10 stavova Briana Solisa o digitalnom marketingu u 2016.

10 stavova Briana Solisa o digitalnom marketingu u 2016. (koji zapravo imaju smisla)

Četvrta po redu Spark.me konferencija konačno je tu! Više od 500 učesnika 'okupiralo' je hotel Mediteran kako bi čuli uvodno predavanje Briana Solisa, nagrađivanog autora i preduzetnika koji je otvorio konferenciju. U nastavku pročitajte po čemu će njegovo izlaganje ostati upamćeno, ali i zašto je inovativnost toliko teška.

brian1
Brian Solis otvara četvrtu po redu Spark.Me konferenciju.

Šta nas to čini boljim? Šta to Spark.me ove godine čini boljim? Pozdravivši sve prisutne, direktorka marketinga kompanije Domain.Me, Nataša Đukanović, izjavila je kako se konferencija rodila iz samo jedne ideje, te da tim svake godine pomera stvari za lestvicu više zahvaljujući bivšim spikerima i prijateljima koji su sada formirali pravu zajednicu, ali i publici zbog koje je čitava stvar i pokrenuta na prvom mestu.

Centralno mesto na bini ubrzo potom zauzeo je Brian Solis, digitalni analitičar, nagrađivani autor i motivacioni govornik čije je prisustvo ovogodišnjoj konferenciji dalo poseban šmek. Njegova poslednja knjiga pod nazivom X: The Experience When Business Meets Design fokusira se na činjenicu kako je tehnologija u potpunosti reprogramirala naš mozak i kako se kao kreatori više ne možemo oslanjati na tradicionalne modele ustaljene od strane velikih kompanija. Svet se promenio, a mi ga i dalje posmatramo iz svog ugla.

Svi misle kako će promeniti svet, ali niko ne želi da promeni sebe.

Zašto je inovirati toliko teško? Zato što povlađujemo već ustaljenim standardima. Povlađivanje je najveći neprijatelj inovativnosti. Kada odem sutra odavde, zapamtite to. Nemojte da radite onako kako drugi rade, neka vaš rad bude odlika vaše ličnosti. Budite promena koju želite da vidite!

Stvari prečesto uzimamo zdravo za gotovo, ono što klijenti žele i ništa više. Na vama je da kreirate posebna iskustva koja će promeniti ustaljenu paradigmu.

Naš cilj je da dosegnemo do ljudskih osećanja, a tehnologija je samo most preko koga ćemo to uraditi. Te fantastične stvari, to je ono što ljudi očekuju. Zato izađite iz vaše zone komfora i zasucite rukave.

Inovacija u vašem poslu može se desiti samo tako što ćete videti stvari koje drugi ne vide i što ćete raditi posao drugačije.

Tehnologija je postala deo našeg života do te mere da ona postavlja standard za angažovanost i pažnju. Kada sam krenuo da pišem knjigu prosečno vreme pažnje za čitanje iznosilo je 6 minuta. Tri godine kasnije i ona iznosi svega 60 sekundi.

wired1
Naslovna stranica martovskog izdanja časopisa Wired pokazala je koliko su se komunikološke potrebe čitavog društva promenile u poslednjoj deceniji.

Ne postajemo samo narcisti, već i digitalni introverti koji zaboravljaju kako da komuniciraju u realnom svetu.

Dnevno provedemo 177 minuta na našim pametnim uređajima. Ovim činom uspeli smo da reprogramiramo naš mozak tako da dete od jedne godine sada posmatra magazin kao iPad koji ne radi.

Ukoliko želite da budete inovativni, ne gledajte u ono što velike kompanije rade. Radite stvari koje vi želite da vidite jer tu nastaje inovativnost.

Ne postoji magična kutija izvan koje trebate da razmišljate. Šta knjiga, website, znak za parkiranje mogu biti u 2016. godini? To su pitanja koja trebate da postavite sebi.

pulsesparkrs

Klinci danas ne znaju šta ‘save’ ikonica predstavlja, oni nikada nisu videli disketu. Mi dizajniramo za ‘save icon’ generaciju i moramo da zaboravimo stvari koje znamo.

Kada počnete da postavljate pitanja, da vidite stvari drugačije, tada menjate svet.

Treba nam više ljudi koji će raditi luda sranja kako bismo doživeli svet na drugačiji način.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.