Novi Apple Watch 2 i manji iPhone 6C stižu već u martu?

Novi Apple Watch 2 i manji iPhone 6C stižu već u martu?

Kompanija sa zapadne obale Sjedinjenih Američkih Država prema pojedinim pisanjima medija, mogla bi da održi svoj novi Keynote događaj već u martu mesecu sledeće godine - na kome bi bili predstavljeni naslednik Apple Watcha i nešto jeftiniji iPhone 6C sa ekranom od 4 inča.

Apple-iPhone-6c

Kako prenosi Business Insider, izvori bliski portalu 9to5Mac ukazuju na to da bi tehnološki gigant mogao ranije da predstavi svoje nove proizvode nego što je to bilo očekivano. Ukoliko se da verovati glasinama novi Apple Watch 2 bi trebao da stigne i sa kamerom koja će služiti za video pozive – kao i sa drugim promenama koje će karakterisati novi model.

Međutim, još nije jasno da li će nove funkcije biti predstavljene na martovskom događaju sledeće godine. Ipak, sigurno je da će Apple Watch biti dostupan za kupovinu samo mesec dana od predstavljanja, tačnije u aprilu mesecu kao što je to bio slučaj prethodne godine kada je Apple napravio odličan start prodavši čak milion jedinica tokom prvog dana – pre nego što su i zvanične narudžbine za ovaj uređaj počele.

Metalno kućište pre plastičnog

Što se tiče najavljenog iPhonea 6C, on bi prema već procurelim informacijama trebalo da stigne sa 4 inčnim ekranom, a još ranije ove godine pojedine analize su ukazivale da bi pomenuta kompanija mogla da predstavi nove proizvode već u prvoj četvrtini 2016. godine.

Kao što smo već i navikli kod Applea, nova linija iPhone modela bude uvek predstavljena u septembru, pa se tako u martu očekuje da svetska javnost upozna iPhone 6C – koji će za razliku od prethodnika umesto plastičnog, doći sa metalnim kvalitetnim kućištem.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?