Apple u 2016. lansira novi iPhone sa ekranom od 4 inča?

Apple u 2016. lansira novi iPhone sa ekranom od 4 inča?

Prema pojedinim spekulacijama koje stižu od kineskog tehnološkog analitičara Ming-Chi Kuoa, Apple bi u prvoj polovni sledeće godine mogao da predstavi iPhone sa ekranom od 4 inča, koji bi na neki način predstavljao unapređenu verziju iPhone 5S modela koji je svoju premijeru imao još pre dve godine.

6c

Kuo smatra da bi novi uređaj iz Applea najverovatnije trebalo da radi na A9 čipu, baš kao što je slučaj na najnovijim modelima iPhone 6S i 6S Plus. Sa druge strane, novi model najverovatnije neće imati 3D Touch (force touch) tehnologiju koja je zastupljena na već pomenutim telefonima koji su predstavljeni ove godine.

The Verge piše da ovaj kineski analitičar ističe kako među korisnicima i dalje postoji zahtev za 4-inčnim telefonom, te veruje da bi Apple mogao da obnovi svoju liniju proizvoda baš sa ovim modelom. Takođe, on se nadovezao na činjenicu kako je iPhone 5S bio znatno popularniji od 5C modela, te je logično da kompanija napravi nadograđenu verziju „petice“ sa sufiksom S (možda novi 6c?) i to sa jakim A9 procesorom sa kojim bi rad na budućem iOS 10 operativnom sistemu bio stabilan i lagan.

iPhone 7, A10… ponestaje nam brojeva

Inače, Ming-Chi Kuo je i prethodih godina bio poznat po svojim ispravnim predviđanjima, posebno kada se radi o telefonima sa 4.7 i 5.5 ekranima, veličinama Apple Watcha sata, 12-inčnom MacBooku i kompletnim specifikacijama najnovijeg iPhone 6S telefona.

Kada je reč o predstojećim iPhone 7 i 7 Plus modelima koji bi mogli da budu lansirani sledeće godine, sudeći prema Kuovim pretpostavkama, ovi telefoni bi trebalo da stignu sa A10 procesorom i 3GB RAM memorije.

Ukoliko Apple sledeće godine bude svetskoj javnosti predstavio nova tri modela, linija proizvoda kompanije iz SAD-a bi bila veoma slična triu telefona koji stiže iz Sonya (Z modeli), japanske kompanije koja tvrdi da je 4 inčni ekran za današnje potrebe tržišta veoma mali.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?