Upoznajte se sa agilnim razvojem softvera

Upoznajte se sa agilnim razvojem softvera na prvoj ‘Agile Serbia’ konferenciji

Prostorije zemunskog Madlenianuma 23. aprila ugostiće prvu Agile Serbia konferenciju tokom koje će svi prisutni moći da od stručnih predavača saznaju nešto više o ‘Agile’ metodologiji, te kako ona zapravo utiče i koje beneficije donosi kada je reč o startapima, njihovom poslovanju, nastupu i opstanku na tržištu.

agile1

Naime, na predstojećoj konferenciji, svoju šansu da se predstave publici imaće i glavne Agile kompanije iz Srbije, koje će prisutnima prezentovati proces implementacije Scrum procesa u okviru pomenute metodologije, te na koji način izvući maksimum iz istog. Pored toga, prisutni će imati priliku da putem radionica i saradnje sa Scrum i Agile trenerima saznaju više o pomenutim procesima i steknu osnovno praktično znanje.

Pored veće pomenutih radionica i glavnog programa, biće organizovane i interaktivne diskusije sa učesnicima konferencije. Sa druge strane, lista predavača je šarenolika, te će se prisutnima obrati neki od stručnjaka poput: Srđana Božovića, Vuka Đukića, Jurgena Appeloa, Zorana Vujkova, Predraga Rajkovića, Rana Nymana i drugih.

Registracije obavezne, povoljnije cene do 15. aprila

Iz organizacije napominju da je registracija za konferenciju obavezna, te da u okviru early birds perioda cena karte iznosi 6.000 dinara, dok se posle 15. aprila cena povećava na 8.000 dinara. U okviru same cene je uračunato prisustvo na konferenciji, pauza za ručak, piće i pokloni dobrodošlice.

Više informacije o predstojećem događaju možete pronaći na zvaničnom sajtu Agile Serbia konferencije, gde se između ostalog nalazi i detaljan spisak predavača kao i propratnih programa ovog događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.