Stipendija 'Boris Trivan' otvorena za studente završnih godina fakulteta

Studenti! Otvoren je konkurs za stipendiju ‘Boris Trivan’ – pošaljite CV do 1. decembra

Poziv za stipendiju 'Boris Trivan' ove godine otvoren je za diplomce i studente završnih godina fakulteta. Stipendija im omogućava da odslušaju sve programe Instituta za digitalne komunikacije i dobiju međunarodno priznate sertifikate.

Kako se navodi u saopštenju, Boris Trivan, čije ime stipendija nosi, bio je jedan od osnivača pomenutog Instituta i najomiljeniji predavač polaznika, a njegova energija i dalje je prisutna u svemu što u ovoj organizacije rade. Povodom toga, iz Instituta ističu:

Želimo da to znanje i energiju koju je Boris imao delimo kroz stipendiju, sa idejom da otvori nove mogućnosti svima koji znaju koliko je važno da svakog dana radimo ono što zaista volimo.

Dakle, ukoliko ste nedavno diplomirali ili ste na završnoj godini fakulteta, a želite da aplicirate za ovu stipendiju, pošaljite svoj CV i motivaciono pismo na e-mail adresu stipendija@dci.rs do 1. decembra 2019, a žiri sačinjen od svih predavača na Institutu će odabrati najboljeg koji će imati priliku da odsluša sve programe organizatora i dobije međunarodno priznate sertifikate.

Inače, Boris Trivan bio je prvi čovek portala NOIZZ od njegovog osnivanja 2016. godine. Napisao je veliki broj kolumni za domaće medije, a bio je veoma aktivan i na Tviteru, po čemu je bio i najpoznatiji. Preminuo je iznenada 25. oktobra prošle godine u Berlinu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?