Almazan Kitchen: Najveći srpski YouTube kanal koji prati 3 miliona pretplatnika

Almazan Kitchen: Najveći srpski YouTube kanal prati 3 miliona pretplatnika – a specijaliteti tek stižu!

Nekoliko godina kasnije ponovo razgovaramo sa kreatorima YouTube kanala Almazan Kitchen - jednim od najuspešnijih domaćih kanala koji je u međuvremenu sakupio preko 3 miliona pretplatnika.

Priču o rođacima Almažan koji su odlučili da krenu u avanturu pripreme hrane u prirodi, uz prilično autentičan pejzaž, predstavili smo vam pre tri godine. Taj vremenski period bio je dovoljan da ovaj kanal poraste više nego duplo po broju pretplatnika i zabeleži neke promene i nove uspehe.

Međutim, oni se nisu zaustavili samo na rastu broja korisnika. Unapredili su produkciju i način snimanja video materijala, a korisnike širom sveta upoznali su sa novim receptima pripremljenim kraj reke, u snegu ili nekoj drugoj improvizovanoj kuhinji.

O ovim i drugim promenama koje su obeležile rad ovog kanala u prethodne tri godine, kao što je, recimo, saradnja sa automobilskim brendom Škoda, razgovarali smo sa Aleksandrom Almažanom, jednim od članova dvojca koji stoji iza ovog kanala.

Uvođenje YouTube pretplata za najvernije korisnike

Kako nam je Aleksandar na početku s ponosom istakao, ekipa koja gradi i održava ovaj YouTube kanal je za dve godine porasla, pa sada u procesu snimanja videa učestvuju četiri osobe. To, dodaje on, istovremeno znači da se promenio i način snimanja kadrova pripreme hrane i improvizovane kuhinje koja se, osim prirode, preselila i na teritoriju nekadašnje fabrike iz bivše Jugoslavije.

To napušteno industrijsko okruženje donelo je sasvim novi vizuelni koncept ovoj sada već uveliko poznatoj kuhinji, što je publika itekako znala da prepozna i ceni, pa su reakcije gledalaca u 96% slučajeva pozitivne, kao i pre, otkrio nam je naš sagovornik. „Mnogi su rado prihvatili promene na kanalu, većini se i dalje jako dopada ono što Almazan Kitchen radi, a mi uskoro planiramo još jedan serijal videa u prirodi – u old school varijanti“, otkriva nam naš sagovornik.

Koncept kuhinje u prirodi dopao se mnogim gledaocima, a Aleksandar nam je rekao da će u narednom periodu tek biti novih videa i promena koje korisnici mogu očekivati.

Upravo o ovim novinama koje su obeležile Almazan Kitchen u prethodne tri godine, Aleksandar nam je otkrio više detalja:

Dakle, osim lokacije, promenio se i sam stil videa, imamo više rezova, drugačije, naprednijie pokrete kamere, dekoraciju u kadrovima, rasvetu i mnogo inovativnih ideja u tehnici pripreme jela na vatri. Među promenama je takođe i početak prodaje naših brendiranih noževa i dasaka za sečenje i serviranje, a odnedavno je prodaja dostupna i u Srbiji na našem zvaničnom sajtu.

Sve to, kao što smo već pomenuli, dovelo je Almazan Kitchen do tačno 3,2 miliona YouTube pretplatnika, uz preko 286 miliona ukupnog pregleda videa na kanalu, a ta popularnost ovaj domaći kanal dovela je i do saradnje sa automobilskim brendom Škoda, koji je snimio reklamu za model Superb Scout zajedno sa glavnim protagonistima Almazan Kitchen kanala, stricem Bobanom i njegovim bratancem Aleksandrom.

Pored ove reklame, za koju Aleksandar ističe da je došla kao veoma prijatno iznenađenje, ostvarili su saradnju i sa brendom kulinarske opreme Luxury Tandoors, čiji su se proizvodi promovisali putem ovog kanala.

Otuda smo se i zapitali na koji način danas izgleda biznis plan i monetizacija kanala s obzirom na povećanje broja pratilaca, veću popularnost i promene u produkciji, o čemu nam je Aleksandar takođe govorio:

Biznis plan je drugačiji. Trenutno objavljujemo samo jedan video nedeljno umesto dva kao pre. Razlog je konačno uvođenje mogućnosti plaćenih pretplata u Srbiji, pa iz tog razloga pripremamo poseban sadržaj koji će biti dostupan samo za korisnike sa određenom novčanom pretplatom, tako da će biti više nivoa te pretplate.

To radimo jer nismo zadovoljni načinom na koji YouTube vrednuje sadržaj iz Srbije, jer taj sadržaj slabo promovišu samo zbog lokacije. O tome govori odnos broja pregleda/pretplatnika koji je veoma nizak.

Saradnja i snimanje reklame sa Škodom predstavlja svakako uspeh za ovaj kanal, koji je sa pomenutom reklamom samo još više dobio na popularnosti i vidljivosti.

Slika konkretnog cilja koji ste postavili mora vam uvek biti na umu

Iako je pandemija SARS-CoV-2 virusa mnoge ljude naterala na izolaciju u njihovim domovima, naš sagovornik kaže da za mesec i po dana otkako se širenje virusa inteziviralo u Evropi i SAD, ipak nisu zabeležene drastične promene po pitanju broja pregleda i novih pretplatnika.

Kanal je, međutim, i dalje zadržao kontinuitet pregleda i interakcije sa publikom koju je i ranije imao, uz kreiranje kvalitetnog sadržaja i inovativnost, kako u procesu snimanja, tako i u procesu pripreme hrane. Tako postavljen model  jedan je od ključnih razloga zašto je ovaj kanal postao veoma uspešan širom sveta, što nam je Aleksandar i objasnio:

Sadržaj je unikatan, nemoguće ga je iskopirati ili staviti pod određeni šablon jer je ceo proces snimanja zapravo čista improvizacija na licu mesta, bez bilo kakve prethodne režije, i to je upravo ono što nas izdvaja. Jedino novo što planiramo su recepti, gde nažalost moramo da se ograničimo na jela od mesa jer je to sadržaj koji YouTube promoviše gledaocima.

Na samom kraju razgovora, naš sagovornik je podelio i nekoliko važnih saveta za sve one koji počinju ili imaju plan da se bave kreiranjem sadržaja za YouTube: veoma je važno biti uporan i donositi desetine ispravnih odluka svakog dana i to godinama. Aleksandar dodaje:

Od samog početka morate postaviti konkretan cilj i sliku tog cilja uvek držati u glavi, a sve odluke donositi na način koji će vas do tog cilja dovesti.

U skladu sa tim, ekipa iz Almazan Kitchen kanala trenutno čeka da se završi pandemija virusa, nakon čega će nastaviti sa snimanjem video sadržaja. „A što se tiče daljih planova, pratite naš kanal i videćete sami šta samo spremili za naše gledaoce“, zaključio je Aleksandar.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.