5.000 evra za tri najbolja tima na prvom 'AgTech' hakatonu u Srbiji

5.000 evra za tri najbolja tima na prvom ‘AgTech’ hakatonu u Srbiji

Prvi AgTech hakaton u Srbiji na temu 'Digitalizacija poljoprivrede' biće održan od 17. do 19. novembra u Beogradu, u organizaciji kompanije VIP mobile i ICT Hub-a. Tri najbolje rangirana tima očekuju i vredne novčane nagrade.

Prijavljeni timovi će na hakatonu imati zadatak da kreiraju inovativno softversko rešenje u vidu web ili mobilne aplikacije na temu digitalizacije poljoprivrede, s tim što im ekspertiza iz pomenute oblasti nije neophodna. Maksimalno četiri člana po timu, pak, trebalo bi da poseduju znanja iz oblasti programiranja, dizajna, biznisa i preduzetništva, kako bi što bolje odgovorili na postavljeni izazov.

Za sve vreme trajanja hakatona njima će biti na raspolaganju mentorska podrška iz pomenutih oblasti, kao i iz oblasti agrobiznisa i javnog nastupa. Pored toga, učesnicima će biti obezbeđen i radni prostor, sobe za odmor i relaksaciju i hrana i piće, a iz organizacije posebno naglašavaju i da će sva idejna rešenja ostati u vlasništvu timova.

Rok za prijave 13. novembar, požurite

Kao dodatnu motivaciju za uložen trud i znanje, organizatori su obezbedili i nagradni fond od ukupno 5.000 evra, od kojih će tim koji osvoji prvo mesto dobiti 2.500 evra, drugoplasirani 1.500, a trećeplasirani 1.000 evra.

Pored novčanih nagrada, za najbolje rešenje postoji mogućnost podrške u daljem razvoju i komercijalnoj primeni rešenja, a rok za prijavu je 13. novembar. Zainteresovani se o samom hakatonu i pravilima učešća mogu dodatno informisati na zvaničnom sajtu hakatona.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.