da budete inovativni, ne gledajte u ono što velike kompanije rade. Radite stvari koje vi želite da vidite jer tu nastaje inovativnost.

Ne postoji magična kutija izvan koje trebate da razmišljate. Šta knjiga, website, znak za parkiranje mogu biti u 2016. godini? To su pitanja koja trebate da postavite sebi.

pulsesparkrs

Klinci danas ne znaju šta ‘save’ ikonica predstavlja, oni nikada nisu videli disketu. Mi dizajniramo za ‘save icon’ generaciju i moramo da zaboravimo stvari koje znamo.

Kada počnete da postavljate pitanja, da vidite stvari drugačije, tada menjate svet.

Treba nam više ljudi koji će raditi luda sranja kako bismo doživeli svet na drugačiji način.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.