Kreće Bitka za znanje: Opremimo osnovne škole robotičkom opremom!

Kreće Bitka za znanje: Opremimo osnovne škole robotičkom opremom!

U okviru programa Bitka za znanje, danas je u Beogradu otpočela velika nacionalna akcija KODigranje, namenjena razvoju informatičke pismenosti kod osnovaca i njihovom osposobljavanju za život u 21. veku. U okviru akcije, osnovne škole širom Srbije imaće jedinstvenu priliku da apliciraju za nabavku različite IT i robotičke opreme.

bz
Danas počinje Bitka za znanje, velika nacionalna akcija iza koje stoje Fond B92, a koju su podržali Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Udruženje profesora informatike Srbije, kao i centar za kreativno razmišljanje kliker.

Bitka za znanje i akcija KODigranje podrazumevaju opremanje svih osnovnih škola u Srbiji različitom IT i robotičkom opremom, obuku nastavnika da modernu opremu koriste kao nastavno sredstvo kako bi deci pružili kvalitetno obrazovanje, kao i organizaciju takmičarske lige u kojoj će, sa svojim timovima, učestvovati sve škole kojima je oprema donirana.

Poziv svim zainteresovanim osnovnim školama u Srbiji već uveliko je otvoren na zvaničnom sajtu bitkazaznanje.rs putem kojeg je moguće učešće u prvoj fazi akcije – prijave su otvorene do 25. januara. Cilj akcije jeste da se kod osnovaca razvije kritičko mišljenje i veštine potrebne za rešavanje problema, ali i da ih motiviše da se u budućnosti bave poslovima u oblasti IKT-a i STEM nauka (prirodne i matematičke nauke, tehnologija i inženjerstvo).

b1
U okviru akcije Bitka za znanje, školama će biti podeljeno 200 robota uz koje će osnovci činiti prve korake ka programiranju.

Predsednik Upravnog odbora Fonda B92, Veran Matić, izjavio je u razgovoru za medije:

Programiranje je osnova svega, u razvijenim društvima već je postalo deo pismenosti u mnogim zanimanjima u kojima se ranije nije pojavljivalo. Ovom akcijom Fond B92 prenosi dobru praksu Instituta za inovativnost i razvoj mladih iz Hrvatske koji je, na terenu, veoma uspešno, potvrdio da robotika i kodiranje daju brze i atraktivne rezultate kroz igru, a najbolji rezultati učenja dobijaju se kada se izbriše granica između učenja i igre.

Podrška za akciju stigla je i od strane Nenada Bakića, pokretača Croatian Makers lige u Hrvatskoj i prvi donator Bitke za znanje koji je izrazio zadovoljstvo što se dobre prakse ovoga puta prenose i u Srbiju, pojasnivši da njegova organizacija – Institut za razvoj i inovativnost mladih – nastoji da kroz svoje aktivnosti razvija učenje, ali i otvoren duh i čvrst karakter kod dece, pružajući svakom detetu priliku da se upozna sa STEM oblastima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.