Kreće Bitka za znanje: Opremimo osnovne škole robotičkom opremom!

U okviru programa Bitka za znanje, danas je u Beogradu otpočela velika nacionalna akcija KODigranje, namenjena razvoju informatičke pismenosti kod osnovaca i njihovom osposobljavanju za život u 21. veku. U okviru akcije, osnovne škole širom Srbije imaće jedinstvenu priliku da apliciraju za nabavku različite IT i robotičke opreme.

bz
Danas počinje Bitka za znanje, velika nacionalna akcija iza koje stoje Fond B92, a koju su podržali Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Udruženje profesora informatike Srbije, kao i centar za kreativno razmišljanje kliker.

Bitka za znanje i akcija KODigranje podrazumevaju opremanje svih osnovnih škola u Srbiji različitom IT i robotičkom opremom, obuku nastavnika da modernu opremu koriste kao nastavno sredstvo kako bi deci pružili kvalitetno obrazovanje, kao i organizaciju takmičarske lige u kojoj će, sa svojim timovima, učestvovati sve škole kojima je oprema donirana.

Poziv svim zainteresovanim osnovnim školama u Srbiji već uveliko je otvoren na zvaničnom sajtu bitkazaznanje.rs putem kojeg je moguće učešće u prvoj fazi akcije – prijave su otvorene do 25. januara. Cilj akcije jeste da se kod osnovaca razvije kritičko mišljenje i veštine potrebne za rešavanje problema, ali i da ih motiviše da se u budućnosti bave poslovima u oblasti IKT-a i STEM nauka (prirodne i matematičke nauke, tehnologija i inženjerstvo).

b1
U okviru akcije Bitka za znanje, školama će biti podeljeno 200 robota uz koje će osnovci činiti prve korake ka programiranju.

Predsednik Upravnog odbora Fonda B92, Veran Matić, izjavio je u razgovoru za medije:

Programiranje je osnova svega, u razvijenim društvima već je postalo deo pismenosti u mnogim zanimanjima u kojima se ranije nije pojavljivalo. Ovom akcijom Fond B92 prenosi dobru praksu Instituta za inovativnost i razvoj mladih iz Hrvatske koji je, na terenu, veoma uspešno, potvrdio da robotika i kodiranje daju brze i atraktivne rezultate kroz igru, a najbolji rezultati učenja dobijaju se kada se izbriše granica između učenja i igre.

Podrška za akciju stigla je i od strane Nenada Bakića, pokretača Croatian Makers lige u Hrvatskoj i prvi donator Bitke za znanje koji je izrazio zadovoljstvo što se dobre prakse ovoga puta prenose i u Srbiju, pojasnivši da njegova organizacija – Institut za razvoj i inovativnost mladih – nastoji da kroz svoje aktivnosti razvija učenje, ali i otvoren duh i čvrst karakter kod dece, pružajući svakom detetu priliku da se upozna sa STEM oblastima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.