Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor - uz napredno SaaS rešenje

Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

U veleprodajnom i maloprodajnom sektoru koriste se različiti servisi i digitalna rešenja za praćenje i evidenciju velikog broja različitih podataka. Jedno od tih rešenje nudi i osmočlani tim iz Beograda kroz svoj e-commerce B2Bee Manager servis koji automatizuje i organizuje posao u veleprodaji uz mogućnost integracije sa ERP-om (Enterprise Resource Planning) – procesom u kojem se planiraju poslovni resursi.

Sa osnivačima ovog startapa pričali smo o daljem razvoju proizvoda, o prednostima u odnosu na konkurenciju, kao i proširenju baze klijenata na više od 20 kompanija u sektoru online trgovine, iako je čitav projekat pokrenut prošle godine.

Podaci na webu i na mobilnim uređajima

Luka Radovanović, COO ovog startapa, objašnjava da su članovi tima koji stoji iza ovog rešenja godinama radili u e-commerce industriji, te imaju iskustvo rada na projektovanju i održavanju kompleksnih e-prodavnica. „Početkom 2018. godine radili smo istraživanje sa našim partnerima koji razvijaju ERP rešenja i uvideli veliko interesovanje za automatizovanje veleprodaje, odakle je i nastala ideja za B2Bee“, kaže Luka i dodaje:

Nakon pažljivog analiziranja i planiranja, rešili smo da napravimo B2B Manager (zasniva se na B2B Hive softverskoj platformi) koji želimo da postavimo kao standard kada je u pitanju komunikacija sa ERP sistemima, kako u B2B industriji, tako i u kompleksnim B2C sistemima.

Objašnjavajući na realnom primeru kako ovaj proizvod zapravo radi i koje benefite donosi krajnjim klijentima, Luka dodaje sledeće:

Top menadžment naših klijenata ima uvid u sve procese kroz napredne real-time izveštaje, routing-e za komercijaliste, stanja u magacinima i prodavnicama, i sve ostalo što može da zatreba za analizu i praćenje procesa prodaje.

Klijentima su na raspolaganju praktično sve funkcionalnosti naših sistema koje su već ugrađene, kao i mogućnost da naknadno dodaju integrisane module. Kako im se poslovanje usložnjava, tako i sami uviđaju prednosti i mogućnosti automatizacije i praćenja poslovnih procesa vezanih za prodaju proizvoda.

B2Bee softver je baziran na kompleksnim Microsoft rešenjima, a kao najatraktivniji i najpopularniji proizvod izdvaja se pomenuti B2B Manager za veleprodaju. Rad ovog proizvoda prati VirtualStore sistem namenjen maloprodaji, a koji između ostalog sadrži i korisnicima nudi modularne aplikacije za komercijaliste, magacine, za servisiranje proizvoda i druge.

Ovaj sistem podržava sve vrste konekcija, od najbolje opcije povezivanja putem web servisa, pa do razmene Excel tabela, XML fajlova. Sistem od ERP-a zahteva veliki broj informacija koje se u dogovorenim intervalima sinhronizuju u oba smera (ERP – B2B Hive i B2B Hive – ERP).

Osim kompletne statistike o prodaji proizvoda, klijentima je na raspolaganju pregled o distribuciji robe, kao i mogućnost integracije dodatnih modula.

Otvorene su pozicije za nove članove tima

Prema rečima našeg sagovornika ono što predstavlja key selling point startapa pred potencijalnim investitorima i korisnicima jeste odlično poznavanje pomenute industrije, potreba klijenata i prilagođavanje tim zahtevima uz neophodni konsalting za unapređenje poslovanja. Takođe, kaže Luka, izdvajaju ih i nivoi automatizacije poslovnih procesa vezanih za prodaju proizvoda.

Luka dodaje da se takođe mogu pohvaliti činjenici da su bili finalisti Inovacionog fonda za Mini Grants Program 2018. godine. Nažalost, zbog kratkog roka, nisu bili adekvatno pripremljeni za finalnu rundu, kaže Radovanović za Netokraciju, dodavši da je B2Bee ipak dobio investiciju – FFF (Friends, Family and Founders) investiciju u vrednosti od 20.000 evra. Pored toga, dodaje, trenutno su u pregovorima sa izraelskim VC fondom za prvu rundu finansiranja.

Govoreći više o planu monetizacije startapa, Luka kaže da se web sistemi zakupljuju od strane klijenata po SaaS konceptu, dok se biznis model zasniva na redovnim mesečnim prihodima kroz dostupne pakete, jednokratnim prihodima kroz inicijalnu aktivaciju i konfiguraciju i dodatnim prihodima kroz posebne zahteve.

O uspešnosti tog modela, kaže, svedoči nagli rast broja klijenata i povećani obim posla, te ovaj startap stalno ima otvorene pozicije za nove članove tima koji će zajedno sa njima nastojati da dalje prošire poslovanje ka novim tržištima. „Najpre planiramo širenje po regionu, a zatim ka ostatku Evrope“, objašnjava Luka i zaključuje da ćemo uskoro možda moći da razgovaramo i o širenju na globalno tržište.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.