Kako to 'veliki' sarađuju sa YouTube zvezdama?

Kako to ‘veliki’ sarađuju sa YouTube zvezdama i neguju influenser marketing?

Najznačajnija domaća konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu koja se 25. maja održava u beogradskom Domu omladine, ugostiće Brendana Gahana - američkog stručnjaka za marketing na društvenim mrežama koji je uvršten na Forbsovu listu '30 ispod 30: umova u marketingu', a koji poseduje dugogodišnje iskustvo pri saradnji sa YouTube zvezdama na različitim viralnim kampanjama.

Brendan Gahan jedna je od ovogodišnjih 'keynote' govornika Digital Day konferencije
Brendan Gahan jedan je od ovogodišnjih ‘keynote’ govornika Digital Day konferencije

Samo dve nedelje dele nas od ovogodišnjeg Digital Day-a koji se održava 25. maja u Domu omladine pod geslom „Ads we love“. Pored već najavljenih govornika među kojima se nalazi i Dejv Bris, posetioci će imati priliku da čuju Brendana Gahana, američkog stručnjaka za digitalni marketing koji je proglašen za jednog od top 160 mladih lidera, ali i koji je lični gost američkog predsednika Baraka Obame.

Na stranu laskave titule, Gahan je najpoznatiji kao marketar koji je prvi krenuo da angažuje YouTube zvezde za marketinške potrebe različitih brendova, te je orkestrirao brojne viralne kampanje i rukovodio realizacijom prve advertajzing integracije na platformama Imgur i Formspring. Važi za redovnog komentatora raznih tema koje se odnose na YouTube, a danas najviše govori o tome kako privući pažnju na ovoj društvenoj mreži i upravljati deljenjem sadržaja.

YouTuberi + dobra kampanja = viral?

Na Digital Day-u Brendan će održati predavanje pod nazivom „Influenceri marketinga: epske pobede, porazi i naučene lekcije“ tokom kojeg će prisutnima otkriti kako uključiti uticajne digitalce u marketing kampanju, ali i podeliti dobre prakse njihovog dovođenja u vezu sa brendovima. Kako sam Gahan ističe, najveći pomak u kreiranju uspešnih viralnih kampanja dešava se onda kada agencije i brendovi u promociju uključe kultne kreatora viralnih sadržaja i kada prestanu da se „bore“ protiv njih.

Brendan je od strane Forbes-a proglašen za jednog od najuticajnih ljudi u svetu digitalnog marketinga, te se našao na listi '30 ispod 30: umova u marketingu'
Brendan je od strane Forbes-a proglašen za jednog od najuticajnih ljudi u svetu digitalnog marketinga, te se našao na listi ’30 ispod 30: umova u marketingu’.

Iz organizacije ističu kako je Brendan bio odgovoran za kreiranje viralnih kampanja iza kojih stoje brendovi Pepsico, Virgin Mobile, GE, Corona i 20th Century Fox, kao i da je Gahan član savetodavnog odbora Vidcona – najvećeg skupa posvećenog YouTube-u i mladim digitalnim zvezdama.

Obezbedite vaše mesto već danas!

Više informacija o ovom ali i drugim predavačima dostupno je na zvaničnom sajtu Digital Day 2016. konferencije, gde zainteresovani učesnici već danas mogu obezbediti svoju ulaznicu po ceni od 9.500 dinara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.

Kolumna

Iako je mobilno bankarstvo tu već duže vreme, još uvek je aktuelna tema – ali zašto?

Savremene tehnologije postale su sastavni deo naše svakodnevnice i menjanju način na koji radimo stvari u svom privatnom i profesionalnom životu velikom brzinom. Finansijski sektor je svakako među industrijama u kojima se njihove prednosti najviše osećaju i najbrže implementiraju novine - o čemu svedoče i novine u oblasti plaćanja 'pametnim' telefonom.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Društvene mreže

Facebook pokreće program za suzbijanje lažnih informacija u Srbiji – da li je ovo kraj lažnim vestima?

Sa ciljem da suzbije širenje netačnih i neproverenih informacija u okviru svog sistema, Facebook je pokrenuo nezavisni program u Srbiji za proveru istinitosti činjenica (uglavnom vesti) koje se objavljuju na ovoj društvenoj mreži.