AlmazanKitchen prešao milion YouTube pretplatnika!

AlmazanKitchen prešao milion YouTube pretplatnika!

Srpski YouTube kanal iza kojeg stoje Boban i Aleksandar Almažan, dostigao je milion pretplatnika na najpoznatijem video servisu! Veliki uspeh ovog dvočlanog tima, osim fantastičnih recepata, predstavlja i koncept pripremanja hrane u prirodi koji gledaocima pruža jedno nesvakidašnje iskustvo.

Sa ovim YouTube kanalom upoznali smo se početkom prošle godine, tačnije u martu, kada smo imali priliku da porazgovaramo sa osnivačima i saznamo nešto širu priču o filozofiji Almažan Kitchen. Zanimljivo je da nije prošlo ni punih godinu dana, a ovaj kanal je zabeležio rast od preko 600.000 pretplatnika, te je od postojanja kanala generisano sjajnih 75,4 miliona pregleda različitih video snimaka i recepata.

Podsećanja radi, ovaj kanal svoju premijeru je na pomenutoj video platformi imao još 20. maja 2015. godine, te je za nepune tri godine zabeležio veliki uspeh, dostigavši milion pretplatnika. Ovo je inače treći kanal iz Srbije, nakon Muđe (1,1 milion pretplatnika) i Life Hacks & Experiments YT stranice (1,5 miliona pretplatnika). Momci koji stoje iza Almazan Kitchen-a u isto vreme su i promoteri prirodnih lepota Srbije, što se može videti gotovo u svakom videu na ovoj stranici.

Ostavi komentar

  1. Sherminator

    Sherminator

    6. 2. 2018. u 15:57 Odgovori

    Tekst je super, samo mala ispravka. Mudja i Serbian imaju preko milion subscribera. Serbian Games BL drzi i kanal pod imenom Life Hacks & Experiments, koji sada ima preko 1.500.000 prijavljenih korisnika.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?