Za 24h Weibo profil Ambasade Srbije u Kini skupio 300.000 pratilaca

Za 24h Weibo profil Ambasade Srbije u Kini skupio 300.000 pratilaca

COVID-19 definitivno otvara nova poglavlja digitalne diplomatije. Samo 24 časa od otvaranja profila 'SerbianEmbassy' na popularnoj kineskoj društvenoj mreži Weibo, stranicu naše ambasade zapratilo je više od 300.000 korisnika.

Poslednjih dana moglo se čuti dosta o prijateljstvu Kine i Srbije, pogotovo u vreme pandemije izazvane COVID-19 virusom. Kineske vlasti odlučile su da priskoče u pomoć mnogobrojnim zemljama Evropske unije u vidu zdravstvenih radnika i medicinske opreme, a posebnu molbu kineskom predsedniku Si Đinpingu uputio je i predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

Prema pisanju mnogobrojnih državljana Srbije koji trenutno borave u Kini, isečak njegovog obraćanja javnosti završio je i na mnogobrojnim kineskim društvenim mrežama, izazvavši empatiju i poruke podrške kineskog naroda.

Prateći talas pozitivnih poruka, danas smo saznali da se Ambasada Republike Srbije u Kini priključila jednoj od najpopularnijih mreža, Weibo, te da je za manje od 24 časa oko sebe okupila više od 300.000 pratilaca, pri čemu pojedini postovi broje i više od pola miliona lajkova.

Sergej Dojčinović istakao je na svom Twitter nalogu da će građani Kine sada moći da doniraju novac i pomoć Srbiji i to direktno putem aplikacije, što je i bio korak koji su zahtevali u proteklih pet dana. “Država Kina će oficijalno pomoći Srbiji, a sada će to moći da urade i građani Kine koji u nama vide velike prijatelje”, zaključio je Dojčinović u objavi.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Analiza

Prevare na Internetu naša su svakodnevica – a sada je obogaćena i crypto prevarom koju promovišu domaći YouTuberi

Internet je slobodno mesto i vremenom je postao do te mere slobodan da već par godina unazad ne možemo da razlikujemo istinu od laži i prevaru od realne situacije.

Propustili ste

Novost

Održan prvi sastanak frilensera i države: Situacija je kompleksna i pregovori se nastavljaju

Počeli su pregovori predstavnika vlasti i frilensera, a danas je održan prvi sastanak na kome će se odlučivati o zahtevima koje su u proteklim mesecima državi uputili frilenseri.

Ekskluzivno

E-uprava ekskluzivno za Netokraciju otkriva zašto prati kako građani koriste njene usluge

Kako tačno funkcioniše ova platforma i da li (i zašto) prati ponašanje svojih korisnika?

Startapi i poslovanje

Deceniju kasnije i Centili platformu za digitalna plaćanja koristi 4 milijarde korisnika dok se kompanija sprema za novo poglavlje

Prvi put na Netokraciji predstavljamo kompaniju Centili koja je nastala iz Infobipa, koja u Beogradu zapošljava 50 inženjera i koja aktivno posluje na 80 tržišta širom sveta. Centili ovih dana obeležava 10 godina poslovanja, a sa menadžmentom razgovaramo o daljim planovima i procesu reorganizacije.

Tehnologija

Šta nam je sve od tehnoloških novina doneo ovogodišnji digitalni CES?

I ove godine najveći globalni sajam potrošačke elektronike CES oduševio je sve ljubitelje gedžeta i tehnike, dokazavši da za tehnološki napredak jednostavno nema granica.

Novost

Vučić: Ne pregovara se o tome da li će frilenseri da plate porez ili ne – već od kada

Predsednik se ponovo izjasnio po pitanju frilensera i najavljenih protesta.

Društvene mreže

Facebook u 2020. izbrisao 1,3 milijarde naloga radi suzbijanja lažnih informacija

Full Fact, britanska nezavisna organizacija za proveru informacija i nezavisni partner Faceboka, sprovela je istraživanje glavnih izazova sa kojima se suočavaju 'fekt-čekeri širom sveta prilikom pronalaženja i provere informacija koje se pojavljuju na ovoj društvenoj mreži.