Kreće Bitka za znanje: Opremimo osnovne škole robotičkom opremom!

Kreće Bitka za znanje: Opremimo osnovne škole robotičkom opremom!

U okviru programa Bitka za znanje, danas je u Beogradu otpočela velika nacionalna akcija KODigranje, namenjena razvoju informatičke pismenosti kod osnovaca i njihovom osposobljavanju za život u 21. veku. U okviru akcije, osnovne škole širom Srbije imaće jedinstvenu priliku da apliciraju za nabavku različite IT i robotičke opreme.

bz
Danas počinje Bitka za znanje, velika nacionalna akcija iza koje stoje Fond B92, a koju su podržali Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Udruženje profesora informatike Srbije, kao i centar za kreativno razmišljanje kliker.

Bitka za znanje i akcija KODigranje podrazumevaju opremanje svih osnovnih škola u Srbiji različitom IT i robotičkom opremom, obuku nastavnika da modernu opremu koriste kao nastavno sredstvo kako bi deci pružili kvalitetno obrazovanje, kao i organizaciju takmičarske lige u kojoj će, sa svojim timovima, učestvovati sve škole kojima je oprema donirana.

Poziv svim zainteresovanim osnovnim školama u Srbiji već uveliko je otvoren na zvaničnom sajtu bitkazaznanje.rs putem kojeg je moguće učešće u prvoj fazi akcije – prijave su otvorene do 25. januara. Cilj akcije jeste da se kod osnovaca razvije kritičko mišljenje i veštine potrebne za rešavanje problema, ali i da ih motiviše da se u budućnosti bave poslovima u oblasti IKT-a i STEM nauka (prirodne i matematičke nauke, tehnologija i inženjerstvo).

b1
U okviru akcije Bitka za znanje, školama će biti podeljeno 200 robota uz koje će osnovci činiti prve korake ka programiranju.

Predsednik Upravnog odbora Fonda B92, Veran Matić, izjavio je u razgovoru za medije:

Programiranje je osnova svega, u razvijenim društvima već je postalo deo pismenosti u mnogim zanimanjima u kojima se ranije nije pojavljivalo. Ovom akcijom Fond B92 prenosi dobru praksu Instituta za inovativnost i razvoj mladih iz Hrvatske koji je, na terenu, veoma uspešno, potvrdio da robotika i kodiranje daju brze i atraktivne rezultate kroz igru, a najbolji rezultati učenja dobijaju se kada se izbriše granica između učenja i igre.

Podrška za akciju stigla je i od strane Nenada Bakića, pokretača Croatian Makers lige u Hrvatskoj i prvi donator Bitke za znanje koji je izrazio zadovoljstvo što se dobre prakse ovoga puta prenose i u Srbiju, pojasnivši da njegova organizacija – Institut za razvoj i inovativnost mladih – nastoji da kroz svoje aktivnosti razvija učenje, ali i otvoren duh i čvrst karakter kod dece, pružajući svakom detetu priliku da se upozna sa STEM oblastima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.