10 stavova Briana Solisa o digitalnom marketingu u 2016.

10 stavova Briana Solisa o digitalnom marketingu u 2016. (koji zapravo imaju smisla)

Četvrta po redu Spark.me konferencija konačno je tu! Više od 500 učesnika 'okupiralo' je hotel Mediteran kako bi čuli uvodno predavanje Briana Solisa, nagrađivanog autora i preduzetnika koji je otvorio konferenciju. U nastavku pročitajte po čemu će njegovo izlaganje ostati upamćeno, ali i zašto je inovativnost toliko teška.

brian1
Brian Solis otvara četvrtu po redu Spark.Me konferenciju.

Šta nas to čini boljim? Šta to Spark.me ove godine čini boljim? Pozdravivši sve prisutne, direktorka marketinga kompanije Domain.Me, Nataša Đukanović, izjavila je kako se konferencija rodila iz samo jedne ideje, te da tim svake godine pomera stvari za lestvicu više zahvaljujući bivšim spikerima i prijateljima koji su sada formirali pravu zajednicu, ali i publici zbog koje je čitava stvar i pokrenuta na prvom mestu.

Centralno mesto na bini ubrzo potom zauzeo je Brian Solis, digitalni analitičar, nagrađivani autor i motivacioni govornik čije je prisustvo ovogodišnjoj konferenciji dalo poseban šmek. Njegova poslednja knjiga pod nazivom X: The Experience When Business Meets Design fokusira se na činjenicu kako je tehnologija u potpunosti reprogramirala naš mozak i kako se kao kreatori više ne možemo oslanjati na tradicionalne modele ustaljene od strane velikih kompanija. Svet se promenio, a mi ga i dalje posmatramo iz svog ugla.

Svi misle kako će promeniti svet, ali niko ne želi da promeni sebe.

Zašto je inovirati toliko teško? Zato što povlađujemo već ustaljenim standardima. Povlađivanje je najveći neprijatelj inovativnosti. Kada odem sutra odavde, zapamtite to. Nemojte da radite onako kako drugi rade, neka vaš rad bude odlika vaše ličnosti. Budite promena koju želite da vidite!

Stvari prečesto uzimamo zdravo za gotovo, ono što klijenti žele i ništa više. Na vama je da kreirate posebna iskustva koja će promeniti ustaljenu paradigmu.

Naš cilj je da dosegnemo do ljudskih osećanja, a tehnologija je samo most preko koga ćemo to uraditi. Te fantastične stvari, to je ono što ljudi očekuju. Zato izađite iz vaše zone komfora i zasucite rukave.

Inovacija u vašem poslu može se desiti samo tako što ćete videti stvari koje drugi ne vide i što ćete raditi posao drugačije.

Tehnologija je postala deo našeg života do te mere da ona postavlja standard za angažovanost i pažnju. Kada sam krenuo da pišem knjigu prosečno vreme pažnje za čitanje iznosilo je 6 minuta. Tri godine kasnije i ona iznosi svega 60 sekundi.

wired1
Naslovna stranica martovskog izdanja časopisa Wired pokazala je koliko su se komunikološke potrebe čitavog društva promenile u poslednjoj deceniji.

Ne postajemo samo narcisti, već i digitalni introverti koji zaboravljaju kako da komuniciraju u realnom svetu.

Dnevno provedemo 177 minuta na našim pametnim uređajima. Ovim činom uspeli smo da reprogramiramo naš mozak tako da dete od jedne godine sada posmatra magazin kao iPad koji ne radi.

Ukoliko želite da budete inovativni, ne gledajte u ono što velike kompanije rade. Radite stvari koje vi želite da vidite jer tu nastaje inovativnost.

Ne postoji magična kutija izvan koje trebate da razmišljate. Šta knjiga, website, znak za parkiranje mogu biti u 2016. godini? To su pitanja koja trebate da postavite sebi.

pulsesparkrs

Klinci danas ne znaju šta ‘save’ ikonica predstavlja, oni nikada nisu videli disketu. Mi dizajniramo za ‘save icon’ generaciju i moramo da zaboravimo stvari koje znamo.

Kada počnete da postavljate pitanja, da vidite stvari drugačije, tada menjate svet.

Treba nam više ljudi koji će raditi luda sranja kako bismo doživeli svet na drugačiji način.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-švajcarski Strong Network podigao €5,1 investicije – širi se na Evropu i SAD

Strong Network, srpsko-švajcarski startap dobio je investiciju vrednu 5,1 miliona evra kako bi ubrzao svoje širenje na teritorije Evrope i SAD-a. Rundu investiranja predvodio je OpenOcean zajedno sa Wingman Ventures fondom.

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.