AskGamblers prva domaća tehnološka kompanija koja sponzoriše FK Crvena zvezda

Nakon plasmana u Ligu šampiona, za crveno-bele ovih dana se ređaju lepe vesti.

Reč je o jednom od najvećih sajtova gde korisnici mogu pronaći ponude, pročitati review online kazina, pronaći bonuse, videti rank kazina i njihove specifikacije, ocene drugih igrača i drugo. AskGamblers je na zvaničnom sajtu ponosno obelodanio novo sponzorstvo sa beogradskim klubom koji je u sredu napravio jedan od najvećih uspeha u novijoj istoriji, plasiravši se u grupnu fazu Lige šampiona.

Kvalitetan rad kluba kao razlog za novu saradnju

Ugovor sa FK Crvena zvezda potpisan je na period od jedne godine. Ugovorom je predviđeno, između ostalog, pojavljivanje logoa AskGamblers na sajtu, na štampanim i digitalnim materijalima ali i na marketing pozicijama na samom stadionu. Ovu vest za Netokraciju je prokomentarisao i Nikola Teofilović, generalni menadžer AskGamblersa koji je tom prilikom za Netokraciju izjavio:

AskGamblers je prepoznao kvalitetan rad FK Crvena zvezda i kao društveno odgovorna kompanija, želimo da se pridružimo i doprinesemo razvoju ovog sporta. Fudbal je igra u kojem se gaje vrednosti timskog rada i zdravog takmičarskog duha, koje su takođe važne i u profesionalnom životu. Te vrednosti su među ključnim razlozima za uspeh AskGamblers-a, koji je danas vodeći sajt u našoj industriji u svetu.

„Iskoristio bih ovu priliku da čestitam fudbalerima Crvene zvezde na ostvarenom izvanrednom uspehu, kao klubu koji je već osvajao ovo najprestižnije fudbalsko takmičenje 1991. godine i nadamo se da će taj uspeh ponoviti i u budućnosti“, dodao je Nikola.

Pomenuti kazino sajt je 2017. i 2016. godine proglašen kao najbolji od strane iGaming Business-a, dok je i ranijih godina ređao takođe vredne nagrade iz ove branše.

Inače, AskGamblers je deo kompanije Catena Media koja je osnovana 2012. godine i trenutno zapošljava više od 350 ljudi u kancelarijama na Malti, Ujedinjenom Kraljevstvu, Srbiji, Italiji, Australiji, SAD-u, Japanu i Švedskoj. Osim spiska kazina za online klađenje, ovaj sajt putem saveta stručnih operatera rešava probleme korisnika, ukoliko dođe do nejasnih slučajeva u nekoj od igara na sreću. Do sada je kroz AskGamblers igračima vraćeno 17,9 miliona dolara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.