Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

U veleprodajnom i maloprodajnom sektoru koriste se različiti servisi i digitalna rešenja za praćenje i evidenciju velikog broja različitih podataka. Jedno od tih rešenje nudi i osmočlani tim iz Beograda kroz svoj e-commerce B2Bee Manager servis koji automatizuje i organizuje posao u veleprodaji uz mogućnost integracije sa ERP-om (Enterprise Resource Planning) – procesom u kojem se planiraju poslovni resursi.

Sa osnivačima ovog startapa pričali smo o daljem razvoju proizvoda, o prednostima u odnosu na konkurenciju, kao i proširenju baze klijenata na više od 20 kompanija u sektoru online trgovine, iako je čitav projekat pokrenut prošle godine.

Podaci na webu i na mobilnim uređajima

Luka Radovanović, COO ovog startapa, objašnjava da su članovi tima koji stoji iza ovog rešenja godinama radili u e-commerce industriji, te imaju iskustvo rada na projektovanju i održavanju kompleksnih e-prodavnica. „Početkom 2018. godine radili smo istraživanje sa našim partnerima koji razvijaju ERP rešenja i uvideli veliko interesovanje za automatizovanje veleprodaje, odakle je i nastala ideja za B2Bee“, kaže Luka i dodaje:

Nakon pažljivog analiziranja i planiranja, rešili smo da napravimo B2B Manager (zasniva se na B2B Hive softverskoj platformi) koji želimo da postavimo kao standard kada je u pitanju komunikacija sa ERP sistemima, kako u B2B industriji, tako i u kompleksnim B2C sistemima.

Objašnjavajući na realnom primeru kako ovaj proizvod zapravo radi i koje benefite donosi krajnjim klijentima, Luka dodaje sledeće:

Top menadžment naših klijenata ima uvid u sve procese kroz napredne real-time izveštaje, routing-e za komercijaliste, stanja u magacinima i prodavnicama, i sve ostalo što može da zatreba za analizu i praćenje procesa prodaje.

Klijentima su na raspolaganju praktično sve funkcionalnosti naših sistema koje su već ugrađene, kao i mogućnost da naknadno dodaju integrisane module. Kako im se poslovanje usložnjava, tako i sami uviđaju prednosti i mogućnosti automatizacije i praćenja poslovnih procesa vezanih za prodaju proizvoda.

B2Bee softver je baziran na kompleksnim Microsoft rešenjima, a kao najatraktivniji i najpopularniji proizvod izdvaja se pomenuti B2B Manager za veleprodaju. Rad ovog proizvoda prati VirtualStore sistem namenjen maloprodaji, a koji između ostalog sadrži i korisnicima nudi modularne aplikacije za komercijaliste, magacine, za servisiranje proizvoda i druge.

Ovaj sistem podržava sve vrste konekcija, od najbolje opcije povezivanja putem web servisa, pa do razmene Excel tabela, XML fajlova. Sistem od ERP-a zahteva veliki broj informacija koje se u dogovorenim intervalima sinhronizuju u oba smera (ERP – B2B Hive i B2B Hive – ERP).

Osim kompletne statistike o prodaji proizvoda, klijentima je na raspolaganju pregled o distribuciji robe, kao i mogućnost integracije dodatnih modula.

Otvorene su pozicije za nove članove tima

Prema rečima našeg sagovornika ono što predstavlja key selling point startapa pred potencijalnim investitorima i korisnicima jeste odlično poznavanje pomenute industrije, potreba klijenata i prilagođavanje tim zahtevima uz neophodni konsalting za unapređenje poslovanja. Takođe, kaže Luka, izdvajaju ih i nivoi automatizacije poslovnih procesa vezanih za prodaju proizvoda.

Luka dodaje da se takođe mogu pohvaliti činjenici da su bili finalisti Inovacionog fonda za Mini Grants Program 2018. godine. Nažalost, zbog kratkog roka, nisu bili adekvatno pripremljeni za finalnu rundu, kaže Radovanović za Netokraciju, dodavši da je B2Bee ipak dobio investiciju – FFF (Friends, Family and Founders) investiciju u vrednosti od 20.000 evra. Pored toga, dodaje, trenutno su u pregovorima sa izraelskim VC fondom za prvu rundu finansiranja.

Govoreći više o planu monetizacije startapa, Luka kaže da se web sistemi zakupljuju od strane klijenata po SaaS konceptu, dok se biznis model zasniva na redovnim mesečnim prihodima kroz dostupne pakete, jednokratnim prihodima kroz inicijalnu aktivaciju i konfiguraciju i dodatnim prihodima kroz posebne zahteve.

O uspešnosti tog modela, kaže, svedoči nagli rast broja klijenata i povećani obim posla, te ovaj startap stalno ima otvorene pozicije za nove članove tima koji će zajedno sa njima nastojati da dalje prošire poslovanje ka novim tržištima. „Najpre planiramo širenje po regionu, a zatim ka ostatku Evrope“, objašnjava Luka i zaključuje da ćemo uskoro možda moći da razgovaramo i o širenju na globalno tržište.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Kultura 2.0

Kako postati digitalni nomad – iz ugla dvojca iza ‘Us two and the view’?

Jovana i Milan početkom godine rešili su da promene svoju poslovnu rutinu i da kancelariju zamene plažom ili džunglom. Kako im je to pošlo za rukom i koji su im trenutno najveći izazovi kao digitalnim nomadima?

Startapi i poslovanje

Mogu li protesti zadržati Car:Go – prvu IT kompaniju koja je izašla na ulice?

Saga zvana Car:Go i dalje traje. Novi protesti protiv ministarke Mihajlović i blokiranje ulica najavljeni su za petak. Pitamo se - da li je ovo pravi potez?

Propustili ste

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.

Tehnologija

Nemamo Epl, ali imamo ‘Epl istoka’: Šta korisnicima donosi otvaranje Xiaomi prodavnice u Srbiji?

U vremenu kada premijum telefoni koštaju kao laptop računari i kada tech brendovi svoje proizvode cene često van domašaja budžeta prosečnog kupca, pojavio se Xiaomi sa dostupnijim proizvodima. Ovaj brend danas otvara zvaničnu prodavnicu u Srbiji.

Karijere

Boris Krstović: Kako voditi karijeru kao preduzetnik?

Preduzetnički 'mindset' sreće se kod onih koji vode sopstveni biznis, ali i kod ljudi koji su odlučili da karijeru razvijaju u okviru kompanija. Martovsko izdanje Ladies of New Business konferencije posvećeno je upravo svima koji neguju preduzetnički duh!

Tehnologija

Da li je ‘narrowband’ zaista budućnost digitalizacije srpskog društva? Posetili smo Vip IoT Challenge kako bismo saznali

Timovi Kuc-Kuc, YAST i Malci zauzeli su prva tri mesta na takmičenju Vip IoT Challenge. Cilj je bio napraviti IoT rešenje za određeni problem u društvu korišćenjem narrowband tehnologije.

Sponzorisano

Šta naši digitalci nose u rancu i na koju bi opremu potrošili 600.000 dinara?

Koje to stvari mladi digitalci i digitalni nomadi nose sa sobom? Bez koje opreme ne mogu ni da zamisle svoj radni dan?