Upoznajte se sa agilnim razvojem softvera

Upoznajte se sa agilnim razvojem softvera na prvoj ‘Agile Serbia’ konferenciji

Prostorije zemunskog Madlenianuma 23. aprila ugostiće prvu Agile Serbia konferenciju tokom koje će svi prisutni moći da od stručnih predavača saznaju nešto više o ‘Agile’ metodologiji, te kako ona zapravo utiče i koje beneficije donosi kada je reč o startapima, njihovom poslovanju, nastupu i opstanku na tržištu.

agile1

Naime, na predstojećoj konferenciji, svoju šansu da se predstave publici imaće i glavne Agile kompanije iz Srbije, koje će prisutnima prezentovati proces implementacije Scrum procesa u okviru pomenute metodologije, te na koji način izvući maksimum iz istog. Pored toga, prisutni će imati priliku da putem radionica i saradnje sa Scrum i Agile trenerima saznaju više o pomenutim procesima i steknu osnovno praktično znanje.

Pored veće pomenutih radionica i glavnog programa, biće organizovane i interaktivne diskusije sa učesnicima konferencije. Sa druge strane, lista predavača je šarenolika, te će se prisutnima obrati neki od stručnjaka poput: Srđana Božovića, Vuka Đukića, Jurgena Appeloa, Zorana Vujkova, Predraga Rajkovića, Rana Nymana i drugih.

Registracije obavezne, povoljnije cene do 15. aprila

Iz organizacije napominju da je registracija za konferenciju obavezna, te da u okviru early birds perioda cena karte iznosi 6.000 dinara, dok se posle 15. aprila cena povećava na 8.000 dinara. U okviru same cene je uračunato prisustvo na konferenciji, pauza za ručak, piće i pokloni dobrodošlice.

Više informacije o predstojećem događaju možete pronaći na zvaničnom sajtu Agile Serbia konferencije, gde se između ostalog nalazi i detaljan spisak predavača kao i propratnih programa ovog događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?